Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069508/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101620 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie obiektami sportowymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 78 68 301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie obiektami sportowymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd9e47a4-c1fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001415/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Zarządzanie obiektami sportowymi w Bytomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 1 jest usługa zarządzania infrastrukturą sportową - Boiskiem sportowym o sztucznej nawierzchni, zlokalizowanym przy ul. Dzierżonia 2aw Bytomiu. Nieruchomość, na której znajduje się obiekt o pow. ok. 13.500 m2 obejmuje część nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako działka o numerze 870/15, 1643/18 (Obr. Miechowice).Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujący zakres usług i czynności:
- wyrównywanie boiska matą gumową – min. 2 razy w miesiącu,
- konserwacja nawierzchni sztucznej murawy specjalistyczną maszyną serwisującą do obsługi nawierzchni syntetycznych – min. 1 raz kwartalnie,
- szczotkowanie nawierzchni sztucznej murawy – min. 2 razy w miesiącu,
- czyszczenie systemu odprowadzającego wodę z boiska – min. 2 razy w tygodniu,
- oczyszczanie z nieczystości nawierzchni sztucznej murawy – min. 2 razy w tygodniu,
- kontrola obrzeży boiska i w razie konieczności naprawa, celem zapewnienia trwałego mocowania nawierzchni do podłoża – min. 2 razy w tygodniu,
- uzupełnianie granulatu konserwującego – min 1 raz w okresie realizacji umowy,
- naprawa nawierzchni sztucznej murawy – w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby; czynność wykonywana przez podmiot posiadający certyfikat producenta,
- koszenie trawy wokół boiska – min. 1 raz w miesiącu
- oczyszczanie trybun z nieczystości - na bieżąco,
- kontrola stanu technicznego wyposażenia sportowego boiska w szczególności bramek i piłkochwytów – na bieżąco,
- doprowadzenie boiska do stanu użytkowania sportowego po zawodach sportowych
w terminie do 24 godzin od zakończenia imprezy,
- monitorowanie stanu ogrodzenia terenu przedmiotu zamówienia i wykonywanie ewentualnych napraw,
- konserwacja oraz zapewnienie oświetlenia na terenie całego przedmiotu zamówienia i wykonywanie ewentualnych napraw,
- utrzymywanie czystości i porządku na terenie całego obiektu – opróżnianie koszy na śmieci, zamiatanie, usuwanie liści w okresie jesiennym i odśnieżanie w okresie zimowym,
Powyższe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają minimalny poziom. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania powyższych czynności z częstotliwością gwarantującą utrzymanie obiektu w stanie należytym umożliwiającym korzystnie z obiektu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 2 jest usługa zarządzania infrastrukturą sportową – Stadionem Piłkarskim zlokalizowanym przy ul. Tuwima 43 w Bytomiu. Nieruchomość, na której znajduje się obiekt obejmuje część nieruchomości o pow. ok. 22.000 m2, oznaczonej geodezyjnie jako działka o numerze 7240/579 (Obr. Rozbark). Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujący zakres usług i czynności:- koszenie trawy na płycie boiska – min.3 razy tygodniowo,
- koszenie trawy na poboczach i skarpach boiska – min. 1 raz w miesiącu,
- oprysk boiska – oprysk środkiem chwastobójczym i grzybobójczym – w miarę potrzeb; nie więcej niż 2 razy w okresie realizacji umowy – środek dostarczany będzie na obiekt przez Wykonawcę,
- uzupełnianie ubytków w trawie boiska – w miarę potrzeb, uzupełnianie dokonywane będzie mieszanką hummus+piasek płukany+nasiona traw,
- aeracja i wertykulacja boiska – min 1 raz w okresie wykonywania umowy - w okresie jesiennym; urobek powstały po wykonaniu zabiegu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie wywieść z terenu obiektu i zutylizować na własny koszt,
- nawożenie muraw – w miarę potrzeb; nawożenie dokonywane będzie nawozem wieloskładnikowym zawierającym m.in. żelazo, kwasy humusowe i aminokwasy; nawóz na każdorazowe wykonanie wysiewu dostarczy na teren obiektu Wykonawca
- piaskowanie ze szczotkowaniem murawy z kierunkowym formowaniem źdźbła trawy – min raz na dwa miesiące,
- oczyszczanie trybun z nieczystości – na bieżąco,
- kontrola stanu technicznego wyposażenia sportowego boiska w szczególności bramek i piłkochwytów – na bieżąco,
- doprowadzenie boiska do stanu użytkowania sportowego po zawodach sportowych
w terminie do 24 godzin od zakończenia imprezy,
- monitorowanie stanu ogrodzenia terenu przedmiotu zamówienia i wykonywanie ewentualnych napraw,
- konserwacja oraz zapewnienie oświetlenia na terenie całego przedmiotu zamówienia i wykonywanie ewentualnych napraw,
- utrzymywanie czystości i porządku na terenie całego obiektu – opróżnianie koszy na śmieci, zamiatanie, usuwanie liści w okresie jesiennym i odśnieżanie w okresie zimowym
Powyższe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają minimalny poziom. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania powyższych czynności z częstotliwością gwarantującą utrzymanie obiektu w stanie należytym umożliwiającym korzystnie z obiektu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klub Sportowy Silesia Miechowice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262665353
7.3.3) Ulica: ul. Dzierżonia 21
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-923
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLUB SPORTOWY "SILESIA" MIECHOWICE
jakie przetargi wygrała firma
KLUB SPORTOWY "SILESIA" MIECHOWICE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Górniczy Klub Sportowy Rozbark
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260335686
7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 43
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-910
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GÓRNICZY KLUB SPORTOWY "ROZBARK"
jakie przetargi wygrała firma
GÓRNICZY KLUB SPORTOWY "ROZBARK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Remont schodów zewnętrznych oraz nawierzchni miejsc parkingowych i ścieżki prowadzącej do budynku (ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu) z podziałem na dwie części
- Dowóz uczniów na zajęcia szkolne do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2024/2025
- "Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na dwie części"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych nr 3 w roku szkolnym 2024/2025
- REMONT INTERNATU OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Remont toalet Pionu II (pomieszczenia 21 oraz 121) w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Usługa konserwacji dźwigu hydraulicznego i platform do transportu osób niepełnosprawnych
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- DZP/19/24 ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ZABEZPIECZENIU W WYZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO TERMINACH OBSŁUGI CENTRUM NADZORU SZPITALA
- Konserwacja oraz prace remontowe systemów sygnalizacji pożarowej, detekcji gazu oraz elementów zasilania i sterowania klapami oddymiającymi w obiektach Politechniki Białostockiej
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynieryjnych i urządzeń zabezpieczających ruch - wymiana asfaltowych przykryć przerw dylatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.