Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00029880/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 14
1.5.2.) Miejscowość: Radziłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-213
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradzilow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzilow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86f62944-96e0-4893-95a9-3330b8e00e6f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86f62944-96e0-4893-95a9-3330b8e00e6f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037618/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy oleju napędowego, benzyny bezołowiowej do pojazdów oraz sprzętu Zakładu Komunalnego w Radziłowie w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.271.2.2025 AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159524,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Radziłów.
3.2. Zakresem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych o następujących kodach:
- 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury,
- 20 01 01- papier i tektura,
- 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
- 15 01 04- opakowania z metali,
- 15 01 05- opakowania wielomateriałowe,
- 15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe,
- 15 01 07 – opakowania ze szkła,
- 16 01 03- zużyte opony,
- 20 01 99 - inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół z palenisk domowych),
- 17 09 04- zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 02 i 17 09 03,
- 17 01 01- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów,
- 17 01 07- zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06,
- 20 01 08- odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
- 20 02 01- odpady ulegające biodegradacji,
- 20 01 36 - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
- 20 01 31, 20 01 32 - przeterminowane leki,
- 20 01 34 - zużyte baterie,
- 20 01 11 – tekstylia,
- ex 20 01 99 – odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek.
3.3. Odpady wskazane w pkt 3.2. odbierane będą ze wskazanego miejsca na terenie miejscowości Radziłów – Wykonawca nie odbiera tych odpadów bezpośrednio od właścicieli nieruchomości.
3.4. Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia kontenerów na szkło i popiół w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
3.5. Szacowana ilość odpadów komunalnych do odbioru, transportu i zagospodarowania w czasie trwania umowy wynosi:
a) opakowania z tworzyw sztucznych – 6 Mg
b) opakowania z metali – 8 Mg
c) opakowania wielomateriałowe – 5 Mg
d) zmieszane odpady opakowaniowe – 46 Mg
e) opakowania ze szkła – 60 Mg
f) zużyte opony – 1 Mg
g) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury – 3 Mg
h) odpady ulegające biodegradacji – 1 Mg
i) odpady kuchenne ulegające biodegradacji – 1 Mg
j) popiół – 130 Mg
k) materiały budowlane i rozbiórkowe – 1 Mg
l) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 0,5 Mg
ł) przeterminowane leki – 0,1 Mg
m) zużyte baterie – 0,1 Mg
n) tekstylia, odzież – 1Mg
o) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek – 0,02 Mg.
Zamawiający zastrzega, że podane ilości mają charakter szacunkowy i służą przede wszystkim oszacowaniu kosztów realizacji usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173738,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211619,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173738,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052196095
7.3.3) Ulica: Dolistowo Stare 144
7.3.4) Miejscowość: Dolistowo Stare
7.3.5) Kod pocztowy: 19-124
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Transport odpadów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173738,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.