eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › Zapewnienie stałej obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie stałej obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8387fd81-afab-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie stałej obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8387fd81-afab-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017654/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Bieżąca konserwacja budynków świetlic

1.3.16 Bieżąca konserwacja budynku Urzędu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025442

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na bieżącej obsłudze technicznej budynków użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Michałowice i będących w zasobach Gminy.
2. Przedmiot zamówienia będzie polegał głównie na:
1) zapewnieniu bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji obiektów;
2) utrzymaniu nieruchomości:
a) w stanie niepogorszonym,
b) we właściwym stanie technicznym i estetycznym;
3) wykonywaniu i nadzorowaniu bieżącej obsługi nieruchomości w zakresie:
a) konserwacji,
b) napraw bieżących,
c) przeglądów technicznych.
3. Przedmiotem zamówienia objęte będą poniższe obiekty podzielone na zadania:
1) Zadanie nr I: „Budynek Użyteczności Publicznej o Funkcji Kulturowo - Oświatowej, w Michałowicach”,
2) Zadanie nr II: „Urząd Gminy Michałowice w Regułach”,
3) Zadanie nr III: „Budynki świetlic zlokalizowane na terenie Gminy”
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów zostały określone w „Opisie przedmiotu”
stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, dla każdego zadania oddzielnie.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników konserwacji dla poszczególnych branż objętych pracami konserwacyjnymi, m.in.:
1) sanitarnej;
2) elektrycznej;
3) urządzeń i sprzętu przeciwpożarowego,
4) systemu oddymiania klatek schodowych;
5) systemu sygnalizacji włamania i napadu;
6) instalacji klimatyzacji, wentylacji;
7) systemu sygnalizacji pożaru.
6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
7. Prace konserwacyjne objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z instrukcjami eksploatacji i konserwacji instalacji i urządzeń oraz warunkami gwarancji, zawartymi w dokumentacji powykonawczej.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia Harmonogramu Konserwacji i Przeglądów dla każdego obiektu oddzielnie na cały okres obowiązywania zamówienia, obejmujących wszystkie urządzenia i instalacje znajdujące się w danym obiekcie. Opracowany Harmonogram Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającego, a po jej uzyskaniu zobowiązany będzie do wdrożenia go i przestrzegania przez cały czas realizacji zamówienia.
9. Wszelkie narzędzia, materiały niezbędne do realizacji usługi zapewnia sobie Wykonawca na koszt własny, z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do konserwacji, których koszt pokrywa Zamawiający.
10. Kwota przeznaczona na materiały eksploatacyjne w danym roku budżetowym będzie uzależniona od potrzeb i powinna być dostępna w całym cyklu umowy (tj. przez dwa lata) w dowolnej wysokości do łącznej kwoty zapisanej w umowie.
11. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa z zachowaniem przepisów bhp i p.poż. oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac.
12. Prowadzenie wszystkich czynności związanych z obsługą poszczególnych obiektów musi być zgodne z warunkami eksploatacji, instrukcjami użytkowania, warunkami gwarancji i sztuką techniczną.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac z zachowaniem należytej dbałości ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o pozostające w jego dostępie mienie Zamawiającego.
14. Wszelkie materiały, sprzęt, urządzenia niezbędne do realizacji usługi dostarczone przez Wykonawcę będą należytej, wysokiej jakości oraz muszą być przeznaczone do używania w konserwacji poszczególnych branż.
15. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiającemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiającego.
16. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, a w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1587). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiedniej gospodarki odpadami powstałymi w trakcie realizacji usług.
17. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne) o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej:
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji
zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osobę/y wykonującą/e stały dyżur w budynku Urzędu Gminy Michałowice w Regułach, osoby posiadające
uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji instalacji, sieci oraz urządzeń elektroenergetycznych i gazowych tzw. świadectwo kwalifikacyjne „E", których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
18. WIZJA LOKALNA
1) W celu prawidłowego przygotowania oferty Zamawiający zaleca i rekomenduje dokonanie przez Wykonawcę we własnym zakresie wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia mogących mieć wpływ na cenę oferty.
2) Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3) Zamawiający nie będzie odrzucał oferty Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w wizji lokalnej.
4) Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca składając ofertę bez przeprowadzenia wizji lokalnej nie może żądać od
Zamawiającego podwyższenia umówionej wysokości wynagrodzenia powołując się na ryzyka i trudności i wszelkie inne okoliczności mogące wystąpić w trakcie realizacji umowy objętej niniejszym przedmiotem zamówienia.
19. WYMAGANIA DLA PODMIOTÓW PRZETWARZAJĄCYCH:
1) zważywszy, że Wykonawca, w ramach usług będzie mógł mieć dostęp do danych osobowych, których Administratorem jest Zamawiający,
2) Administrator może korzystać wyłącznie z usług takich podmiotów, które zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych chroniących dane, do których będzie mieć dostęp Wykonawca (art. 28 ust 1 RODO - ogólne rozporządzenie o ochronie danych); Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne zobowiązany będzie do wypełnienia i złożenia ankiety przed zawarciem umowy o udzielenie zamówiona publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741198,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741198,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741198,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rafał Sowiński TRONIX s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TRONIX s.c., Krystyna Sowińska TRONIX s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271685024

7.3.3) Ulica: Olbrachta 58a/173

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-111

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 741198,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-19 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.