eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wilczynska@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,152423,c6eb281c0c5da0cb680350658b8a5591.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ff7f5f-aa31-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.2.2024.JW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części: Część 1 - MIĘSO
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 4080,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy
przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 2 - PRODUKTY NABIAŁOWE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych

4.5.5.) Wartość części: 4844,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 3 - PRODUKTY ZBOŻOWE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03210000-6 - Zboża i ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 23499,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 4 - WARZYWA I OWOCE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 63078,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy
przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 5 - KARMA DLA PAPUG / STRUSI/ KAWII DOMOWEJ/ PANCERNIKA
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03210000-6 - Zboża i ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 41310,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy
przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 6- KARMA DLA JASZCZUREK
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03325000-3 - Małe zwierzęta

4.5.5.) Wartość części: 14100,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy
przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 7 - KARMA DLA RYB AKWARIOWYCH
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych

4.5.5.) Wartość części: 18490,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy
przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 8- SIANO ŁĄKOWE Z MIESZANKI TRAW, ZIÓŁ I ROŚLIN MOTYLKOWYCH
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03114000-3 - Słoma i siano

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy
przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 9 - SŁOMA ZBOŻOWA BALOTOWANA
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03114000-3 - Słoma i siano

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 1 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 1 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 23.01.2024 r. do godziny 11:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty przez Wykonawców:
1) KATRINEX ul. JAŁOCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC
2) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN, MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA
Podczas otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo i Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią złożonych ofert, ponieważ oferty nie zostały sporządzona w formie opisanej w SWZ w Rozdziale VII dotyczącym SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ ZASADY KOMUNIKACJI, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia ofert i ich nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), 5) i 6) ustawy Pzp odrzucił oferty powyższych Wykonawców.
Reasumując Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule w zakresie CZĘŚCI 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 2 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 2 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 23.01.2024 r. do godziny 11:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty przez Wykonawców:
1) KATRINEX ul. JAŁOCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC
2) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN, MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA
Podczas otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo i Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią złożonych ofert, ponieważ oferty nie zostały sporządzona w formie opisanej w SWZ w Rozdziale VII dotyczącym SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ ZASADY KOMUNIKACJI, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia ofert i ich nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), 5) i 6) ustawy Pzp odrzucił oferty powyższych Wykonawców.
Reasumując Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule w zakresie CZĘŚCI 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 3 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 3 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 23.01.2024 r. do godziny 11:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty przez Wykonawców:
1) KATRINEX ul. JAŁOCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC
2) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN, MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA
Podczas otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo i Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią złożonych ofert, ponieważ oferty nie zostały sporządzona w formie opisanej w SWZ w Rozdziale VII dotyczącym SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ ZASADY KOMUNIKACJI, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia ofert i ich nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), 5) i 6) ustawy Pzp odrzucił oferty powyższych Wykonawców.
Reasumując Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule w zakresie CZĘŚCI 3 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 4 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 4 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 23.01.2024 r. do godziny 11:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty przez Wykonawców:
1) KATRINEX ul. JAŁOCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC
2) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN, MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA
Podczas otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo i Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią złożonych ofert, ponieważ oferty nie zostały sporządzona w formie opisanej w SWZ w Rozdziale VII dotyczącym SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ ZASADY KOMUNIKACJI, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia ofert i ich nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), 5) i 6) ustawy Pzp odrzucił oferty powyższych Wykonawców.
Reasumując Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule w zakresie CZĘŚCI 4 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 5 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 5:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 23.01.2024 r. do godziny 11:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty przez Wykonawców:
1) KATRINEX ul. JAŁOCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC
2) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN, MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA
Podczas otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo i Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią złożonych ofert, ponieważ oferty nie zostały sporządzona w formie opisanej w SWZ w Rozdziale VII dotyczącym SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ ZASADY KOMUNIKACJI, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia ofert i ich nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), 5) i 6) ustawy Pzp odrzucił oferty powyższych Wykonawców.
Reasumując Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule w zakresie CZĘŚCI 5 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28905,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dragonland Tomasz Zawadzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243466227

7.3.3) Ulica: Mzurów 83

7.3.4) Miejscowość: Mzurów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-320

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-09 do 2024-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23223,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23223,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23223,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep zoologiczny PŁASZCZKA Krzysztof Malanczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243465067

7.3.3) Ulica: Centaura 21

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-117

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23223,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-09 do 2024-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11556,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11556,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11556,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wyląg Michał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5771783675

7.3.3) Ulica: Szkolna 45

7.3.4) Miejscowość: Mzyki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11556,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-09 do 2024-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wyląg Michał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5771783675

7.3.3) Ulica: Szkolna 45

7.3.4) Miejscowość: Mzyki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-09 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.