Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00044694/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00061975/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.dzierzkowska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,115065,da87363fb99625e21b640929223e40a3.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10666bc3-970d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.22.2023.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156060,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mleczarskich do stołówek CUSiW:a) Do Stołówki Środowiskowej w Sosnowcu, ul. Szymanowskiego 5a;
b) Do Stołówki Środowiskowej w Sosnowcu, Pl. Kościuszki 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 81979,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pozostałych artykułów spożywczych na potrzeby CUSiW:a) Do Stołówki Środowiskowej w Sosnowcu, ul. Szymanowskiego 5a;
b) Do Stołówki Środowiskowej w Sosnowcu, Pl. Kościuszki 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 74081,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 31.01.2023 r. do godziny 8:00 dla ww. części postępowania nie zostały złożone żadne oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96363,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96363,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96363,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLARIS" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443453672
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96363,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-08 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa sprzętu sportowego dla sekcji hokeja na lodzie
- Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i wyposażenia obiektu Stadion Zimowy w kompleksie ArcelorMittal Park w Sosnowcu.
- Prace remontowe w placówkach oświatowych
- Remonty dróg wewnętrznych w Sosnowcu
- "Usługa zniszczenia dowodów rzeczowych na podstawie Postanowienia Sądu w podziale na 4 części" - postępowanie nr 2
- "Przebudowa ulicy Kukułek-boczna" w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA KONSERW I OLEJU ROŚLINNEGO DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE"
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 8.
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 2 W GRÓJCU 2025/2026
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 - I/2025
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Głubczycach "
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, ul. Karpacka 15 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.