eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Międzynarodowa ochrona wynalazków opracowanych w ramach Politechniki Warszawskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101751 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Międzynarodowa ochrona wynalazków opracowanych w ramach Politechniki Warszawskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 15 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.cziitt@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Międzynarodowa ochrona wynalazków opracowanych w ramach Politechniki Warszawskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e952ebd-da61-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099646/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.89 Świadczenie usług kompleksowego doradztwa i pośrednictwa w zakresie międzynarodowej ochrony wynalazków, prowadzonych w trybie PCT, EPO lub indywidualnych zgłoszeń w zagranicznych urzędach patentowy...

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/szczegoly.php?id=7981

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu:
1) mini Portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/),
2) platformy ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal),
3) poczty elektronicznej.

1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu oraz na ePUAP. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
2. Oferta i wszystkie załączone dokumenty, oświadczenia składane przez Wykonawcę, składa się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby zdolne do czynności prawnych w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Zaleca się, aby zaszyfrowany plik był nazwany w następujący sposób: „2021_ZP08_oferta_nazwa_wykonawcy”.

Patrz rozdział VIII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (z wyłączeniem oferty Wykonawcy) w szczególności składanie pytań, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia.cziitt@pw.edu.pl.

Patrz rozdział VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz rozdział XIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CZIiTT-ZP08/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego doradztwa i pośrednictwa w zakresie międzynarodowej ochrony wynalazków opracowanych w Politechnice Warszawskiej, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w trybie:
1) indywidualnych zgłoszeń w zagranicznych urzędach patentowych,
2) EPO,
3) PCT,
4) wejście i prowadzenie postępowań krajowych/regionalnych w ramach procedury PCT,
5) walidacja patentów europejskich,
w oparciu o pierwszeństwo ze zgłoszenia polskiego dokonanego uprzednio w UPRP.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, zwany dalej „OPZ”.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy ramowej stanowiące załącznik nr 2, zwane dalej „Projektem umowy”.
4. Zgodnie z § 2 ust. 3 Projektu umowy, „Zlecenia” będą udzielane po przeprowadzeniu postępowania, o którym mowa w § 4 Projektu umowy, na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
5. Wykonawca „Zlecenia” będzie wybierany na podstawie kryterium oceny ofert „Cena” – 100%.
6. Okres związania umową ramową: od dnia wejścia w życie umowy ramowej do dnia 31 grudnia 2022 r.
7. W przypadku wyczerpania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (która zostanie podana przed otwarciem ofert i powtórzona w § 9 ust. 1 Projektu umowy) przed upływem okresu, o którym mowa w ust. 6 Projektu umowy, umowa ulega rozwiązaniu, a jeżeli nie zostanie wyczerpana przed upływem okresu, o którym mowa w ust. 6 Projektu umowy, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie przedłużenia okresu obowiązywania umowy o okres nie dłuższy niż 24 miesiące.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79120000-1 - Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. W związku z możliwością zawarcia umowy ramowej co najwyżej z trzema Wykonawcami (patrz rozdział II ust. 11), Wykonawcy – strony umowy ramowej, zostaną wybrani spośród Wykonawców, którzy wykażą brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na podstawie następujących kryteriów selekcji:
1) „Liczba europejskich rzeczników patentowych” – waga: 70%;
2) „Okres posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego” – waga: 30%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba europejskich rzeczników patentowych

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdziale IV oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż:
1) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej 3 osoby wpisane na listę zawodowych pełnomocników prowadzoną przez Europejski Urząd Patentowy (zwane dalej „europejskimi rzecznikami patentowymi”);
2) osoby, o których mowa w pkt 1, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, na rzecz różnych „zgłaszających” dokonały jako ich pełnomocnicy:
a) co najmniej 3 zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w ramach procedury EPO;
b) co najmniej 3 zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w ramach procedury PCT;
przy czym każda z tych osób dokonała co najmniej jednego zgłoszenia;
3) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w następstwie przeprowadzonej procedury EPO, pośredniczył w dokonaniu co najmniej 5 walidacji patentu europejskiego;
4) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, pośredniczył w dokonaniu co najmniej 5 zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego, bezpośrednio w urzędzie patentowym jednego z państw związanych z EPO, tj. 38 państw członkowskich, 2 państw rozszerzenia oraz 4 państw walidacyjnych i dodatkowo 15 państw wybranych z należących do Konwencji paryskiej o ochronie własności przemysłowej inne niż związane z EPO tj.: Brazylia, Kanada, Chiny, Hongkong Chiny, Indie, Indonezja, Izrael, Japonia, Kazachstan, Malezja, Meksyk, Tajwan (Chińskie Tajpej), Tajlandia, Stany Zjednoczone Ameryki, Zjednoczone Emiraty Arabskie.
3. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale VI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Zamawiający wzywa trzech Wykonawców, którzy uzyskali najwięcej punktów na podstawie kryteriów selekcji, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
3) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 2 pkt 1 SWZ: „Wykaz osób” skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6;
4) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 2 pkt 2 SWZ: „Wykaz usług wykonanych przez rzeczników” w okresie ostatnich 3 lat przez osoby, o których mowa w pkt 3, wraz z podaniem tytułu, numeru i daty zgłoszenia – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 7;
5) w przypadku braku informacji o zgłoszeniu w bazie EPO Espacenet lub WIPO Patentscope, Wykonawca złoży dokument potwierdzający datę dokonania zgłoszenia i jego numer;
6) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 2 pkt 3 i 4 SWZ: „Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę” w okresie ostatnich 3 lat, wraz z podaniem tytułu, numeru i daty walidacji/zgłoszenia – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 8;
7) w przypadku braku informacji o zgłoszeniu w bazie EPO Espacenet, Wykonawca złoży dokument potwierdzający datę dokonania walidacji/zgłoszenia i jego numer lub „wydruk” z internetowej bazy krajowego urzędu zapisany w formacie pliku .pdf zawierający te informacje.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

