Og³oszenie z dnia 2022-03-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00140318/01 - Wynik z dnia 2022-04-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa obiektu rekreacyjnego "Skrzynczyna" - etap II (II).”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sêdziszów Ma³opolski
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Referat Programów Pomocowych i Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581979
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sêdziszów Ma³opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sedziszow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sedziszow-mlp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa obiektu rekreacyjnego "Skrzynczyna" - etap II (II).”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e3f4214-ae8a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00100709
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011735/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Przebudowa obiektu rekreacyjnego Skrzynczyna, etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim, w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków
okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl
2. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w
niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy w wiadomo¶ci prywatnej.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej:
“Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
6. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr
2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych
wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI.
7. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze
szczególnym wskazaniem na .pdf
8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
1) .zip
2) .7Z
9. Ofertê a tak¿e o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy PZp, sk³ada siê pod
rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sêdziszów Ma³opolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sêdziszów Ma³opolski.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: kancelaria@adwokatcurzytek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt obowi±zuj±cego u administratora,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPiZP.271.10.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.:
„Przebudowa obiektu rekreacyjnego "Skrzynczyna" - etap II.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie ¶cie¿ek sensorycznych,
2) Wykonanie ¶cie¿ek edukacyjnych,
3) Dostawê i monta¿ elementów ma³ej architektury,
4) Dostawê i monta¿ figur przestrzennych,
Uwaga!
Przedmiotowe postêpowanie obejmuje swoim zakresem jedynie czê¶æ elementów zawartych w
Dokumentacji do zg³oszenia robót budowlanych, stanowi±cej Za³±cznik 4 do SWZ. Zakres prac
objêty niniejszym zamówieniem zosta³ wyszczególniony w Przedmiarze robót stanowi±cych
Za³±cznik 5 do SWZ, który ze wzglêdu na wynagrodzenie rycza³towe stanowi element
porz±dkuj±cy, którego cel sprowadza siê do u³atwienia wykonawcy skalkulowania ceny
ofertowej.
3. Szczegó³owy opis i zakres wykonania zamówienia okre¶la: Dokumentacja do zg³oszenia robót
budowlanych, Przedmiar robót oraz za³±czniki graficzne, które stanowi± za³±czniki do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu,oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu i wymagania okre¶lone w niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cej :
a) do¶wiadczenia Wykonawcy.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat
przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty co najmniej jedn± robotê budowlan±, której
przedmiotem by³a budowa lub przebudowa obiektu rekreacyjnego z elementami ma³ej
architektury o warto¶ci robót co najmniej 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych
brutto).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego sk³ada
O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu,
z³o¿onym wraz z ofert± na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. (wzór o¶wiadczenia zostanie
przekazany wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu
potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi
stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych
czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty
zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
(wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych je¿eliwykonawca przewiduje zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych (w przypadku, o którym mowa w
Rozdziale IV ust. 8 pkt 6) SWZ) tj. dokumentów na potwierdzenie równowa¿no¶ci
zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne dowykazania równowa¿no¶ci)
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ:1) wype³niony formularz OFERTA – wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ
2) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu – aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce
wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia– wzór stanowi Za³±cznik nr 2.1. do SWZ
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wraz z o¶wiadczeniem o braku podstaw do
wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie, w jakim wykonawca
powo³uje siê na jego zasoby) - wzór stanowi Za³±cznik 2.2 do SWZ – dotyczy w przypadku
polegania na zasobach innego podmiotu
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - wzór
stanowi Za³±cznik 2.3 do SWZ (dotyczy w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie
(konsorcjum firm lub spó³ka cywilna), o¶wiadczenie ma byæ podpisane przez ka¿dego z
Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5) Pe³nomocnictwo obejmuj±ce swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia
oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z
dokumentów rejestrowych, musi byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej
notarialnie.
6) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) dokument pe³nomocnictwa do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – je¿eli dotyczy, musi byæ
z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
Wraz z pe³nomocnictwem nale¿y przed³o¿yæ dokument, z którego wynika uprawnienie osób
udzielaj±cych pe³nomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu.
7) dla oferty równowa¿nej
a) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca sk³ada ofertê równowa¿n±, oraz ¿e zaproponowane zmiany
spe³niaj± wszystkie wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w niniejszej specyfikacji
b) wykaz zmian zawieraj±cy dok³adny opis zmian dotycz±cy zastosowanych materia³ów lub
urz±dzeñ równowa¿nych.
c) przedmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w Rozdziale IX ust.10
Dokumenty o których mowa w pkt 1) do 7) musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim i z³o¿one
pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Dokument/y potwierdzaj±cy/e umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane s± tylko w przypadku korzystania z jego zasobów w celu potwierdzenia
spe³niania warunków.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania przez wykonawców wspólnieubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W zwi±zku z
powy¿szym, Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, mog± wykazaæ
spe³nienie warunków, o których mowa powy¿ej, ³±cznie, z zastrze¿eniem ¿e o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, a dotycz±ce wstêpnego potwierdzenia, ¿e wykonawcy
spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z wykonawców samodzielnie.
2) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do
prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na
zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji
których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³. Nr 2.3. do SWZ).
5) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
6) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty Za³±cznik
2.3. - o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy.
8) Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn±
odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia okre¶lon± w art. 366
Kodeksu Cywilnego.
9) W formularzu OFERTA nale¿y zaznaczyæ ¿e oferta jest sk³adana wspólnie oraz wpisaæ dane
dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± napi¶mie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany
nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych. Okre¶laj±c warunki dokonania zmiany Umowy, sporz±dza siê protokó³
konieczno¶ci, bior±c pod uwagê w szczególno¶ci:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,
4) wp³yw zmiany na wysoko¶æ wynagrodzenia,
5) czas wykonania zmiany,
6) wp³yw zmiany na termin zakoñczenia Umowy.
2. Wynagrodzenie okre¶lone w § 9, ust. 1 niniejszej umowy mo¿e zostaæ zmienione w
przypadku:
1) zmniejszenia zakresu rzeczowego o którym mowa w ust. 13 pkt. 1) niniejszego paragrafu,
2) zwiêkszenia zakresu rzeczowego, o którym mowa w ust. 13 pkt. 5) niniejszego paragrafu.
3. Wykonawca nie mo¿e odmówiæ wykonania robót dodatkowych, o których mowa w ust. 13 pkt
6), je¶li oka¿e siê, ¿e zachodzi konieczno¶æ wykonania prac nieobjêtych umow± a niezbêdnych
do jej prawid³owego wykonania, i których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji
niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia oraz zosta³y one zaakceptowane przez Zamawiaj±cego
w protokole konieczno¶ci.
4. Wykonawca nie mo¿e ¿±daæ od Zamawiaj±cego wynagrodzenia, je¶li wykona³ roboty
dodatkowe, o których mowa w ust. 13 pkt 6), bez pisemnej zmiany niniejszej umowy.
5. Termin ustalony w § 2 ust. 1 niniejszej umowy ulegnie przesuniêciu w przypadku wyst±pienia
opó¼nieñ wynikaj±cych z:
1) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego,
2) dzia³ania si³y wy¿szej (na przyk³ad, strajki generalne lub lokalne), maj±cej bezpo¶redni wp³yw
na termin wykonania robót,
3) wyst±pienia nadzwyczajnych warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe
wykonanie prac, w szczególno¶ci z powodu technologii prac okre¶lnej umow±, normami lub
przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych (w tym wymaganych
technologii przez producentów stosowanych materia³ów i urz±dzeñ). Poprzez nadzwyczajne
warunki pogodowe niepozwalaj±ce na wykonanie zamówienia w terminie.
Pozosta³e zapisy dotycz±ce zmian umowy zawiera § 16 Projektu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-13 11:15
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformazakupowa.pl na stronie internetowej prowadzonego postêpowania pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Szacunkowa warto¶æ przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakichmowa w art. 3 ustawy Pzp.
2. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia
przedmiotowego postêpowania, je¿eli ¶rodki, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na
sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiaj±cy nie prowadzi postêpowania w celu zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie
przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci przeprowadzenia wizji lokalnej.
11. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Niniejsze zamówienie dotyczy
zakresu o zasiêgu, który sprawia, i¿ wykonanie go w ramach jednej czê¶ci i przez jednego
wykonawcê bêdzie stanowiæ najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego
sposób realizacji. Zamawiaj±cy otrzyma równie¿ gwarancjê na wykonane roboty budowlane od
jednego Wykonawcy, a w przypadku wiêkszej liczby Wykonawców mog³yby wyst±piæ du¿e
problemy z wyegzekwowaniem roszczeñ zw³aszcza, gdy poszczególne roboty siê zazêbiaj±
miêdzy Wykonawcami.
12. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów
elektronicznych.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
ustawy Pzp.
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci skorzystania z opcji.
15. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub
podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez
zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci
polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974
r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495), lub w³a¶ciwych przepisów pañstwa
cz³onkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym
wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, obejmuj± czynno¶ci zwi±zane z wykonaniem
robót: ziemnych dotycz±cych nawierzchni ¶cie¿ek i chodników; monta¿owych w zakresie
elementów ma³ej architektury, wykonywanie funkcji operatorów maszyn
16. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli
spe³niania przez wykonawcê powy¿szych wymagañ oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych
wymagañ okre¶la Za³±cznik nr 3 – Projekt umowy.
17. Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o
których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
18. Zamówienie dofinansowane jest przez Uniê Europejsk± w ramach Programu Rozwoju
Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o d³ugo¶ci 1000 mb na dz. 221, obrêb Prusice
- Remont sto³ówki wraz z przebudow± dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szko³y Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej na terenie Gminy Radków"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
- Budowa drogi gminnej relacji Ch±dzyny Kuski - Ch±dzyny Krusze
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Go³otczyzna wraz z budow± sieci wodoci±gowych na terenie Gminy Soñsk
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.