eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wgos@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a144c40f-925f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.2711.0016.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 511072,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części I jest realizacja usługi w zakresie odbioru i transportu kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu KP – 7, wersja uniwersalna przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30720 - zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą), zawierających pochodzące z terenu miasta Kalisza odpady komunalne zebrane w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), położonym w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.
2. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej lub telefonicznie. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w zakresie Części I szacuje 42 transporty. Wskazana ilość transportów jest ilością szacunkową.
4. Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska, ustawą z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, a także ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych, aktualnymi przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
5. Zamówienie będzie realizowane w sposób następujący:
1) rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2023 roku) a zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w dniu 31.01.2024 r. lub w dniu, w którym wyczerpaniu ulegnie kwota wskazana w § 7 ust. 1 umowy – w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Przyjęte powyżej oznaczenie czasu trwania umowy uwzględnia termin zakończenia obecnie obowiązującej umowy na przedmiot zamówienia (31.01.2023r.) oraz okres 12 miesięcy realizacji zamówienia następujący po tym dniu.
Jeśli z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym niż 01.02.2023 roku, termin realizacji umowy wynosić będzie 12 miesięcy i rozpocznie swój bieg od dnia zawarcia umowy.
2) termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadkach opisanych w SWZ (projekcie umowy), a w szczególności, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 35791,8 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części II jest realizacja usługi w zakresie odbioru i transportu kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu od KP -10 do KP - 38, wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30722 - zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą), zawierających pochodzące z terenu miasta Kalisza odpady komunalne zebrane w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), położonym w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.
2. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej lub telefonicznie. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w zakresie Części II szacuje 400 transportów. Wskazana ilość transportów jest ilością szacunkową.
4. Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska, ustawą z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, a także ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych, aktualnymi przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
5. Zamówienie będzie realizowane w sposób następujący:
1) rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2023 roku) a zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w dniu 31.01.2024 r. lub w dniu, w którym wyczerpaniu ulegnie kwota wskazana w § 7 ust. 1 umowy – w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Przyjęte powyżej oznaczenie czasu trwania umowy uwzględnia termin zakończenia obecnie obowiązującej umowy na przedmiot zamówienia (31.01.2023r.) oraz okres 12 miesięcy realizacji zamówienia następujący po tym dniu.
Jeśli z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym niż 01.02.2023 roku, termin realizacji umowy wynosić będzie 12 miesięcy i rozpocznie swój bieg od dnia zawarcia umowy.
2) termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadkach opisanych w SWZ (projekcie umowy), a w szczególności, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 449766,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części III jest realizacja usługi w zakresie odbioru i transportu pochodzących z terenu miasta Kalisza odpadów niebezpiecznych, zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), położonym w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych niżej wymienionych pojemników do transportu tych odpadów. Kontener na odpady niebezpieczne znajduje się na terenie PSZOK-u i jest kontenerem stacjonarnym. Transport odpadów niebezpiecznych regulują przepisy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2147 t.j.)Transport z PSZOK odpadów niebezpiecznych powinien odbywać się samochodem ciężarowym wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30722.
Przygotowanie oraz załadunek do środka transportu leży po stronie Zamawiającego, natomiast zabezpieczenie ładunku podczas transportu należy do Wykonawcy.
Odpady niebezpieczne transportowane będą w następujących pojemnikach:
- beczkach PE/PE HD wielorazowego użytku z odejmowanym wiekiem, pojemność 200l;
- kartonowych tubach na świetlówki o wymiarach 1550 mm x 410 mm x 370 mm, wielokrotnego użytku z min. 5-co warstwowej tektury, nośność min. 50 kg;
- pojemnik z tworzywa sztucznego wielorazowego użytku z otwieranym wiekiem/pokrywą i otworem wrzutowym do zbiórki baterii o pojemności min. 120l;
- worki typu big-bag o pojemności do 2 m3;
- pojemnik na odpady medyczne o poj. 3l.
2. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej lub telefonicznie. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w zakresie Części III szacuje 6 transportów. Wskazana ilość transportów jest ilością szacunkową.
4. Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska, ustawą z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, a także ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych, aktualnymi przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
5. Zamówienie będzie realizowane w sposób następujący:
1) rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2023 roku) a zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w dniu 31.01.2024 r. lub w dniu, w którym wyczerpaniu ulegnie kwota wskazana w § 7 ust. 1 umowy – w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Przyjęte powyżej oznaczenie czasu trwania umowy uwzględnia termin zakończenia obecnie obowiązującej umowy na przedmiot zamówienia (31.01.2023r.) oraz okres 12 miesięcy realizacji zamówienia następujący po tym dniu.
Jeśli z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym niż 01.02.2023 roku, termin realizacji umowy wynosić będzie 12 miesięcy i rozpocznie swój bieg od dnia zawarcia umowy.
2) termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadkach opisanych w SWZ (projekcie umowy), a w szczególności, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 10289,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16102,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19731,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16102,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250029837

7.3.3) Ulica: ul. Zjazd 23

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16102,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250029837

7.3.3) Ulica: ul. Zjazd 23

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4244,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7128,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4244,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250029837

7.3.3) Ulica: ul. Zjazd 23

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4244,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.