eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Przebudowa dróg gminnych w Starym Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa dróg gminnych w Starym Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11

1.4.2.) Miejscowość: Sławno

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26

1.4.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101539

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00025540

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu roboty budowlanej pn. „Przebudowa dróg gminnych w Starym Krakowie”, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa etapy realizacji inwestycji:
1) Etap I – odcinki C i E;
2) Etap II – odcinki A, B i D.
3. Przedmiot zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza:
1) Projekty budowlano – wykonawcze „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 96 w Starym Krakowie”, „Przebudowa drogi gminnej na działce 127 w miejscowości Stary Kraków, gm. Sławno”, „Przebudowa drogi gminnej n dz. nr 34, 70/2, 196, 41/1, 41/2 w miejscowości Stary Kraków, gm. Sławno”, „Rozbudowa drogi gminnej na działkach 65, 63/2, 66/4, 64, 66/1 w miejscowości Stary Kraków, gm. Sławno”, Rozbudowa drogi gminnej wzdłuż działki nr 55 w miejscowości Stary Kraków, gm. Sławno”.
2) Projekt Stałej Organizacji Ruchu.
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
z uwzględnieniem zapisów SWZ.
4. Etap I obejmuje przebudowę i rozbudowę dwóch odcinków dróg, tj.:
1) Odcinek C – przebudowa drogi o długości ok. 950 m, w ramach której należy wykonać m. in.:
 Roboty przygotowawcze,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy,
 Nawierzchnia kamienna jezdni i zjazdów,
 Nawierzchnia asfaltowa jezdni,
 Nawierzchnia parkingów,
 Nawierzchnia chodników z kostki starobrukowej bezfazowej,
 Elementy ulic,
 Przepusty i rowy,
 Pobocza,
 Zieleń,
 Oznakowanie.
2) Odcinek E – rozbudowa drogi o długości ok. 182 m, w ramach której należy wykonać m. in.:
 Roboty przygotowawcze,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy,
 Nawierzchnia kamienna jezdni i zjazdów,
 Nawierzchnia chodników,
 Elementy ulic,
 Pobocza,
 Zieleń,
 Oznakowanie.
5. Etap II obejmuje przebudowę i rozbudowę trzech odcinków dróg, tj.:
1) Odcinek A – przebudowa drogi o długości ok. 140 m, w ramach której należy wykonać m. in.:
 Roboty przygotowawcze,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy,
 Nawierzchnia asfaltowa jezdni i zjazdów,
 Pobocza,
 Zieleń,
 Oznakowanie.
2) Odcinek B – przebudowa drogi o długości ok. 118 m, w ramach której należy wykonać m. in.:
 Roboty przygotowawcze,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy,
 Nawierzchnia asfaltowa jezdni i zjazdów,
 Pobocza,
 Zieleń,
 Oznakowanie.
3) Odcinek D – rozbudowa drogi o długości ok. 200 m, w ramach której należy wykonać m. in.:
 Roboty przygotowawcze,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy,
 Nawierzchnia asfaltowa jezdni i zjazdów z kostki,
 Elementy ulic,
 Pobocza,
 Zieleń,
 Oznakowanie.
6. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiono w dokumentacjach projektowych:
1) Projekcie budowlano – wykonawczym,
2) Projekcie Organizacji Ruchu,
3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo – finansowego (Załącznik nr 8 do umowy).
Przedmiary robót załączone do dokumentacji są elementem pomocniczym, należy je zweryfikować z SWZ i nie są podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ.
Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.
Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania.
7. Wykonawca opracuje projekt i wprowadzi tymczasową organizację ruchu.
8. Prowadzenie robót na budowie:
1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
9. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) Zamawiający zastrzega, że w 2024 roku suma płatności nie może przekroczyć kwoty 3.373.812,15 zł.
2) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego).
3) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór.
4) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu.
5) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością.
6) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury.
7) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów.
8) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy.
9) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót.
10) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
11) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Programu zapewnienia jakości i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
12) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
13) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
10. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy.
6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego.
7) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników.
9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
10) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposażeniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami oraz elementy infrastruktury.
c. d. w SWZ

