eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Remont świetlic wiejskich w Koninie i Jadwininie wraz z zakupem wyposażenia



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlic wiejskich w Koninie i Jadwininie wraz z zakupem wyposażenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pabianice reprezentowana przez Wójta Gminy Pabianice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@pabianice.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.pabianice.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont świetlic wiejskich w Koninie i Jadwininie wraz z zakupem wyposażenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8eaa3d1-6992-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026454/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont świetlic wiejskich w Koninie i Jadwininie wraz z zakupem wyposażenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449229/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OKS.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świetlica w Jadwininie:
1. Malowanie pomieszczeń świetlicy w Jadwininie – wykaz metrażowy, wykaz materiałów, wykaz robocizny – zgodnie z załączonym Kosztorysem skróconym.
2. Zakup z dostawą krzeseł bankietowych na wyposażenie świetlicy w Jadwininie – 100 szt.
Przedmiot obejmuje zakup z dostawą krzeseł tapicerowanych, typu - model LUXUS 20 x20 x 10 (lub równoważne). Kolor tapicerki szary, siedzisko o wymiarach 40 cmx 40 cm wykonane z pianki poliuretanowej.
3. Zakup z dostawą i montażem klimatyzatorów na wyposażenie świetlicy w Jadwininie – 4 szt.
Klimatyzator typu ROTENSO UKURA 3,5 KW (lub równoważny) ścienny zawierający: jednostkę wewnętrzną U 35 N, jednostkę zewnętrzną U 35No, instrukcję obsługi, pilot.
Parametry: klasa energetyczna chodzenia A++, klasa energetyczna grzania A+, chłodzenie 3,5 kW, grzanie 2,7 kW, podaj gazu R32. Poziom hałasu (dBA) 22-40
4. Zakup z dostawą sprzętu nagłośnieniowego na wyposażenie świetlicy w Jadwininie – 2 szt.
Przedmiot obejmuje zakup wraz z dostawą niżej wymienionego sprzętu:
1. kolumna aktywna typu JBL PARTYBOX 1000, Moc znamionowa RMS 1 100 W, łączność bezprzewodowa BLUETOOTH, zasilanie sieciowe (lub równoważny)
2. kolumna aktywna typu JBL PARTYBOX 310, Moc znamionowa RMS 240 W, łączność bezprzewodowa BLUETOOTH, zasilanie sieciowe, akumulatorowe, (lub równoważny)
3. mikrofon typu HAMA DM -20, przewody zasilanie mini-JACK 3,5 mm długość kabla 2,5 m (lub równoważny)
4. mikrofon bezprzewodowy podwójny typu AKG WMS40 MINI DUAL Vocal (lub równoważny)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świetlica w Koninie:
1. Wymiana okładzin podłogowych w pomieszczeniach świetlicy w Koninie wykaz metrażowy, wykaz materiałów, wykaz robocizny – zgodnie z załączonym Kosztorysem skróconym.
2. Wymiana stolarki drzwiowej w świetlicy w Koninie – 8 szt.
Przedmiot obejmuje:
1. wymianę drzwi wewnętrznych:typu POL-skone Deco 00 - pełne dwuskrzydłowe 90 w pomieszczeniach: kuchnia 1 szt. mała sala 1 szt., duża sala 1 szt., toalety 4 szt. (lub równoważny)
2. wymianę drzwi zewnętrznych 1 szt.: metalowe typu Wikęd Premium – gładkie, grubość skrzydła 56 mm, wypełnione pianą poliuretanową (lub równoważny).
3. Zakup z dostawą i montażem klimatyzatorów na wyposażenie świetlicy w Koninie – 3 szt.
Klimatyzator typu ROTENSO UKURA 3,5 KW ścienny zawierający: jednostkę wewnętrzną U 35 N, jednostkę zewnętrzną U 35No, instrukcję obsługi, pilot. (lub równoważny)
Parametry: klasa energetyczna chodzenia A++, klasa energetyczna grzania A+, chłodzenie 3,5 kW, grzanie 2,7 kW, podaj gazu R32. Poziom hałasu (dBA) 22-40
4. Wymian plis / rolet okiennych z montażem w świetlicy w Koninie – 22 szt.
Wymiary rolet w cm: 97x120 – 18 szt. , 97x90 – 2 szt., 67x186– 2 szt. - do szyb tarasowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45421145-2 - Instalowanie rolet

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 82000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136803,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUXIMAL Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384790556

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131062,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polva Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388337115

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.