eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniaków › Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej nr 1 w Koniakowie



Og³oszenie z dnia 2023-02-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej nr 1 w Koniakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 1 W KONIAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070665660

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: xx

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koniaków

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-474

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkoniakow1@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp1koniakow.szkolnastrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej nr 1 w Koniakowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-973c6ebc-aebf-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00100658

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00100518/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Koniakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-973c6ebc-aebf-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
1)Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu
Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz w zak³adce „Centrum Pomocy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Je¿eli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233)
wykonawca, w celu utrzymania
w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w
nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
2.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze
dokomunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia.oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z
us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy
i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej
na adres e-mail: spkoniakow1@gmail.com nie dotyczy sk³adania ofert )
8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi
w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest: Szko³a Podstawowa nr 1 im. Stanis³awa Wyspiañskiego, 43-474 Koniaków 280. adres mailowy: spkoniakow1@gmail.com
Dane osobowe wykonawców s± wykorzystywane przez Administratora w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
1) w celu realizacji obowi±zków wynikaj±cych z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, na podstawie art. 72 ust. 1 , art. 71-
74 (rozdzia³ 8) ustawy Prawo zamówieñ publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – „przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia
obowi±zku prawnego”.
Podanie danych osobowych w zakresie okre¶lonym przepisami prawa jest obowi±zkowe i niezbêdne do realizacji postêpowania o udzielenia zamówienia publicznego przez Administratora. Odmowa ich podania wi±¿e siê z konsekwencjami prawnymi wynikaj±cymi
z ustawy. Dane osobowe nie bêd± podlega³y profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.
W zale¿no¶ci od wskazanej podstawy dane bêd± przechowywane:
2) przez okres niezbêdny do realizacji wszelkich obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa nakazuj±cych przechowywaæ dane
zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
Administrator nie przekazuje danych osobowych do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych. Administrator mo¿e
udostêpniaæ dane osobowe, je¶li bêdzie siê to wi±za³o z realizacj± uprawnienia b±d¼ obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
Dane mog± byæ przekazywane podmiotom wspó³pracuj±cym z Administratorem ( np. firmom obs³uguj±cym strony internetowe
Administratora). Podmiotem przetwarzaj±cym dane osobowe na rzecz placówki jest CUW Istebna 1000, 43-470
Osobom, których dane dotycz±, przys³uguje prawo z³o¿enia wniosku ws. dostêpu do danych osobowych, sprostowania, usuniêcia,
ograniczenia przetwarzania lub z³o¿enia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych (IOD) mo¿na siê z nim skontaktowaæ za po¶rednictwem poczty
elektronicznej:email:
biuro[at]rhodo.pl Robert Hyla

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 28 000 L oleju opa³owego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych o warto¶ci opa³owej min. 42,6000 MJ/kg realizowana sukcesywnie na podstawie zamówieñ sk³adanych telefonicznie potwierdzonych poczt± e-mail przez Zamawiaj±cego u dostawcy, w terminie zgodnym z formularzem ofertowym, od daty telefonicznego zamówienia. Wykonawca dostawy do³±czy atest na olej opa³owy przy ka¿dej dostawie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez
Zamawiaj±cego spo¶ród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 uPzp, dotycz±ce 7.2.2 uprawnieñ do prowadzenia
okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie
dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp, poza zmianami przewidzianymi w tre¶ci niniejszej umowy i przepisach ustawy
Pzp.
2. Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± zgody Zamawiaj±cego i dokonane bêd± w formie pisemnego aneksu –
pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany:
1) Stawki podatku od towarów i us³ug VAT
2) Zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej
3) Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
4) Zmiana zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
Szczegó³owy zakres zmian postanowieñ umowny opisany zosta³ w §7 Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-27 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.