Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00080137/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
- 2025/BZP 00100340/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00105459/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
- 2025/BZP 00180055/01 - Wynik z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ścieżek rowerowych:
Część 1 - Dobrylewo – Brzyskorzystewko do Sobiejuch
Część 2 - Żnin - Północ do ciągu pieszo - rowerowego, ul. Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żnin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351222
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 700-lecia 39
1.4.2.) Miejscowość: Żnin
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: b.basinska@gminaznin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.znin.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100283
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00080137
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 500.000,00 zł .
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (czyli 1 zadania rozumianego jako 1 odrębna umowa), której przedmiot stanowiła: przebudowa lub budowa lub remont drogi, z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej, o powierzchni min. 5000 m2 dla części 1, dla części 2 – min. 900 m2 z załączeniem dokumentów określających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:
-kierownik budowy- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, posiadająca kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie lub uprawnienia równoważne (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
Po zmianie:
Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 500.000,00 zł .
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (czyli 1 zadania rozumianego jako 1 odrębna umowa), której przedmiot stanowiła: przebudowa lub budowa lub remont drogi, z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej, o powierzchni min. 5000 m2 dla części 1, dla części 2 – min. 900 m2 z załączeniem dokumentów określających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:
-kierownik/kierowniczka budowy- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, posiadająca kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie lub uprawnienia równoważne (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Przystępując do przetargu wykonawca dla każdej części zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium:
część 1 - 52 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dwa tysięcy złotych)
część 2 - 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych)
UWAGA! Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien
zsumować odpowiednie kwoty właściwe dla części, na które składa ofertę oraz wyraźnie
oznaczyć postępowanie i część zamówienia, na które wnosi wadium („Budowa ścieżek rowerowych - część 1,część 2” - w tytule przelewu) lub wnieść osobne wadia dla poszczególnych części, na które składa ofertę z wyraźnym oznaczeniem postępowania i części.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zaleca się także, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium wnoszone jest przez pełnomocnika/pośrednika.
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 49 8181 0000 0001 2742 2000 0002
z dopiskiem nazwy postępowania i części
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia: wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Po zmianie:
1. Przystępując do przetargu wykonawca dla każdej części zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium:
część 1 - 52 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dwa tysięcy złotych)
część 2 - 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych)
UWAGA! Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien
zsumować odpowiednie kwoty właściwe dla części, na które składa ofertę oraz wyraźnie
oznaczyć postępowanie i część zamówienia, na które wnosi wadium („Budowa ścieżek rowerowych - część 1,część 2” - w tytule przelewu) lub wnieść osobne wadia dla poszczególnych części, na które składa ofertę z wyraźnym oznaczeniem postępowania i części.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zaleca się także, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 49 8181 0000 0001 2742 2000 0002
z dopiskiem nazwy postępowania i części
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia: wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ppkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia.
Po zmianie:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika/pełnomocniczkę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ppkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-02-14 09:00
Po zmianie:
2025-02-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-02-14 09:10
Po zmianie:
2025-02-17 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-03-15
Po zmianie:
2025-03-18
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2338C Żnin - Gąsawa - Ryszewo od km 9+040 do km 9+640 na dł. 0,600 km w m. Gąsawa
- Dokumentacja techniczna na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2337C Żnin - Jadowniki - Szczepanowo na odcinku od m. Jadowniki Rycerskie do m. Kierzkowo wraz z budową drogi dla pieszych"
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowl. polegających na utwardzeniu nawierzchni działki budowlanej wraz budową obiektów małej architektury w ramach zadania z budżetu obywatelskiego nr 1335 "Zielone azyle na Pradze"
- "Przebudowa nawierzchni Al. Cisowej w Marianowie".
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 394 zlokalizowanej przy ul. Mahatmy Gandhiego 13 w Warszawie.
- Remont drogi gminnej nr 330306W Kłudno - Podczasza Wola
- Zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczeń chroniących przed upadkiem z wysokości w miejscu prześwitów między krawędziami sąsiadujących pomostów obiektów most. w ciągu dróg adm. przez GDDKiA O/Olsztyn
- Wykon. robót bud. polegaj. na utwardz. nawierzchni działki budowl. z budową obiektów małej architektury i wyk. nasadzeń roślin ozdob. zad. z budż. obywatelskiego 1694 "Zielona Praga-nowe zieleńce".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.