eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługa przechowywania pojazdów samochodowych zajętych przez organy celno - skarbowe i skarbowe na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przechowywania pojazdów samochodowych
zajętych przez organy celno – skarbowe i skarbowe na potrzeby
Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85-665-5-600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przechowywania pojazdów samochodowych
zajętych przez organy celno – skarbowe i skarbowe na potrzeby
Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6ec4208-a44a-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083186/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi przechowywania, holowania, usuwania skrytek i przygotowywania do sprzedaży pojazdów samochodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086283/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206121,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przechowywania, holowania, usuwania skrytek i przygotowywania do sprzedaży pojazdów samochodowych zajętych przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku.

1.1. Warunki dotyczące przechowywania:
Wykonawca winien dysponować utwardzonym placem oraz oddzielnym, zadaszonym, zamykanym pomieszczeniem, przeznaczonym do realizacji usługi przechowywania pojazdów zajętych przez organy celno-skarbowe i skarbowe o następujących parametrach technicznych:
a) usytuowanie – teren miasta Białegostoku lub okolice, z możliwością dojazdu autobusami komunikacji miejskiej, przystanek nie dalej niż około 1 kilometra od miejsca przechowywania pojazdów;
b) plac – utwardzony, oświetlony, ogrodzony w sposób uniemożliwiający wejście na teren parkingu osób trzecich, przystosowany do przechowywania jednocześnie co najmniej: 30 pojazdów osobowych, 10 ciągników siodłowych z naczepą oraz 5 pojazdów ciężarowych lub autobusów; powierzchnia składowania musi umożliwiać swobodny dostęp do pojazdów oraz powierzchnię manewrową; Minimalna powierzchnia składowania ze swobodnym dostępem do pojazdów oraz powierzchnią manewrową 2.600m2 z wyodrębnioną częścią parkingu na samochody przeznaczone do sprzedaży na potrzeby urzędów skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku.
c) oddzielne, wydzielone pomieszczenie – zadaszone, zamykane typu hala lub magazyn o minimalnej powierzchni składowania ze swobodnym dostępem do pojazdów i drogami manewrowymi 150m2, dostosowane do przechowywania, co najmniej 3 pojazdów osobowych oraz 1 pojazd typu van, bus;
d) dozór placu i pomieszczenia: całodobowy, posiadający połączenie telefoniczne, oraz ewentualnie monitoring;
e) dostęp do placu i pomieszczenia dozwolony wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego i Wykonawcę;
f) posiadanie na posesji kanału lub podnośnika w ogrzewanym pomieszczeniu, w celu umożliwienia dokonania oględzin oraz kontroli pojazdów określonym osobom pod lit. e);
g) posiadanie urządzeń i maszyn pozwalających na bezproblemowe wykonywanie zalecanych usług, w tym przestawiania pojazdów na terenie parkingu, również w celu dokonania oględzin przez przedstawicieli Zamawiającego i inne upoważnione osoby.
h) posiadanie środków do usuwania ewentualnych wycieków płynów eksploatacyjnych z przechowywanych pojazdów.
i) przed podpisaniem umowy Wykonawca winien przedstawić opłaconą polisę ubezpieczeniową: ubezpieczenie pojazdów oraz towarów się w nich znajdujących od kradzieży z włamaniem i rabunkiem oraz od ognia i innych zdarzeń losowych na łączną kwotę 1.000.000zł na jedno i wszystkie zdarzenia losowe.
j) posiadanie sprzętu do ewentualnego usuwania zalegającego na pojazdach śniegu i lodu i jego usuwanie w razie konieczności.

1.2. Warunki dotyczące holowania:
a) Wykonawca winien podjąć holowanie w maksymalnym czasie 6 godzin od przyjęcia zgłoszenia przekazanego telefonicznie, faksem lub e-mailem przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę;
b) Wykonawca winien posiadać sprzęt specjalistyczny do holowania pojazdów wymienionych w pkt. 1.5. tj.: co najmniej 1 lawetę (sprzęt własny lub leasing, dzierżawa, podnajem);
c) przed podpisaniem umowy Wykonawca winien przedstawić opłaconą polisę ubezpieczeniową OC przewoźnika na kwotę minimum 200.000,00zł.

1.3. Warunki dotyczące przygotowania pojazdów do sprzedaży:
Wykonawca w cenie za przygotowanie pojazdów do sprzedaży winien ująć w szczególności:
a) umieszczenie pojazdów, w tym również pojazdów przeznaczonych do sprzedaży do stacji demontażu w wyodrębnionym, oznaczonym miejscu na placu, w sposób umożliwiający ich swobodne oględziny oraz załadunek na lawetę;
b) umożliwienie oględzin pojazdów przeznaczonych do sprzedaży;
c) przygotowanie pojazdu zakwalifikowanego do sprzedaży, które polega na:
- zamocowaniu w pierwotnych miejscach elementów wewnątrz pojazdów takich jak np. tapicerka, siedzenia, konsola,
- podłączeniu rozłączonych elementów mechanicznych, elektrycznych, nadwozia;
- odkurzaniu;
- myciu;
- napompowaniu kół.
- umieszczeniu pojazdów, w tym również pojazdów przeznaczonych do sprzedaży do stacji demontażu w wyznaczonym, oznaczonym miejscu na placu, w sposób umożliwiający ich swobodne oględziny oraz załadunek na lawetę. Pojazdy przeznaczone do sprzedaży muszą być oddzielone od pozostałych pojazdów w taki sposób, aby oglądający nie miał dostępu do pozostałych pojazdów stojących na parkingu.
d) usługa winna być wykonana w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od otrzymania zlecenia

1.4. Warunki dotyczące usuwania skrytek:
- Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem i posiadać zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie usługi na posesji Wykonawcy.
- usuwanie skrytek odbywa się na pisemne polecenie Zamawiającego, w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od otrzymania zlecenia;
- usługa polega w szczególności na:
- demontażu zbiorników paliwa, w tym gazowych;
- wycinaniu schowków, wykonanych z blach lub tworzyw sztucznych, drewna;
- trwałym wypełnianiu wolnych przestrzeni powstałych po usunięciu schowków.
Sposób usunięcia skrytek ma uniemożliwić jej powtórne odtworzenie oraz nie naruszać konstrukcji pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

50118110-9 - Usługi holownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275030,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. P. U. H. HALS Halina Korzyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421024650

7.3.3) Ulica: Kolonia Koplany 35

7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-061

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.