eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrówek › Poprawa infrastruktury oświatowej na terenie Gminy Ostrówek



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury oświatowej na terenie Gminy Ostrówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrówek

1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 841 50 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminaostrowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ostrowek.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad1412f2-b9bf-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury oświatowej na terenie Gminy Ostrówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad1412f2-b9bf-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057923/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury oświatowej na terenie Gminy Ostrówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.7011.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie:
Zadanie nr 1. Termomodernizacja i wykonanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Janowie. W skład robót wchodzi: Roboty rozbiórkowe. Roboty ziemne. Ocieplenie - ściany fundamentowe, cokół. Ocieplenie - elewacja. Wykonanie posadzki tarasu. Ościeża wewnętrzne - obróbka. Stolarka zewnętrzna. Prace remontowe pozostałe. Rynny, rury spustowe. Zadaszenie systemowe. Elementy kowalsko-ślusarskie. Rusztowania. Nawierzchnia utwardzona. Zadanie nr 2. Termomodernizacja i wykonanie elewacji na części użytkowej budynku filii Przedszkola w Wielgiem. W skład robót wchodzi: Roboty rozbiórkowe. Roboty ziemne. Ocieplenie - ściany fundamentowe, cokół. Ocieplenie- elewacja. Ościeża wewnętrzne - obróbka. Stolarka zewnętrzna. Prace remontowe. Rynny, rury spustowe. Pokrycie - daszek żelbetonowy. Zadaszenie systemowe. Rusztowanie. Nawierzchnia utwardzona.
4.3. Zakres robót obejmuje w szczególności :

Zadanie nr 1. Termomodernizacja i wykonanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Janowie.
- ocieplenie cokołów;
- ocieplenie ścian zewnętrznych;
- wymiana okien drewnianych i drzwi stalowych;
- wymiana wszystkich parapetów;
- wymiana barierek balkonowych;
- wymiana płytek na tarasach;
- odtworzenie rozebranej opaski po obwodzie budynku z uzupełnieniem brakujących fragmentów;
Zadanie nr 2. Zadanie nr 2. Termomodernizacja i wykonanie elewacji na części użytkowej budynku filii Przedszkola w Wielgiem.
- ocieplenie ścian fundamentowych i cokołu;
- ocieplenie ścian zewnętrznych;
- wymiana całej stolarki w ścianach zewnętrznych;
- wymiana wszystkich parametrów;
- nałożenie tynków na elewacjach budynku;
- detale elewacyjne;
- kolorystyka elewacji;
- odtworzenie rozebranej opaski po obwodzie budynku z uzupełnieniem brakujących fragmentów;

Z uwagi na fakt, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, uzgodnionym z Zamawiającym. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać negatywnie na funkcjonowanie obiektu, tj. uniemożliwiać normalne korzystanie z obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przed otwarciem ofert działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj.: 1 036 611,99 złotych brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1267656,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1267656,19 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.