eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kroczyce › Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Kroczycach z Filią w Dzibicach w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Kroczycach z Filią w Dzibicach w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kroczycach z filią w Dzibicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000715354

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 7

1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3153189

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkroczyce@gazeta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spkroczyce.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35f394e4-8b55-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Kroczycach z Filią w Dzibicach w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f394e4-8b55-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.271-0001/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Kroczycach (5 zbiorników o pojemności 1,5 tys. litrów każdy). Szacuje się, że zamówienie jednorazowe będzie wynosić ok. 6000 litrów.
2. Roczny zakres ilościowy dostaw wynosi ok. 36 000 litrów oleju opałowego i stanowi szacunkowe roczne zapotrzebowanie Zamawiającego.
3. Wymienione ilości oleju opałowego stanowią przewidywane zapotrzebowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego oleju w zależności od zużycia.
4. Olej opałowy lekki musi spełniać wymagania normy PN-C-96024 oraz poniższe parametry:
gęstość w temperaturze 15oc max. 0,86 kg/l
wartość opałowa min. 42,60 MJ/kg
temperatura zapłonu min. 56oC
temperatura płynięcia max. -20oC
zawartość siarki max. 0,10%
zawartość wody max. 200 mg/kg
zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg
pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej max. 0,30%
pozostałość po spopieleniu max. 0,01%
5. Dostawa oleju powinna być realizowana tylko cysternami posiadającymi zalegalizowane liczniki przepływu.
6. Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą świadectwo jakości potwierdzające spełnianie wymaganych normą parametrów oleju.
7. W razie stwierdzenia wad dotyczących jakości dostarczonego oleju, Zamawiajacy niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiazany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od daty jej otrzymania i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu.
8. Uznanie reklamacji dotyczących jakości oleju następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy w terminie 7 dni od daty uznania reklamacji.
9. Dostawa oleju będzie odbywać się na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub mailem przez Zamawiającego i będzie realizowana wraz z transportem i rozładunkiem na koszt Wykonawcy.Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia nie może być dłuższy niż 24 godziny. Dostawy będą się odbywać w godzinach od 6.00 do 14.00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202359,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248853,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202359,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROSPED PALIWA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240615721

7.3.3) Ulica: Dworska 6

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202359,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.