eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dozorowanie oraz utrzymania porządku i czystości na terenie obiektu sportowo - rekreacyjnego ,,ORLIK" położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dozorowanie oraz utrzymania porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Grochowska 274

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.7.) Numer telefonu: +48 224435509

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100738

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00077832/04

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Dozorowanie oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie.
Opis przedmiotu zamówienia:
W skład obiektu wchodzi:
a) boisko do gry w piłkę nożna ze sztucznej trawy wypełnionej granulatem o powierzchni 1860 m2,
b) boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę i siatkówkę z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 613 m2,
c) modułowe kontenerowe zaplecze sanitarno-szatniowe o powierzchni ok 70 m2: dwie szatnie każda z kabiną natryskową, ubikacją i umywalką oraz dwie odrębne toalety po dwa oczka i dwie umywalki,
d) chodniki i trawa w obrębie kontenerów o powierzchni ok. 400 m2.
Zakres obowiązków i usług świadczonych na obiekcie:
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do dozorowania oraz utrzymania porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a) otwieranie boiska o godz. 8°° i jego zamykanie o 22°° przez siedem dni w tygodniu,
b) otwieranie o godz. 8°° i zamykanie o godz. 22°° pomieszczeń w kontenerach socjalnych przez siedem dni w tygodniu,
c) zapewnienie całodziennej obecności pracownika Wykonawcy na terenie obiektu od godz. 8°° do godz. 22°° przez siedem dni w tygodniu,
d) utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń w kontenerach socjalnych tj. dwóch szatni, dwóch kabin prysznicowych, 7 umywalek i 6 oczek ubikacji,
e) nadzór nad właściwym i bezpiecznym, zgodnym z regulaminem korzystaniem z obiektu przez uczestniczących w zajęciach sportowo – rekreacyjnych,
f) koszenie trawy znajdującej się w obrębie kontenerów socjalnych,
g) utrzymywanie reżimu sanitarnego z uwagi na pandemię zgodnie z wytycznymi m.st. Warszawy i SANEPID, w tym głównie: dezynfekcja bramek i klamek po każdej grupie, nadzór nad dezynfekcją rąk uczestników i sprzętu wnoszonego na obiekt, dopilnowanie: przerw w korzystaniu z boisk (15 minutowych) po każdej grupie oraz odpowiedniej ilości osób korzystających z toalet,
h) uruchamianie systemu alarmowego na okres zamknięcia boiska,
i) dokonywanie codziennego przeglądu obiektu, ogrodzeń, urządzeń sportowych stanowiących wyposażenie obiektu, w tym również nawierzchni sztucznej obiektu, w zakresie bezpieczeństwa i użyteczności,
j) utrzymanie porządku i czystości w obrębie boisk, kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska, m.in. usuwanie liści i śmieci,
k) odśnieżanie chodników znajdujących się w obrębie kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska,
l) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o kradzieżach, uszkodzeniach, zniszczeniach lub innych przypadkach mających związek z zachowaniem bezpieczeństwa i użyteczności boiska,
ł) w przypadku ujawnienia wad w wyposażeniu obiektu, grożących powstaniem szkody, zabezpieczenie go przed powiększeniem szkody oraz w miarę potrzeby dostępem osób trzecich i wykonanie czynności zmierzających do ograniczenia szkody,
m) wykonanie przedmiotu umowy za pomocą materiałów i sprzętu Wykonawcy a nie Zamawiającego,
n) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu umowy do 6-tego dnia następnego miesiąca, które po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będą podstawą do wystawienia faktury,
o) ponoszenie wobec Zamawiającego lub osób trzecich odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonania przedmiotu umowy,
p) niezwłoczne, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania, rozpatrywanie wszelkich skarg osób trzecich na działania lub zaniechania Wykonawcy przekazanych przez Zamawiającego oraz poinformowania, o sposobie załatwienia danej sprawy,
r) ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe wyposażenie pracowników wykonujących przedmiot umowy oraz za ich bezpieczeństwo i higienę w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy.
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 7 i 8 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie obiektu, wykonujących następujące czynności: sprzątanie toalet, szatni i terenu zewnętrznego, usuwanie liści, koszenie trawy.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 10 Wzoru umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

