eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wgos@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a144c40f-925f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WGOŚ.2711.0016.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części I jest realizacja usługi w zakresie odbioru i transportu kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu KP – 7, wersja uniwersalna przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30720 - zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą), zawierających pochodzące z terenu miasta Kalisza odpady komunalne zebrane w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), położonym w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.
2. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej lub telefonicznie. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w zakresie Części I szacuje 42 transporty. Wskazana ilość transportów jest ilością szacunkową.
4. Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska, ustawą z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, a także ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych, aktualnymi przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
5. Zamówienie będzie realizowane w sposób następujący:
1) rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2023 roku) a zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w dniu 31.01.2024 r. lub w dniu, w którym wyczerpaniu ulegnie kwota wskazana w § 7 ust. 1 umowy – w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Przyjęte powyżej oznaczenie czasu trwania umowy uwzględnia termin zakończenia obecnie obowiązującej umowy na przedmiot zamówienia (31.01.2023r.) oraz okres 12 miesięcy realizacji zamówienia następujący po tym dniu.
Jeśli z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym niż 01.02.2023 roku, termin realizacji umowy wynosić będzie 12 miesięcy i rozpocznie swój bieg od dnia zawarcia umowy.
2) termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadkach opisanych w SWZ (projekcie umowy), a w szczególności, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w zakresie Części I może skorzystać z prawa opcji przy uwzględnieniu następujących warunków i założeń:
1) do prawa opcji zostanie przyjęta wartość wynagrodzenia zaproponowana przez wybranego Wykonawcę w „Formularzu oferty” - cena jednostkowa netto za transport kontenerów zwiększona o 9,8%;
2) prawo opcji będzie polegało na przedłużeniu terminu realizacji zawartej umowy o maksymalnie 12 miesięcy;
3) do prawa opcji stosuje się zapisy SWZ, załączników do SWZ oraz zapisy umowy o zamówienie i rozlicza jak umowę podstawową;
4) prawo opcji uruchamiane jest jednostronnym oświadczeniem woli Zamawiającego, skierowanym do Wykonawcy w terminie przed końcem obowiązywania umowy w sprawie zamówienia;
5) Wykonawca nie ma prawa żądania od Zamawiającego skorzystania z prawa opcji;
6) szacunkowa ilość transportów objęta prawem opcji w okresie 12 miesięcy wskazana jest w pkt 4.5 SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający dla Części I przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 4.400,00 PLN netto.
2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do tych objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. Zamówienia te będą udzielane z uwzględnieniem warunków zawartych w umowie dla zamówienia podstawowego, w tym z zastosowaniem jednostkowych cen ryczałtowych, obowiązujących w umowie dla zamówienia podstawowego, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części II jest realizacja usługi w zakresie odbioru i transportu kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu od KP -10 do KP - 38, wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30722 - zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą), zawierających pochodzące z terenu miasta Kalisza odpady komunalne zebrane w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), położonym w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych kontenerów.
2. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej lub telefonicznie. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w zakresie Części II szacuje 400 transportów. Wskazana ilość transportów jest ilością szacunkową.
4. Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska, ustawą z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, a także ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych, aktualnymi przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
5. Zamówienie będzie realizowane w sposób następujący:
1) rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2023 roku) a zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w dniu 31.01.2024 r. lub w dniu, w którym wyczerpaniu ulegnie kwota wskazana w § 7 ust. 1 umowy – w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Przyjęte powyżej oznaczenie czasu trwania umowy uwzględnia termin zakończenia obecnie obowiązującej umowy na przedmiot zamówienia (31.01.2023r.) oraz okres 12 miesięcy realizacji zamówienia następujący po tym dniu.
Jeśli z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym niż 01.02.2023 roku, termin realizacji umowy wynosić będzie 12 miesięcy i rozpocznie swój bieg od dnia zawarcia umowy.
2) termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadkach opisanych w SWZ (projekcie umowy), a w szczególności, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w zakresie Części II może skorzystać z prawa opcji przy uwzględnieniu następujących warunków i założeń:
1) do prawa opcji zostanie przyjęta wartość wynagrodzenia zaproponowana przez wybranego Wykonawcę w „Formularzu oferty” - cena jednostkowa netto za transport kontenerów zwiększona o 9,8%;
2) prawo opcji będzie polegało na przedłużeniu terminu realizacji zawartej umowy o maksymalnie 12 miesięcy;
3) do prawa opcji stosuje się zapisy SWZ, załączników do SWZ oraz zapisy umowy o zamówienie i rozlicza jak umowę podstawową;
4) prawo opcji uruchamiane jest jednostronnym oświadczeniem woli Zamawiającego, skierowanym do Wykonawcy w terminie przed końcem obowiązywania umowy w sprawie zamówienia;
5) Wykonawca nie ma prawa żądania od Zamawiającego skorzystania z prawa opcji;
6) szacunkowa ilość transportów objęta prawem opcji w okresie 12 miesięcy wskazana jest w pkt 4.5 SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający dla Części II przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 56.200,00 PLN netto.
2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do tych objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. Zamówienia te będą udzielane z uwzględnieniem warunków zawartych w umowie dla zamówienia podstawowego, w tym z zastosowaniem jednostkowych cen ryczałtowych, obowiązujących w umowie dla zamówienia podstawowego, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Części III jest realizacja usługi w zakresie odbioru i transportu pochodzących z terenu miasta Kalisza odpadów niebezpiecznych, zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), położonym w Kaliszu przy ul. Piwonickiej 6 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków i odstawienie z powrotem do PSZOK opróżnionych niżej wymienionych pojemników do transportu tych odpadów. Kontener na odpady niebezpieczne znajduje się na terenie PSZOK-u i jest kontenerem stacjonarnym. Transport odpadów niebezpiecznych regulują przepisy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2147 t.j.)Transport z PSZOK odpadów niebezpiecznych powinien odbywać się samochodem ciężarowym wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30722.
Przygotowanie oraz załadunek do środka transportu leży po stronie Zamawiającego, natomiast zabezpieczenie ładunku podczas transportu należy do Wykonawcy.
Odpady niebezpieczne transportowane będą w następujących pojemnikach:
- beczkach PE/PE HD wielorazowego użytku z odejmowanym wiekiem, pojemność 200l;
- kartonowych tubach na świetlówki o wymiarach 1550 mm x 410 mm x 370 mm, wielokrotnego użytku z min. 5-co warstwowej tektury, nośność min. 50 kg;
- pojemnik z tworzywa sztucznego wielorazowego użytku z otwieranym wiekiem/pokrywą i otworem wrzutowym do zbiórki baterii o pojemności min. 120l;
- worki typu big-bag o pojemności do 2 m3;
- pojemnik na odpady medyczne o poj. 3l.
2. Transport będzie odbywał się na zgłoszenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej lub telefonicznie. Każdorazowo transport zostanie wykonany w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wykonania zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający w okresie wykonania zamówienia w zakresie Części III szacuje 6 transportów. Wskazana ilość transportów jest ilością szacunkową.
4. Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska, ustawą z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, a także ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych, aktualnymi przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
5. Zamówienie będzie realizowane w sposób następujący:
1) rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2023 roku) a zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w dniu 31.01.2024 r. lub w dniu, w którym wyczerpaniu ulegnie kwota wskazana w § 7 ust. 1 umowy – w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Przyjęte powyżej oznaczenie czasu trwania umowy uwzględnia termin zakończenia obecnie obowiązującej umowy na przedmiot zamówienia (31.01.2023r.) oraz okres 12 miesięcy realizacji zamówienia następujący po tym dniu.
Jeśli z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym niż 01.02.2023 roku, termin realizacji umowy wynosić będzie 12 miesięcy i rozpocznie swój bieg od dnia zawarcia umowy.
2) termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadkach opisanych w SWZ (projekcie umowy), a w szczególności, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załącznikach do niej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w zakresie Części III może skorzystać z prawa opcji przy uwzględnieniu następujących warunków i założeń:
1) do prawa opcji zostanie przyjęta wartość wynagrodzenia zaproponowana przez wybranego Wykonawcę w „Formularzu oferty” - cena jednostkowa netto za transport kontenerów zwiększona o 9,8%;
2) prawo opcji będzie polegało na przedłużeniu terminu realizacji zawartej umowy o maksymalnie 12 miesięcy;
3) do prawa opcji stosuje się zapisy SWZ, załączników do SWZ oraz zapisy umowy o zamówienie i rozlicza jak umowę podstawową;
4) prawo opcji uruchamiane jest jednostronnym oświadczeniem woli Zamawiającego, skierowanym do Wykonawcy w terminie przed końcem obowiązywania umowy w sprawie zamówienia;
5) Wykonawca nie ma prawa żądania od Zamawiającego skorzystania z prawa opcji;
6) szacunkowa ilość transportów objęta prawem opcji w okresie 12 miesięcy wskazana jest w pkt 4.5 SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1.Zamawiający dla Części III przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 1.200,00 PLN netto.
2.Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do tych objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. Zamówienia te będą udzielane z uwzględnieniem warunków zawartych w umowie dla zamówienia podstawowego, w tym z zastosowaniem jednostkowych cen ryczałtowych, obowiązujących w umowie dla zamówienia podstawowego, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
1) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.), w zakresie transportu odpadów komunalnych obejmujące co najmniej następujące rodzaje i kody odpadów komunalnych: 15 01 01; 15 01 02; 15 01 03; 15 01 04; 15 01 05; 15 01 06, 15 01 07; 16 01 03; 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 02 01,17 02 02, 17 02 03, 17 03 80, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05,20 17 04 06, 17 04 07, 20 01 10; 20 01 11; 20 01 32; 20 01 01; 20 01 02; 20 01 21*; 20 01 23*; 20 01 35*; 20 01 36; 20 01 38; 20 01 39; 20 01 40; 20 01 99; 20 02 01; 20 03 07; 20 03 99 - dotyczy Części I-II,
2) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699 z późn. zm.), w zakresie transportu odpadów komunalnych obejmujące co najmniej następujące rodzaje i kody odpadów komunalnych:15 01 10*; 15 01 11*; 20 01 21*; 20 01 23*, 20 01 25; 20 01 26*, 20 01 27*;20 01 28; 20 01 29*; 20 01 30; 20 01 33*; 20 01 34; 20 01 35* - dotyczy Części III.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 11.2 SWZ nie będzie wymagał złożenia podmiotowych środków dowodowych.

Jednocześnie Zamawiający wymaga w treści złożonej oferty jednoznacznej identyfikacji Wykonawcy w zakresie numeru BDO, co pozwoli Zamawiającemu na samodzielną weryfikację wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 11.2 SWZ dla poszczególnych Części.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 14.4 SWZ (jeśli dotyczy);
2) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o których mowa w pkt 12.11 SWZ (jeśli dotyczy);
3) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
4) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 18.6.2 SWZ (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych w pkt 14.1. SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Patrz także zapisy pkt 12.4-12.10 SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2. SWZ odpowiednio w zakresie każdej Części wykazuje ten z wykonawców, który będzie wykonywał czynności, do wykonania których wymagane jest posiadanie uprawnień, o których mowa w pkt 11.2. SWZ.
Ponadto należy mieć na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień, o którym mowa w pkt 11.2. SWZ (odpowiednio w zakresie każdej Części), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada takie uprawnienia i będzie wykonywał czynności (usługi) do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Informacja o zakresie prac, które poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonają w zakresie przedmiotu zamówienia należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 14.4 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 12.4 SWZ).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp”. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w pkt 12.4 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy wraz z ofertą.
Składając powyższe oświadczenie należy mieć na uwadze również regulację zawartą w art. 117 ust. 2 ustawy Pzp – patrz także pkt 14.2 SWZ.
5. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-23 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Adres poczty elektronicznej podany w pkt 1.5.9. niniejszego ogłoszenia nie służy do komunikacji między Zamawiającym a
Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń przekazywane odbywa się
wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl.
2. Formę dokumentów lub oświadczeń, załączników jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SWZ.
3. Wymagania techniczne związane ze składaniem oferty w postaci elektronicznej zawarte zostały w SWZ. Szczegółowy
sposób składania oferty, dokumentów lub oświadczeń, załączników zawiera SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.