eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Przebudowa ulic w Rosku (III przetarg)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic w Rosku (III przetarg)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieleń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791158

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 34

1.5.2.) Miejscowość: Wieleń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672561170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Wielen_UM@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wielen

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulic w Rosku (III przetarg)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4108761f-fdc9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002185/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa ulic w Rosku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243413/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KTI.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10203206,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1- budowa sieci kanalizacji deszczowej:
1.1. przebudowa ulicy Cmentarnej i Studniowej w Rosku,
Zakres robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe (nawierzchniowe)
- roboty ziemne – wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci
- budowa kanalizacji deszczowej,
- roboty ziemne – zasypanie wykopów, wyrównanie terenu
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w zakresie wód deszczowych.
Kanalizacja deszczowa:
Inwestycja obejmuje budowę kanalizacji deszczowej Ø315-Ø400 PVC, przykanalików kanalizacji deszczowej z rur Ø200 PVC. Wody opadowe będą odprowadzane z terenu drogi poprzez wpusty deszczowe z osadnikami poprzez projektowaną kanalizację. Szczegóły rozwiązań zawarto w opracowaniu branżowym.
1.2. przebudowa ulicy Tęczowej i Kwiatowej w Rosku,
Zakres robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe (nawierzchniowe)
- roboty ziemne – wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci
- budowa kanalizacji deszczowej,
- roboty ziemne – zasypanie wykopów, wyrównanie terenu
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w zakresie wód deszczowych.
Kanalizacja deszczowa:
Inwestycja obejmuje budowę kanalizacji deszczowej Ø315-Ø500 PVC, przykanalików kanalizacji deszczowej z rur Ø200 PVC. Wody opadowe będą odprowadzane z terenu drogi poprzez wpusty deszczowe z osadnikami poprzez projektowaną kanalizację do istniejącego rowu. Szczegóły rozwiązań zawarto w opracowaniu branżowym.
1.3. przebudowa ulicy Jarzębinowej w Rosku,
Zakres robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe (nawierzchniowe)
- roboty ziemne- wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci
- budowa kanalizacji deszczowej,
- roboty ziemne- zasypanie wykopów, wyrównanie terenu
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w zakresie wód deszczowych.
Kanalizacja deszczowa:
Inwestycja obejmuje budowę kanalizacji deszczowej Ø315 PVC, przykanalików kanalizacji deszczowej z rur Ø200 PVC. Wody opadowe będą odprowadzane z terenu drogi poprzez wpusty deszczowe z osadnikami poprzez projektowaną kanalizację. Szczegóły rozwiązań zawarto w opracowaniu branżowym.
Ochrona konserwatorska i archeologiczna:
Teren objęty inwestycją znajduje się w strefie ochrony, uzgodniono z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Poznaniu pismem Pi-WN.5185.1055.2.2019.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 4804109,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2- budowa nawierzchni dróg, chodników oraz oświetlenia przejść dla pieszych:
2.1. przebudowa ulicy Cmentarnej i Studniowej w Rosku,
Zakres robót obejmuje:
- roboty ziemne- wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci
- regulacja studni i wpustów sieci kanalizacji deszczowej (zrealizowanych w ramach Zadania nr 1),
- budowa oświetlenia przejść dla pieszych,
- roboty ziemne- zasypanie wykopów, wyrównanie terenu,
- budowa nawierzchni infrastruktury drogowej
- wykonanie oznakowania drogowego.
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu wykonanie nowej nawierzchni elementów drogowych wraz z uregulowaniem gospodarki wodno-ściekowej w zakresie wód deszczowych.
Założono następujące parametry dla konstrukcji drogi:
· kategoria ruchu KR2
· klasa drogi ciąg pieszo-jezdny, D
· prędkość projektowa Vpr = 30 km/h
jezdnia
· szerokość jezdni 5,0m
· pochylenie poprzeczne jezdni 2% daszkowe
chodniki
· szerokość 2,0m
· pochylenie poprzeczne 2% w stronę drogi
Układ warstw nawierzchni:
Konstrukcja jezdni i zjazdów z kostki betonowej bezfazowej
- warstwa ścieralna kostki betonowej wibroprasowanej bezfazowej 8 cm
- podsypka cementowo- piaskowa 3 cm
- podbudowa zasadnicza KŁSM 0-31,5, C90/3 20 cm
- istniejące podłoże gruntowe
Konstrukcja chodnika z kostki betonowej:
- warstwa ścieralna kostki betonowej wibroprasowanej 6 cm
