Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00516792/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
- 2023/BZP 00016131/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej - Urzędu Gminy Gródek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra i Grzegorza Chodkiewiczów 2
1.5.2.) Miejscowość: Gródek
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-040
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857180664
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej - Urzędu Gminy Gródek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40d75a19-85ea-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001330/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej - Urzędu Gminy Gródek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.22.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6247060,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Gródku wraz z zagospodarowaniem fragmentu działek w rejonie objętym opracowaniem oraz opisanym wyposażeniem wewnętrznym.
Zamówienie nie obejmuje swoim zakresem wykonania instalacji fotowoltaicznej.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 etapy: w pierwszej kolejności należy zrealizować rozbudowę, a następnie przebudowę części istniejącej. Kolejność robót i szczegółowy zakres
robót w poszczególnych etapach należy ustalić z Zamawiającym podczas sporządzania harmonogramu rzeczowo-finansowego.
Podział na 2 etapy realizacji zamówienia podyktowany jest koniecznością nieprzerwanego funkcjonowania Urzędu Gminy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45313100-5 - Instalowanie wind
45262700-8 - Przebudowa budynków
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261910-6 - Naprawa dachów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45212340-1 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
44621100-0 - Grzejniki
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11057700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONTDOM s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423054744
7.3.3) Ulica: Reymonta
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-717
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONTDOM SPÓŁKA CYWILNA MAREK ŻUKOWSKI, MAREK GRYNCZEL
jakie przetargi wygrała firma
REMONTDOM SPÓŁKA CYWILNA MAREK ŻUKOWSKI, MAREK GRYNCZEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
więcej: Grzejniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.