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu roboty budowlanej pn. „Przebudowa dróg gminnych w Starym Krakowie”, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa etapy realizacji inwestycji:
1) Etap I – odcinki C i E;
2) Etap II – odcinki A, B i D.
3. Przedmiot zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza:
1) Projekty budowlano – wykonawcze „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 96 w Starym Krakowie”, „Przebudowa drogi gminnej na działce 127 w miejscowości Stary Kraków, gm. Sławno”, „Przebudowa drogi gminnej n dz. nr 34, 70/2, 196, 41/1, 41/2 w miejscowości Stary Kraków, gm. Sławno”, „Rozbudowa drogi gminnej na działkach 65, 63/2, 66/4, 64, 66/1 w miejscowości Stary Kraków, gm. Sławno”, Rozbudowa drogi gminnej wzdłuż działki nr 55 w miejscowości Stary Kraków, gm. Sławno”.
2) Projekt Stałej Organizacji Ruchu.
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
z uwzględnieniem zapisów SWZ.
4. Etap I obejmuje przebudowę i rozbudowę dwóch odcinków dróg, tj.:
1) Odcinek C – przebudowa drogi o długości ok. 950 m, w ramach której należy wykonać m. in.:
 Roboty przygotowawcze,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy,
 Nawierzchnia kamienna jezdni i zjazdów,
 Nawierzchnia asfaltowa jezdni,
 Nawierzchnia parkingów,
 Nawierzchnia chodników z kostki starobrukowej bezfazowej,
 Elementy ulic,
 Przepusty i rowy,
 Pobocza,
 Zieleń,
 Oznakowanie.
2) Odcinek E – rozbudowa drogi o długości ok. 182 m, w ramach której należy wykonać m. in.:
 Roboty przygotowawcze,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy,
 Nawierzchnia kamienna jezdni i zjazdów,
 Nawierzchnia chodników,
 Elementy ulic,
 Pobocza,
 Zieleń,
 Oznakowanie.
5. Etap II obejmuje przebudowę i rozbudowę trzech odcinków dróg, tj.:
1) Odcinek A – przebudowa drogi o długości ok. 140 m, w ramach której należy wykonać m. in.:
 Roboty przygotowawcze,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy,
 Nawierzchnia asfaltowa jezdni i zjazdów,
 Pobocza,
 Zieleń,
 Oznakowanie.
2) Odcinek B – przebudowa drogi o długości ok. 118 m, w ramach której należy wykonać m. in.:
 Roboty przygotowawcze,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy,
 Nawierzchnia asfaltowa jezdni i zjazdów,
 Pobocza,
 Zieleń,
 Oznakowanie.
3) Odcinek D – rozbudowa drogi o długości ok. 200 m, w ramach której należy wykonać m. in.:
 Roboty przygotowawcze,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy,
 Nawierzchnia asfaltowa jezdni i zjazdów z kostki,
 Elementy ulic,
 Pobocza,
 Zieleń,
 Oznakowanie.
6. Uwagi do zamówienia:
1) Kamień z rozbiórki jezdni na odcinkach B, C i E niewykorzystany do budowy parkingów na odcinkach C i D należy przewieźć na teren PSZOK w Warszkowie.
2) Materiał z korytowania Wykonawca musi zagospodarować we własnym zakresie.
7. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiono w dokumentacjach projektowych:
1) Projekcie budowlano – wykonawczym,
2) Projekcie Organizacji Ruchu,
3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo – finansowego (Załącznik nr 8 do umowy).
Przedmiary robót załączone do dokumentacji są elementem pomocniczym, należy je zweryfikować z SWZ i nie są podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ.
Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.
Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania.
8. Wykonawca opracuje projekt i wprowadzi tymczasową organizację ruchu.
9. Prowadzenie robót na budowie:
1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
10. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) Zamawiający zastrzega, że w 2024 roku suma płatności nie może przekroczyć kwoty 3.373.812,15 zł.
2) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego).
3) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór.
4) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu.
5) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością.
6) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury.
7) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów.
8) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy.
9) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót.
10) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
11) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Programu zapewnienia jakości i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
12) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
13) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
11. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy.
6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego.
7) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników.
9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
c. d. w SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-16 09:30

Po zmianie:
2024-02-29 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-16 10:00

Po zmianie:
2024-02-29 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-16

Po zmianie:
2024-03-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.