- podsypka cementowo- piaskowa 3 cm
- podbudowa zasadnicza KŁSM 0-31,5, C90/3 20 cm
Parametry fizyczne:
- nawierzchnia z kostki betonowej: 6450 m2
- długość projektowanej drogi: 921 m
Kanalizacja deszczowa:
Zadanie nr 2 obejmuje regulację studzienek i wpustów kanalizacyjnych wykonanych w ramach Zadania nr 1 z dostosowaniem ich do budowanej nawierzchni dróg. Szczegóły rozwiązań zawarto w opracowaniu branżowym.
Oświetlenie:
Inwestycja obejmuje budowę oświetlenia drogi poprzez ustawienie słupa z oprawami LED
zasilanych z istniejącej sieci oraz oświetlenia autonomicznego hybrydowego przejść dla pieszych. Szczegóły rozwiązań zawarto w opracowaniu branżowym.
Kolizje:
W ramach inwestycji projektowane jest wykonanie rur osłonowych na kablach energetycznych i sieci teletechnicznej pod nawierzchniami projektowanymi, nawierzchnie nie kolidują z istniejącą infrastrukturą techniczną.
2.2. przebudowa ulicy Tęczowej i Kwiatowej w Rosku,
Zakres robót obejmuje:
- roboty ziemne- wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci,
- regulacja studni i wpustów sieci kanalizacji deszczowej (zrealizowanych w ramach Zadania nr 1),
- budowa oświetlenia przejść dla pieszych,
- roboty ziemne – zasypanie wykopów, wyrównanie terenu,
- budowa nawierzchni infrastruktury drogowej,
- wykonanie oznakowania drogowego.
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu wykonanie nowej nawierzchni elementów drogowych wraz z uregulowaniem gospodarki wodno-ściekowej w zakresie wód deszczowych.
Założono następujące parametry dla konstrukcji drogi:
· kategoria ruchu KR2
· klasa drogi D
· prędkość projektowa Vpr = 30 km/h
jezdnia
· szerokość jezdni 5,0m
· pochylenie poprzeczne jezdni 2% daszkowe
chodniki
· szerokość 2,0m
· pochylenie poprzeczne 2% w stronę drogi
Układ warstw nawierzchni:
Konstrukcja jezdni i zjazdów z kostki betonowej bezfazowej
- warstwa ścieralna kostki betonowej wibroprasowanej bezfazowej 8 cm
- podsypka cementowo – piaskowa 3 cm
- podbudowa zasadnicza KŁSM 0-31,5, C90/3 20 cm
- istniejące podłoże gruntowe
Konstrukcja chodnika z kostki betonowej:
- warstwa ścieralna kostki betonowej wibroprasowanej 6 cm
- podsypka cementowo- piaskowa 3 cm
- podbudowa zasadnicza KŁSM 0-31,5, C90/3 20 cm
Parametry fizyczne:
- nawierzchnia z kostki betonowej: 8541 m2
- długość projektowanej drogi: 940 m
Kanalizacja deszczowa:
Zadanie nr 2 obejmuje regulację studzienek i wpustów kanalizacyjnych wykonanych w ramach Zadania nr 1 z dostosowaniem ich do budowanej nawierzchni dróg. Szczegóły rozwiązań zawarto w opracowaniu branżowym.
Oświetlenie:
Inwestycja obejmuje budowę oświetlenia drogi poprzez ustawienie słupa z oprawami LED
zasilanych z istniejącej sieci oraz oświetlenia autonomicznego hybrydowego przejść dla pieszych. Szczegóły rozwiązań zawarto w opracowaniu branżowym.
Kolizje:
W ramach inwestycji projektowane jest wykonanie rur osłonowych na kablach energetycznych i sieci teletechnicznej pod nawierzchniami projektowanymi, nawierzchnie nie kolidują z istniejącą infrastrukturą techniczną.
2.3. przebudowa ulicy Jarzębinowej w Rosku,
Zakres robót obejmuje:
- roboty ziemne- wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod projektowane sieci
- regulacja studni i wpustów sieci kanalizacji deszczowej (zrealizowanych w ramach Zadania nr 1),
- roboty ziemne- zasypanie wykopów, wyrównanie terenu
- budowa nawierzchni infrastruktury drogowej
- wykonanie oznakowania drogowego
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu wykonanie nowej nawierzchni elementów drogowych wraz z uregulowaniem gospodarki wodno-ściekowej w zakresie wód deszczowych.
Założono następujące parametry dla konstrukcji drogi:
· kategoria ruchu KR2
· klasa drogi D
· prędkość projektowa Vpr = 30 km/h
jezdnia
· szerokość jezdni 5,0m
· pochylenie poprzeczne jezdni 2% daszkowe
chodniki
· szerokość 2,0m
· pochylenie poprzeczne 2% w stronę drogi
Układ warstw nawierzchni:
Konstrukcja jezdni i zjazdów z kostki betonowej bezfazowej
- warstwa ścieralna kostki betonowej wibroprasowanej bezfazowej 8 cm
- podsypka cementowo- piaskowa 3 cm
- podbudowa zasadnicza KŁSM 0-31,5, C90/3 20 cm
- istniejące podłoże gruntowe
Konstrukcja chodnika z kostki betonowej:
- warstwa ścieralna kostki betonowej wibroprasowanej 6 cm
- podsypka cementowo- piaskowa 3 cm
- podbudowa zasadnicza KŁSM 0-31,5, C90/3 20 cm
Parametry fizyczne:
- nawierzchnia z kostki betonowej: 3713 m2
- długość projektowanej drogi: 467 m
Kanalizacja deszczowa:
Zadanie nr 2 obejmuje regulację studzienek i wpustów kanalizacyjnych wykonanych w ramach Zadania nr 1 z dostosowaniem ich do budowanej nawierzchni dróg. Szczegóły rozwiązań zawarto w opracowaniu branżowym.
Kolizje:
W ramach inwestycji projektowane jest wykonanie rur osłonowych na kablach energetycznych i sieci teletechnicznej pod nawierzchniami projektowanymi, nawierzchnie nie kolidują z istniejącą infrastrukturą techniczną.

