Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074748/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa urządzeń sieciowych i okablowania sieciowego do US
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Szczeciński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001208777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Papieża Jana Pawła II nr 22A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/usz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa urządzeń sieciowych i okablowania sieciowego do US2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-750b4200-a20d-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-ZP.381.07.2023.KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń sieciowych do budynku US przy ul. Cukrowej 84.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 99300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń sieciowych do budynku US przy ul. Ogińskiego 164.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 97000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102434,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110208,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System-IT Sp. z o.o. Sp.k. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522621165
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 10, lok. 17
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-435
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEM-IT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEM-IT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110208,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105165,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128248,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105165,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System-IT Sp. z o.o. Sp.k. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522621165
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 10, lok. 17
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-435
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEM-IT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEM-IT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105165,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont lokali komunalnych w trybie "Zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwie części
- Dostawa urządzeń i sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie - w podziale na części
- Remont pokrycia dachowego w budynku Przychodni Nr 5 WOMP-ZCLiP w Stargardzie przy al. Żołnierza 12
- Dostawa i montaż mebli metalowych i szatniowych na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa kasetek z opaskami identyfikacyjnymi do drukarek Zebra HC 100, włókniny do sterylizacji plazmowej oraz innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
- Budowa obiektu mostowego na rzece Chełszcząca w ciągu ulicy Lubczyńskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Pieniężno - część I
- Dostawa urządzeń informatycznych w ramach projektu pn.: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miączyn"
- Zakup przełączników sieci SAN
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.