eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrzynki › Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu w Dworze Skrzynki w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu w Dworze Skrzynki w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT SKRZYNKI - INSTYTUT DOKUMENTACJI, ROZWOJU I PROMOCJI DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I KULINARNEGO POWIATU POZNAŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388887726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Parkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Skrzynki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@instytutskrzynki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smakipowiatupoznanskiego.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu w Dworze Skrzynki w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78746e3e-a117-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035772/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu w Dworze Skrzynki w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.415.2023.LK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizowanie usług ochrony fizycznej i monitoringu w Dworze w Skrzynkach, pl. Parkowy 1
(gm. Stęszew). Przedmiot zamówienia składa się z :

I. Ochrona mienia
1. Okres trwania umowy: okres podstawowy od dnia 1.01.2024 r., lecz nie wcześniej niż od dnia zawarcia umowy, do dnia 31.03.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie jednocześnie prawo opcji tzn. udzielenie zamówienia na poszczególne kwartały tj. od 1.04.2024 r. do 30.06.2024 r., następnie od 1.07.2024 r. do 30.09.2024 r. i następnie od 1.10.2024 r. do 2.01.2025 r. włącznie.

2.Usługa obejmuje 1 pracownika ochrony w następującym systemie pracy i w nw. ilości roboczogodzin:
Dni robocze + weekendy ochrona w godzinach 22:00 – 7:00, ponadto zgodnie z poniższym grafikiem:
a)1.01.2024 r. od godz. 00:00 do 3.01.2024 r. do godz. 7:00
b)28.03.2024 r. od godz. 22:00 – 2.04.2024 r. do godz. 7:00
c)31.10.2024 r. od godz. 22:00 do 4.11.2024 r. do godz. 7:00
d)23.12.2024 r. od godz. 22:00 do 27.12.2024 r. do godz. 7:00
e)31.12.2024 r. od godz. 22:00 do 2.01.2025 r. do godz. 7:00.

II. Usługa monitorowania sygnałów z lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowania interwencji:

1. Okres trwania umowy: od 1.01.2024 r., lecz nie wcześniej niż od dnia zawarcia umowy, do 31.03.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie jednocześnie prawo opcji tzn. udzielenie zamówienia na poszczególne kwartały tj. od 1.04.2024 r. do 30.06.2024 r., następnie od 1.07.2024 r. do 30.09.2024 r. i następnie od 1.10.2024 r. do 2.01.2025 r. włącznie.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - SOPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142856,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190684,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142856,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLDING HUNTERS Sp. z o.o. Sp.k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BLUE HUNTERS Sp.z o.o Sp.k. , GREEN HUNTERS Sp. z o.o. Sp. k. , HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o.o. , HUNTERS 24 Sp. z .o.o. Sp.k. , HUMAN HUNTERS Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487

7.3.3) Ulica: Bukowska 114

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podjazdy grup interwencyjnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131248,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.