eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śliwice › Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Śliwice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Śliwice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śliwice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. dra St. Sychowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 40 710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Śliwice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a388186-67cc-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003066/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa stacji uzdatniania wody w Śliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334162/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3083597,24

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości
Śliwice”.
2. Inwestycja jest finansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się na działce o nr ewid. 630/1 i 630
obręb Śliwice.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
a. roboty branży budowlanej m. in.: roboty rozbiórkowe w budynku SUW, fundamenty, ściany i
strop w budynku, stolarka okienna i drzwiowa, fundamenty pod zbiorniki i pompy, schody
wewnętrzne stalowe, posadzki, wykończenia wewnętrzne, instalacja wodno-kanalizacyjna
wewnętrzna, instalacja wentylacji, dach, elewacja, fundamenty pod zbiorniki retencyjne,
fundament pod agregat prądotwórczy, demontaż istniejącego zbiornika wyrównawczego
terenowego, demontaż ogrodzenia, demontaż istniejącego odstojnika wód popłucznych,
rozbiórka istniejących nawierzchni, montaż ogrodzenia, nawierzchnie na terenie SUW;
b. roboty branży sanitarnej m. in.: technologia uzdatniania wody, kanały kanalizacji
technologicznej wód popłucznych wraz z budową odstojnika wód popłucznych, kanały kanalizacji
sanitarnej zewnętrznej grawitacyjno-tłocznej z zabudową przepompowni ścieków, kanały
kanalizacji deszczowej grawitacyjnej, przewody wodociągowe zewnętrzne wody surowej,
przewody wodociągowe zewnętrzne technologiczne, montaż zbiorników wody uzdatnionej,
przewody wodociągowe wody uzdatnionej;
c. roboty branży elektrycznej m. in.: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, wykonanie
wewnętrznej linii zasilającej od złącza kablowo-pomiarowego do rozdzielnicy głównej w
budynku, wykonanie i montaż rozdzielnicy głównej, montaż agregatu prądotwórczego wraz z
układem samoczynnego załączenia rezerwy, rozdzielni zasilająco-sterowniczej technologicznej
RZS-T, i hydroforowej RZS-ZH, wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, gniazdek wtyczkowych i zasilającej urządzenia technologiczne stacji, wykonanie okablowania
technologicznego i sterowniczego, wymiana kabli zasilających i sygnalizacyjnych od budynku
stacji do studni głębinowych, wykonanie połączeń wyrównawczych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym stanowiącej
Załącznik Nr 8 do SWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych, stanowiących Załączniki Nr 10 do SWZ 6, przedmiarach robót, stanowiących Załączniki nr 9 oraz w wyjaśnieniach, które wpłynęły do postepowania na „Przebudowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Śliwice” znak IZ.271.1.4.2021, które zostało unieważnione.
7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w trakcie realizacji umowy, prawidłową pracę
istniejącej stacji uzdatniania wody do momentu oddania do użytku oraz uruchomienia
przebudowanej SUW, celem zapewnienia nieprzerwanej dostawy do odbiorców wody pitnej o
odpowiedniej jakości oraz pod odpowiednim ciśnieniem – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi
(Dz. U. z 2017 r. poz. 2294). Wszelkie planowane wyłączenia pracy istniejącej SUW,
każdorazowo muszą być uzgadnianie z Zamawiającym. Ciągłości dostaw wody w trakcie
prowadzonej inwestycji nie zapewni Stacja Uzdatniania Wody w Śliwicach.
8. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki, urządzenia i armatura stanowią własność
Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez
Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie. Materiał użyteczny
uzyskany z rozbiórki należy przetransportować na miejsce składowania wskazane przez
Zamawiającego, na odległość do 5 km.
10. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania dla wody uzdatnionej parametrów fizykochemicznych
i bakteriologicznych wody zgodnych z normami określonymi w rozporządzeniu
Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia
przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294).
11. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową,
umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.
12. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi
Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji
projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy
własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia
podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy
wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt
równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji
konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości
określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry
nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego
produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4858500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4858500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4858500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCOMPACT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571

7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część budowlaną, sanitarną i elektryczną
Na etapie składania ofert nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4858500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.