Og³oszenie z dnia 2023-02-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00111525/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00191852/01 - Wynik z dnia 2023-04-25
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenia obs³ugi recepcji w budynkach zajmowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmie¶cie 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 022 4210462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alegowska@kultura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/kultura
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
kultura i dziedzictwo narodowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenia obs³ugi recepcji w budynkach zajmowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a470e636-aeb1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00101072
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00000120/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.24 Us³ugi obs³ugi recepcji w budynkach zajmowanych przez MKiDN
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odbywa siê przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://zamowieniamkidn.ezamawiajacy.pl, ePUAPu, poczty elektronicznej. Instrukcja sk³adania oferty dostêpna jest w sekcji Regulacje i procedury
procesu zakupowego pod adresem https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie § z 1 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel Pentium IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0
Uwaga - korzystanie z operacyjnych przegl±darek lub z systemów operacyjnych oraz przegl±darek niewspieranych przez producenta mo¿e skutkowaæ pojawieniem siê nieprawid³owo¶ci i b³êdów w funkcjonowaniu Platformy;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6) dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
7) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oddzielny plik z podpisem. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego ul. Krakowskie Przedmie¶cie 15, 00-071 Warszawa; 2) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmie¶cie 15, 00-071 Warszawa, poczt± elektroniczn± na adres: iod@kultura.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym.
Pozosta³e informacje dot. RODO zosta³y umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem: https://zamowienia- mkidn.ezamawiajacy.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±. 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia z³o¿enie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia 2026/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/TP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 417750,27 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie sprawowania obowi±zków obs³ugi recepcji, w systemie 8 godzinnym, w dni pracy urzêdu, przez okres obowi±zywania umowy w budynkach zajmowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego po³o¿onych w Warszawie przy:
1) ul. Wierzbowej 9/11,
2) ul. Senatorskiej 27.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79992000-4 - Us³ugi recepcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na mo¿liwo¶æ wprowadzenia ograniczonej ilo¶ci znaków t.j.: 4000 Zamawiaj±cy informuje, ¿e
sposób oceny ofert zosta³ zamieszczony w Rozdziale 11 SWZ.
1. Zamawiaj±cy bêdzie liczy³ punkty w zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom okre¶lonym w Ustawie
oraz Specyfikacji i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, czyli temu, który otrzyma najwy¿sz± ³±czn± warto¶æ punktow± ze wszystkich kryteriów (A+B).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie pracowników recepcji wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 2 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 us³ugi z zakresu obs³ugi recepcji w obiektach biurowych, z których ka¿da spe³nia³a ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) warto¶æ ka¿dej wykonanej us³ugi wynosi³a minimum 200 000,00 z³ brutto;
b) ka¿da us³uga wykonywana by³a nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 mie-siêcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w Roz. 4 – Wzór stanowi Za³. Nr 1 do SWZ oraz O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w Roz. 4 SWZ– Wzór stanowi Za³. nr 1a do SWZ.
O¶wiadczenia stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert.
Zasady sk³adania o¶wiadczeñ:
a) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, b) w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (podmiot trzeci, na potencja³ którego powo³uje siê Wykonawca) Wykonawca wraz z o¶wiadczeniem, sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ poni¿szych dokumentów sk³adanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Roz. 4 pkt II SWZ:
a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór stanowi Za³. nr 3 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub
ewidencji.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z KRS lub z CEIDG, o których mowa w rozdz. 5.III.1b SWZ- sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed jego z³o¿eniem.
5. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1,
lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 Ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio
o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed
organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, tj:
warunku, o którym mowa w rozdz. 4 pkt I ppkt. 4 – Zamawiaj±cy za¿±da (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶la-j±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty spo-rz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wyko-nane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykony-wane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiad-czeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wy-stawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Tre¶æ zawarta w wykazie musi po-twierdzaæ spe³nienie warunku, o którym mowa w Rozdziale 4 pkt. I ppkt 4 niniejszej SWZ. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Pe³nomocnictwo, odpowiednio:1) upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2) dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
– dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Pe³nomocnictwo nale¿y sk³adaæ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym,
podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w
formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosowanie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo
o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez
opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez
upe³nomocnionego.
2. „Samooczyszczenie” – o¶wiadczenie z³o¿one zgodnie z Rodz. 4 pkt II ust. 6 (je¿eli dotyczy)
Zamawiaj±cy ocenia czy podjête przez Wykonawcê czynno¶ci s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci,
uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy, a je¿eli uzna, ¿e nie s± wystarczaj±ce, wyklucza
Wykonawcê.
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdz. 3 pkt II ust. 8
stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy)
4. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ)
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 9 (je¿eli dotyczy)
6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. 3 pkt. I. ust. 4 (je¿eli dotyczy) stanowi±ce
Za³±cznik Nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy)
7. Dokument potwierdzaj±cy zabezpieczenie oferty akceptowaln± form± wadium (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego sk³adaj± wraz ofert± Pe³nomocnictwo w
oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, z którego powinien wynikaæ zakres umocowania dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego okazania umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, aby umowa ta okre¶la³a, wg. wyboru Zamawiaj±cego: strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac realizowanych przez ka¿dego z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ
za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi), wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do
czasu wykonania zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ
wykluczeniu.
5. Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 5 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-01 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Dot. pkt. 4.2.10 niniejszego og³oszenia: Termin realizacji zamówienia: przez okres 21 miesiêcy od daty rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi, tj. nie wcze¶niej ni¿ od dnia 04.05.2023 r.2. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania, zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835):
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Tre¶æ o¶wiadczenia znajduje siê w za³. nr 1 i 1a do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wdro¿enie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu zwi±zanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencjê, w tym ich przekazywaniem do organów w³a¶ciwych miejscowo i rzeczowo
- Zakup us³ugi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrz±dowania prowadzenia nowych zajêæ dydaktycznych."
- Zapewnienie i ¶wiadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modu³u miêkkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i pó³ki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzie¿y ochronnej RTG
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.