Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej pod nazwą "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2022"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.dfk@mops-kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops-kalisz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług Asystenta osoby niepełnosprawnej w ramach programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej pod nazwą "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2022"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-008b7498-af4b-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018372/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług asystenckich na rzecz 30 uczestników programu "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2022"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wybrano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.214 ust 1 pkt. 1a ustawy Pzp. Zgodnie ze stanowiskiem przyczyny techniczne, o których mowa w powyższym artykule należy rozumieć jako dotyczące techniki wykonywania jakichś czynności lub sposobu realizacji usług, tak jak ma to miejsce w przypadku przedmiotowego zamówienia. Z uwagi na powyższe należy stwierdzić, iż nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze co do świadczonych usług asystenckich na rzecz uczestników Programu "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2022". Celem programu jest zapewnienie właściwej opieki i pomocy zgodnie z potrzebami danej osoby niepełnosprawnej wykonywanymi przez zleceniobiorcę posiadającego niezbędny zasób wiedzy, doświadczenia, kwalifikacji oraz umiejętności do wykonywania przedmiotu umowy a każda z osób niepełnosprawnych dokonała samodzielnego wyboru asystenta osobistego zgodnie ze wskazaniem Programu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS-DFK.2314.2.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 504000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług asystenckich, na rzecz 30 uczestników Programu "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2022"
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fankidejska Dagmara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000000
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do inaktywacji patogenów w osoczu dla RCKiK w Kaliszu
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2026r.
- Opracowanie projektu budowlanego rozbudowy ul. Nędzerzewskiej w Kaliszu.
- Dostawa drutu do taśmowania do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw"
- Sukcesywne dostawy zestawów do implantacji kardiowerterów - defibrylatorów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego "Przebudowa pomieszczeń oraz wykonanie nowej elewacji budynku Dom Studenta "Bulionik" przy ul. Łódzkiej 149 w Kaliszu"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie Gminy Lipka w 2026 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Lipka w 2026 r.
- Usługa wraz z dostawą 1700 urządzeń do teleopieki na rzecz osób powyżej 60 roku życia
- "Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta Kłodzka w okresie 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r. "
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie Gminy Zblewo
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2025
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.