Po zmianie:
Dozorowanie oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie.
Opis przedmiotu zamówienia:
W skład obiektu wchodzi:
a) boisko do gry w piłkę nożna ze sztucznej trawy wypełnionej granulatem o powierzchni 1860 m2,
b) boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę i siatkówkę z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 613 m2,
c) modułowe kontenerowe zaplecze sanitarno-szatniowe o powierzchni ok 70 m2: dwie szatnie każda z kabiną natryskową, ubikacją i umywalką oraz dwie odrębne toalety po dwa oczka i dwie umywalki,
d) chodniki i trawa w obrębie kontenerów o powierzchni ok. 400 m2.
Zakres obowiązków i usług świadczonych na obiekcie:
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do dozorowania oraz utrzymania porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) przez siedem dni w tygodniu otwieranie boisk o godz. 8°° i ich zamykanie o 22°°,
2) od poniedziałku do piątku (niezależnie od świąt i dni wolnych od pracy) od godz. 17°° do godz. 22°° oraz w soboty i w niedziele od godz.10°° do godz. 22°° wykonywanie następujących czynności:
a) otwieranie pomieszczeń w kontenerach socjalnych,
b) zapewnienie obecności pracownika Wykonawcy na terenie obiektu
c) utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń w kontenerach socjalnych tj.: dwóch pomieszczeń ochrony, dwóch toalet, dwóch szatni, dwóch kabin prysznicowych (łącznie: 7 umywalek i 6 oczek ubikacji),
d) nadzór nad właściwym i bezpiecznym, zgodnym z regulaminem korzystaniem z obiektu przez uczestniczących w zajęciach sportowo – rekreacyjnych,
e) utrzymywanie reżimu sanitarnego z uwagi na pandemię zgodnie z wytycznymi m.st. Warszawy i SANEPID, w tym głównie: dezynfekcja bramek i klamek po każdej grupie, nadzór nad dezynfekcją rąk uczestników i sprzętu wnoszonego na obiekt, dopilnowanie: przerw w korzystaniu z boisk (15 minutowych) po każdej grupie oraz odpowiedniej ilości osób korzystających z toalet,
f) włączanie oświetlenia boiska wg potrzeb użytkowników, wyłączanie o godz. 22,
3) koszenie trawy znajdującej się w obrębie kontenerów socjalnych,
4) codzienny przeglądu obiektu, ogrodzeń, urządzeń sportowych stanowiących wyposażenie obiektu, w tym również nawierzchni sztucznej obiektu, w zakresie bezpieczeństwa i użyteczności,
5) utrzymanie porządku i czystości w obrębie boisk, kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska, m.in. usuwanie liści i śmieci,
6) odśnieżanie chodników znajdujących się w obrębie kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska,
7) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o kradzieżach, uszkodzeniach, zniszczeniach lub innych przypadkach mających związek z zachowaniem bezpieczeństwa i użyteczności boiska,
8) zabezpieczenie obiektu przed powiększeniem szkody oraz w miarę potrzeby dostępem osób trzecich i wykonanie czynności zmierzających do ograniczenia szkody w przypadku ujawnienia wad w wyposażeniu obiektu,
9) wykonanie przedmiotu umowy za pomocą materiałów i sprzętu Wykonawcy, ,
10) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu umowy do 6-tego dnia następnego miesiąca, które po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będą podstawą do wystawienia faktury,
11) ponoszenie wobec Zamawiającego lub osób trzecich odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonania przedmiotu umowy,
12) niezwłoczne, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania, rozpatrywanie wszelkich skarg osób trzecich na działania lub zaniechania Wykonawcy przekazanych przez Zamawiającego oraz poinformowania pisemnego o sposobie załatwienia danej sprawy,
13) ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe wyposażenie pracowników wykonujących przedmiot umowy oraz za ich bezpieczeństwo i higienę w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy.

2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 7 i 8 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie obiektu, wykonujących następujące czynności: sprzątanie toalet, szatni i terenu zewnętrznego, usuwanie liści, koszenie trawy.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 10 Wzoru umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.