Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00077195/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102340 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ WRAZ
Z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI W ROKU SZKOLNYM 2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366075589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska
1.5.2.) Miejscowość: Wola Kopcowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw.zamowienia@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cuwgm.biuletyn.net/?bip=1&cid=42&bsc=N1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ WRAZZ ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI W ROKU SZKOLNYM 2021/2022”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9fab6f0-c90c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000842/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz dzieci z terenu Gminy Masłów do Szkół wraz z oddziałami przedszkolnymi w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.261.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272433,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ WRAZ
Z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI W ROKU SZKOLNYM 2021/2022”
2. Opis:
W roku szkolnym 2021/2022 obszarem objętym zorganizowanym dowozem uczniów będą następujące trasy, obejmujące km 311 (w roku ubiegłym 332 km)
I. Zadanie 1 - 158 km - Dowóz i odwóz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Masłowie i Szkoły Podstawowej im. M. Skłodowskiej - Curie w Mąchocicach Kapitulnych.
II. Zadanie 2 - 119 km - dowóz i odwóz dzieci ze Szkoły Podstawowej im. M. Skłodowskiej - Curie w Mąchocicach Kapitulnych, Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Mąchocicach Scholasterii z jednym porannym dowozem dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzezinkach.
III. Zadanie 3 - 34 km - dowóz i odwóz dzieci z Wiśniówki do Szkoły Podstawowej Nr 27 w Kielcach ul. Marszałkowska 96, z jednym dowozem do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Masłowie (opiekun Przewoźnika).
IV. Zadanie 4 - Oprócz systematycznych przewozów dzieci przewoźnik zapewni dodatkowe przewozy dzieci na basen lub inne wyjazdy edukacyjne występujące w ciągu roku szkolnego na łączną ilość kilometrów 3360/ 1 rok szkolny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248662,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354115,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248662,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Bus przewóz osób Seweryn Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591733672
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 15/61
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-633
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Trans-Bus przewóz osób Seweryn Woźniak
jakie przetargi wygrała firma
Trans-Bus przewóz osób Seweryn Woźniak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248662,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-302021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI WOLA KOPCOWA
więcej: przetargi WOLA KOPCOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obsługi transportowej samochodami osobowymi będącymi w posiadaniu Zamawiającego
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym,
- 8/2024 "Usługa transportu sanitarnego karetką typu "S" i "P" dla pacjentów Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu"
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Dobrcz w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Kaliska w formie zakupu biletów miesięcznych na okres od 02 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r."
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.