eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Montaż systemu fotowoltaicznego na Stacji Uzdatniania Wody, Bazie Zakładu Usług Komunalnych oraz Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu wraz z budową konstrukcji pod montaż paneli fotowoltaicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż systemu fotowoltaicznego na Stacji Uzdatniania Wody, Bazie Zakładu Usług Komunalnych oraz Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu wraz z budową konstrukcji pod montaż paneli fotowoltaicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W ŁOWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750022601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 2 B

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 837 36 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuklowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuk.bip.lowicz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b21d77a6-2244-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż systemu fotowoltaicznego na Stacji Uzdatniania Wody, Bazie Zakładu Usług Komunalnych oraz Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu wraz z budową konstrukcji pod montaż paneli fotowoltaicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b21d77a6-2244-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3745900,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie konstrukcji pod montaż paneli fotowoltaicznych i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu przy ulicy Filtrowej 1, zgodnie z założeniami przyjętymi w programie funkcjonalno-użytkowym, audycie energetycznym oraz opisie przedmiotu zamówienia.
- Zadanie zrealizowane zostanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”. Wykonawca będzie zobowiązany do zaprojektowania instalacji fotowoltaicznej o mocy 285 kWp oraz jej wykonania.
- Inwestycja będzie realizowana dla Miejskiej Oczyszczalni Ścieków ul. Filtrowa 1, 99-400 Łowicz.
- Instalacja będzie rozmieszczona na nowo zaprojektowanej konstrukcji pod montaż paneli fotowoltaicznych na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków ul. Filtrowa 1, 99-400 Łowicz, obręb: Bolimowska, działka nr. 2599.
- Planowane przedsięwzięcie realizowane jest dla potrzeb wytworzenia instalacji do produkcji energii elektrycznej w celu zabezpieczenia potrzeb energetycznych budynków i urządzeń Miejskiej Oczyszczalni Ścieków.
I. Montaż paneli fotowoltaicznych na istniejącej wiacie – Panele o mocy jednostkowej 375 W, 90 + 18 = 108 szt. łącznie instalacja PV 40,5 kWp.
II. Montaż paneli fotowoltaicznych na gruncie – Panele o mocy jednostkowej 375 W, 144 szt. łącznie instalacja PV 54 kWp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45000000-7 - Roboty budowlane

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.5.) Wartość części: 3274892,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Montaż systemu fotowoltaicznego - Stacja Uzdatniania Wody Ul. Blich 2, 99-400 Łowicz.
1. Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy całkowitej 49,50 kWp, zgodnie z założeniami przyjętymi w audycie energetycznym.
2. Inwestycja będzie realizowana dla Stacji Uzdatniania Wody ul. Blich 2, 99-400 Łowicz.
3. Prace będą polegały na zainstalowaniu ogniw fotowoltaicznych zasilanych w energię elektryczną budynek Stacji Uzdatniania Wody ul. Blich 2 w Łowiczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 242694,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Montaż systemu fotowoltaicznego Baza ZUK Ul. Armii Krajowej 2b, 99-400 Łowicz
1. Inwestycja będzie realizowana w Bazie ZUK ul. Armii Krajowej 2b, 99-400 Łowicz.
2. Przedsięwzięcie to polega na montażu systemu ogniw fotowoltaicznych o mocy 49,13 kWp., zgodnie z założeniami przyjętymi w audycie energetycznym na obiektach Bazy Zakłądu Usług Komunalnych: Budynku warsztatu i Budynku magazynowo-garażowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 228313,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628500,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628500,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3628500,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Prime Inwestycje Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732478147

7.3.3) Ulica: Jana Susika 3

7.3.4) Miejscowość: Żelechlinek

7.3.5) Kod pocztowy: 97-226

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3628500,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202335 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU VOLT Michał Janiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140270759

7.3.4) Miejscowość: Mąkoszyce 161AA

7.3.5) Kod pocztowy: 63-508

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210822 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU VOLT Michał Janiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140270759

7.3.4) Miejscowość: Mąkoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 63-508

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.