Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188688/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie
Miasta Dębica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umdebica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_debica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenieMiasta Dębica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1ed039a-1b74-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00034756/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie Miasta Dębica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.19.2021.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 555700,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Mechaniczne odśnieżanie jezdni o szerokości 5,50 m – 6,50 m (I, II, III kolejność) – około 230 km/m-c.2) Piaskowanie jezdni mieszanką 3 % (sól + piasek) (II, III kolejność) – około 320 km/m-c.
3) Posypywanie jezdni solą (I kolejność) – około 120 km/m-c.
4) Akcja bierna – około 300 h/m-c.
5) Wywóz śniegu z ulic (3 pracowników + koparka + samochód samowyładowczy) –około 10 h.
6) Odśnieżanie chodników, ścieżek rowerowych i placów (szerokość odśnieżania 1,50 m – 2,00 m) – około 110 km/m-c.
7) Piaskowanie chodników i ścieżek rowerowych – około 300 km/m-c.
8) Odśnieżanie schodów – około 2 200 m2/m-c.
9) Piaskowanie schodów – około 6 600 m2/m-c.
10) Odśnieżanie pługiem wirnikowym na terenach górskich – około 15 h.
11) Utrzymanie koksowników (materiał Wykonawcy) – około 10 dni.
12) Montaż i demontaż siatki przeciwśniegowej – około 700 mb.
13) Odśnieżanie chodników i ścieżek rowerowych (szerokość odśnieżania 1,50 m – 2,00 m) droga wojewódzka – około 10 km/m-c.
14) Piaskowanie chodników i ścieżek rowerowych droga wojewódzka - około 10 km/m-c.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 390488,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pozimowe zamiatanie jezdni – około 80 000 m2/m-c.2) Pozimowe zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych – około 180 000 m2/m-c.
3) Pozimowe zamiatanie płytek odbojowych jednostronnych – około 3 600 m/m-c.
4) Pozimowe zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych – droga wojewódzka – około 6 500 m2/m-c.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 165211,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450203,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450203,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450203,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Miejskich Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720003321
7.3.3) Ulica: Zakład Usług Miejskich Sp. z o. o.
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG MIEJSKICH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG MIEJSKICH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450203,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
uzasadnienie faktyczne:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków na ten cel.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184906,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184906,80 PLN
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa wraz z montażem do 3 pracowni gastronomicznych w Techn. nr 3 w ZSE w Dębicy w ramach projektu współfin. ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE I SEKCYJNE W PAKIECIE I ORAZ RĘKAWICE CHIRURGICZNE W PAKIECIE II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- Remont pawilonu mieszkalnego "C" Zakładu Karnego w Dębicy
- Dostawa konserw do Zakładu Karnego w Dębicy
- Modernizacja wraz z wykonaniem termoizolacji dachu oraz wymiany świetlików budynku hali napraw z częścią administracyjno- socjalną i kotłownią na terenie zajezdni MKS Dębica
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- Usługa sprzątnięcia pasów drogowych administrowanych przez RDW Olecko z podziałem na 2 części
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.