eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dozorowanie oraz utrzymania porządku i czystości na terenie obiektu sportowo - rekreacyjnego ,,ORLIK" położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozorowanie oraz utrzymania porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dozorowanie oraz utrzymania porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f09b461-9aec-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019968/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dozorowanie oraz utrzymania porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077832/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/8/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210663,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dozorowanie oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie.
Opis przedmiotu zamówienia:
W skład obiektu wchodzi:
a) boisko do gry w piłkę nożna ze sztucznej trawy wypełnionej granulatem o powierzchni 1860 m2,
b) boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę i siatkówkę z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 613 m2,
c) modułowe kontenerowe zaplecze sanitarno-szatniowe o powierzchni ok 70 m2: dwie szatnie każda z kabiną natryskową, ubikacją i umywalką oraz dwie odrębne toalety po dwa oczka i dwie umywalki,
d) chodniki i trawa w obrębie kontenerów o powierzchni ok. 400 m2.
Zakres obowiązków i usług świadczonych na obiekcie:
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do dozorowania oraz utrzymania porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) przez siedem dni w tygodniu otwieranie boisk o godz. 8°° i ich zamykanie o 22°°,
2) od poniedziałku do piątku (niezależnie od świąt i dni wolnych od pracy) od godz. 17°° do godz. 22°° oraz w soboty i w niedziele od godz.10°° do godz. 22°° wykonywanie następujących czynności:
a) otwieranie pomieszczeń w kontenerach socjalnych,
b) zapewnienie obecności pracownika Wykonawcy na terenie obiektu
c) utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń w kontenerach socjalnych tj.: dwóch pomieszczeń ochrony, dwóch toalet, dwóch szatni, dwóch kabin prysznicowych (łącznie: 7 umywalek i 6 oczek ubikacji),
d) nadzór nad właściwym i bezpiecznym, zgodnym z regulaminem korzystaniem z obiektu przez uczestniczących w zajęciach sportowo – rekreacyjnych,
e) utrzymywanie reżimu sanitarnego z uwagi na pandemię zgodnie z wytycznymi m.st. Warszawy i SANEPID, w tym głównie: dezynfekcja bramek i klamek po każdej grupie, nadzór nad dezynfekcją rąk uczestników i sprzętu wnoszonego na obiekt, dopilnowanie: przerw w korzystaniu z boisk (15 minutowych) po każdej grupie oraz odpowiedniej ilości osób korzystających z toalet,
f) włączanie oświetlenia boiska wg potrzeb użytkowników, wyłączanie o godz. 22,
3) koszenie trawy znajdującej się w obrębie kontenerów socjalnych,
4) codzienny przeglądu obiektu, ogrodzeń, urządzeń sportowych stanowiących wyposażenie obiektu, w tym również nawierzchni sztucznej obiektu, w zakresie bezpieczeństwa i użyteczności,
5) utrzymanie porządku i czystości w obrębie boisk, kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska, m.in. usuwanie liści i śmieci,
6) odśnieżanie chodników znajdujących się w obrębie kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska,
7) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o kradzieżach, uszkodzeniach, zniszczeniach lub innych przypadkach mających związek z zachowaniem bezpieczeństwa i użyteczności boiska,
8) zabezpieczenie obiektu przed powiększeniem szkody oraz w miarę potrzeby dostępem osób trzecich i wykonanie czynności zmierzających do ograniczenia szkody w przypadku ujawnienia wad w wyposażeniu obiektu,
9) wykonanie przedmiotu umowy za pomocą materiałów i sprzętu Wykonawcy, ,
10) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu umowy do 6-tego dnia następnego miesiąca, które po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będą podstawą do wystawienia faktury,
11) ponoszenie wobec Zamawiającego lub osób trzecich odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonania przedmiotu umowy,
12) niezwłoczne, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania, rozpatrywanie wszelkich skarg osób trzecich na działania lub zaniechania Wykonawcy przekazanych przez Zamawiającego oraz poinformowania pisemnego o sposobie załatwienia danej sprawy,
13) ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe wyposażenie pracowników wykonujących przedmiot umowy oraz za ich bezpieczeństwo i higienę w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy.

2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 7 i 8 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie obiektu, wykonujących następujące czynności: sprzątanie toalet, szatni i terenu zewnętrznego, usuwanie liści, koszenie trawy.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 10 Wzoru umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252330 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286143 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252330 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKOD - Piotr Birkman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9521827847

7.3.3) Ulica: Powstańców 15a lok. 515

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-091

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.