eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dychów › Remont leśniczówki Kołatka 1 - postępowanie nr II



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont leśniczówki Kołatka 1 – postępowanie nr II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO BRZÓZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dychów 6a

1.5.2.) Miejscowość: Dychów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-626

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 383 50 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzozka@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzozka.zielonagora.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1863dd81-b14d-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont leśniczówki Kołatka 1 – postępowanie nr II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1863dd81-b14d-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00459716/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont leśniczówki Kołatka 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAZ.270.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 475071,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności do wykonania:
1. Część remontowa:
a) prace rozbiórkowe:
• rozbiórka ścianek działowych;
• rozbiórka pieców i trzonów licowanych kaflami;
• rozebranie podłóg białych;
• rozbiórka zasypek;
• rozbiórka podsufitek;
• rozbiórka posadzek z płytek na zaprawie cementowej;
• wywiezienie gruzu;
• utylizacja materiałów porozbiórkowych;
b) wykonanie tynków i okładzin ściennych wewnętrznych, okładzin ceramicznych ścian i podłóg:
• wykonanie nowych ceramicznych posadzek na parterze;
• wykonanie ceramicznej posadzki w pom. 1.7 na poddaszu;
• gruntowanie powierzchni ścian i podłóg;
• ułożenie ceramiki ściennej;
• wykonanie gładzi gipsowych ściennych i sufitowych;
• ułożenie fartucha z płytek w kuchni;
• fugi do spoinowania płytek gresowych, innych typów płytek ceramicznych, szklanych oraz kamiennych;
c) wykonanie remontu warstw stropu nad parterem i remontu wewnętrznych, drewnianych schodów;
d) wykonanie nowych warstw stropu nad parterem, uprzednim usunięciem warstw podbitki oraz docieplenia poddasza;
e) wykonanie montażu bram oraz stolarki drzwiowej i okiennej:
• drzwi zewnętrzne do budynku ;
• montaż drzwi wewnętrznych w budynku;
• montaż okien wykonanych z PVC;
• montaż parapetów;
f) wykonanie elementów zewnętrznych występujących w obiekcie:
• rozbiórka elementów zewnętrznych (ogrodzenia, bramy, podłoże z betonu żwirowego, wiaty drewniane;
• wykonanie nawierzchni utwardzonych;
• montaż ogrodzenia z dwoma bramami i 2 furtkami;
g) wykonanie robót budowlanych związanych z wywiezieniem gruzu, oczyszczeniem terenu wokół budynku i w budynku po wszystkich pracach objętych projektem;
h) wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku:
• instalację elektryczna oświetleniową;
• instalację elektryczną gniazd wtyczkowych 1-faz;
• montaż tablicy rozdzielczej;
i) wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych – instalacji wod-kan, c.w.u., wentylacyjnej oraz grzewczej.

2. Rozbiórka budynku gospodarczego wraz z wywiezieniem gruzu oraz rekultywacją terenu.

Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) PZP.

Ofert nr 1:
Kosztorysy ofertowe złożone przez Wykonawcę zostały sporządzone niezgodnie z wzorami kosztorysów ofertowych stanowiących załączniki nr 11 i 12 do SWZ oraz z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 1.5 i 1.8 do SWZ. Kosztorys ofertowy dotyczący remontu budynku leśniczówki Kołatka 1 złożony przez Wykonawcę zawierał 150 pozycji kosztorysowych natomiast wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 11 do SWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1.5 do SWZ zawierały po 214 pozycji kosztorysowych. Kosztorys ofertowy dotyczący rozbiórki budynku gospodarczego złożony przez Wykonawcę zawierał 6 pozycji kosztorysowych natomiast wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 12 do SWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1.8 do SWZ zawierały po 7 pozycji kosztorysowych. Zgodnie z pkt 15.1 ppkt 4) SWZ „Wszystkie pozycje kosztorysów ofertowych powinny zostać wycenione w sposób całkowicie zgodny z zapisami przedmiarów”. Ponadto Wykonawca zastosował błędną stawkę podatku od towarów i usług (VAT) w złożonym kosztorysie ofertowym sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ. W przypadku remontu budynku mieszkalnego jednorodzinnego, którego powierzchnia użytkowa nie przekracza 300 m2 właściwą stawką podatku VAT jest 8% natomiast Wykonawca zastosował stawkę 23% VAT dla wszystkich pozycji kosztorysowych. Zgodnie z pkt 15.1 ppkt 2) SWZ „W cenie oferty należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) zgodnie z obowiązującymi przepisami dla wszystkich pozycji określonych w kosztorysach ofertowych stanowiących Załączniki nr 11 i nr 12 do SWZ”.

Oferta nr 2:
Wykonawca nie złożył wraz z ofertą kosztorysów ofertowych sporządzonych na podstawie wzorów kosztorysów stanowiących załączniki nr 11 i 12 do SWZ. Zgodnie z pkt 13.4 lit j) SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą: „kosztorysy ofertowe wypełnione zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załączniki nr 11 i nr 12 do SWZ, (w formie elektronicznej pod rygorem nieważności)”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574580,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657256,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.