Ogłoszenie z dnia 2023-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00006734/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
- 2023/BZP 00009301/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690271233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-026
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wspr@wspr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9878f7-8b65-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSPR-DT/3113/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa środków czystości dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie na zasadach określonych niniejszą SWZ:
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1.Załącznik nr 1a do SWZ pn. „formularz asortymentowo- cenowy”;
2.2.Załącznik nr 3 do SWZ pn. „ Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia”
2.3.Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265845,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287352,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265845,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „DEOBOX” Rafał Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170342587
7.3.3) Ulica: Instalatorów 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265845,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w RDW Mielec" - II postępowanie.
- Dostawa fabrycznie nowej samozaładowczej posypywarki dla potrzeb PZDW - RDW Rymanów, Postępowanie II
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej VI
- Modernizacja budynku Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie przy ul. Chopina 30 - fotowoltaika zintegrowana z budynkiem - ETAP I
- DOSTAWY ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA ORAZ WARZYW KISZONYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Dostosowanie budynków PRz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami - montaż pochylni dla osób z niepełnosprawnościami przy budynkach "H" i "L-28" z modernizacją wejścia głównego do budynku "L-28"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości do SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 13 pakietów
- TPm-49/25 Sukcesywna dostawa jednorazowych środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
- DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI (ZADANIA)
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
- Dostawa profesjonalnych preparatów do mycia i konserwacji powierzchni oraz worków foliowych na odpady medyczne i komunalne
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.