Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00036098/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004611143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Dąbrowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 672589986
1.5.8.) Numer faksu: 672589986
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gminawalcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gops.gminawalcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawalcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-884d05c2-b387-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020527/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2024-III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036098
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.252.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych u osób wymagających pomocy, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione, zamieszkujące teren gminy wiejskiej Wałcz.
2. Świadczenia usług opiekuńczych wykonywane będą w miejscu zamieszkania osób wymagających pomocy, w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy, a także w godzinach popołudniowych i wieczornych.
3. Zamawiający poprzez dni wolne od pracy rozumie: soboty, niedziele i święta.
4. Usługi opiekuńcze przyznawane są zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U.2023.1938 tj.). Obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
5. Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb osób, które ze względu na wiek, niepełnosprawność, choroby lub z innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a w szczególności: usługi gospodarcze, usługi pielęgnacyjne.
Zamawiający szacuje, że w całym okresie realizacji zamówienia łączna liczba godzin usług wyniesie ok. 13 000 godzin dla około 25 podopiecznych. Liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
Więcej szczegółów zawarto w SWZ w opisie przedmiotu zamówieni
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi opiekuńcze, szkolenia „Agnieszka” Agnieszka Sindrewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651246941
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego
7.3.4) Miejscowość: Wałcz
7.3.5) Kod pocztowy: 78-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi opiekuńcze, szkolenia "Agnieszka" Agnieszka Sindrewicz
jakie przetargi wygrała firma
Usługi opiekuńcze, szkolenia "Agnieszka" Agnieszka Sindrewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa wyposażenia specjalistycznego na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Usługa - szkolenie serwisowe obsady WTM Gdynia w zakresie serwisowania i legalizacji pneumatycznych tratw ratunkowych RFD/BEAUFORT oraz kamizelek ratunkowych RFD/BEAUFORT.
- Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała oraz części zamiennych do suchych skafandrów nurkowych
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2025"
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Lawendowy Dom"
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja" - część nr 1.
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji- II POSTĘPOWANIE
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych MOPS w Chodzieży od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.