N.d.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 10. projektowanych postanowień umowy ramowej - Zmiany treści Umowy

1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy, z zastrzeżeniem § 14 ust. 2, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy lub Zlecenia, w przypadku:
1) zmiany obowiązujących regulacji prawa związanych z przedmiotem Umowy, wywołujących konieczność jej zmiany;
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług dla usług należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania Umowy;
3) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
5) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572);
6) gdy zmiany, o których mowa w pkt 2-5 będą miały wpływ na koszt wykonania Zlecenia, co Wykonawca jest zobowiązany udowodnić;
7) aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy;
8) przedłużenia okresu obowiązywania Umowy na podstawie § 3 ust. 4 lub 6;
9) gdy Zamawiający zaakceptuje zmianę, o której mowa w § 6 ust. 6 i 7.
3. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Zlecenia o więcej niż 20% wartości wynagrodzenia brutto z tytułu danego Zlecenia, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże związek tych materiałów lub kosztów z przedmiotem Zlecenia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające zaistnienie zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Zlecenia.
4. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3 obowiązuje od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Strony zawrą stosowny aneks.
5. Zmiana ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Zlecenia, o której mowa w ust. 3, może skutkować zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy o nie więcej niż 10% wartości wynagrodzenia brutto z tytułu danego Zlecenia oraz może być dokonana nie częściej niż co 6 miesięcy.
6. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie ust. 3-5 nie może przekroczyć 15% wynagrodzenia brutto z tytułu danego Zlecenia.
7. W celu zawarcia aneksu, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz ze wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 10:15

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu oraz na ePUAP. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-07

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 3

8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

4. W związku z możliwością zawarcia umowy ramowej co najwyżej z trzema Wykonawcami (patrz rozdział II ust. 11), Wykonawcy – strony umowy ramowej, zostaną wybrani spośród Wykonawców, którzy wykażą brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na podstawie następujących kryteriów selekcji:
1) „Liczba europejskich rzeczników patentowych” – waga: 70%;
2) „Okres posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego” – waga: 30%.
5. W ramach kryterium selekcji „Liczba europejskich rzeczników patentowych”, wybór Wykonawców zostanie dokonany na podstawie liczby europejskich rzeczników patentowych, z którymi Wykonawca stale współpracuje na dzień składania oferty, a współpraca ta została nawiązana wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert (okres trwania współpracy musi wynosić co najmniej 90 dni).
6. Zamawiający dokona wyboru Wykonawców na podstawie wzoru: liczba europejskich rzeczników patentowych, z którymi współpracuje Wykonawca / największa liczba europejskich rzeczników patentowych, z którymi współpracuje Wykonawca, spośród wszystkich ofert x 70.
7. W ramach kryterium selekcji „Okres posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego”, wybór Wykonawców zostanie dokonany na podstawie liczby miesięcy posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego przez rzeczników patentowych, z którymi Wykonawca współpracuje na dzień składania ofert, o których mowa w ust. 6. Okres „miesiąca” należy rozumieć jako okres 30 dni.
8. Zamawiający dokona wyboru Wykonawców na podstawie wzoru: łączna liczba miesięcy posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego przez europejskich rzeczników patentowych, z którymi Wykonawca współpracuje / największa łączna liczba miesięcy posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego przez europejskich rzeczników patentowych, z którymi Wykonawca współpracuje, spośród wszystkich ofert x 30.
9. Ostateczna ocena punktowa będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania punktów, jakie otrzyma oferta w ramach poszczególnych kryteriów selekcji.
10. Trzech Wykonawców, których oferty uzyskają najwięcej punktów w ostatecznej ocenie punktowej zostanie zaproszonych do zawarcia umowy ramowej, pod warunkiem należytego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.