Budowa dróg
Inwestycja zlokalizowana jest w m. Rosko. Obejmuje drogi klasy D o szer. 5,0m z lokalnymi poszerzeniami na łukach. Na większości projektowanych odcinków zakładane jest wykonanie obustronnych chodników o szerokości 2,0 m. Nawierzchnia jezdni- kostka betonowa wibroprasowana, bezfazowa koloru szarego (na wjazdach proponowane rozróżnienie kolorystyczne kostki, np. grafit, czerwony lub inny ustalony z Zamawiającym na etapie realizacji zadania). W ramach inwestycji należy wykonać zjazdy indywidualne w granicach pasa drogowego. Lokalizację zjazdów dostosować do istniejących warunków terenowych.
Odwodnienie poprzez budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z osadnikiem i separatorem, wpustami ulicznymi oraz przykanalikami (zakres sieci kanalizacji deszczowej zgodnie z Zadaniem nr 1; regulacja wysokościowa do budowanych nawierzchni dróg- zgodnie z Zadaniem nr 2). Należy stosować wpusty krawężnikowe nie zawężające szerokości pasa drogowego.
W ramach zadania należy wykonać nawierzchnię ulic: Studniowej, Cmentarnej, Tęczowej, Kwiatowej i Jarzębinowej w Rosku.
Konstrukcja nawierzchni jezdni jak dla kategorii KR-2.

Włączenie do drogi powiatowej i oznakowanie
W ramach inwestycji należy wykonać dwa włączenia do drogi powiatowej (ul. Dworcowej)- w ciągu ulicy Tęczowej i Cmentarnej. Wykonawca zobligowany będzie w imieniu Zamawiającego do opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz ze wszelkimi uzgodnieniami dotyczącymi prac prowadzonych w obrębie pasa drogi powiatowej.
W ramach zadania należy wykonać oznakowanie poziome i pionowe. Oznakowanie należy wprowadzić zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu.

Oświetlenie przejść
Przejścia dla pieszych oświetlić lampami dedykowanymi do oświetlania przejść zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.

Tablice
W obrębie realizowanego zadania należy umieścić tablice informujące o źródłach finansowania zadania (łącznie 5 tablic). Wzór tablicy zgodnie z wytycznymi na stronie Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (wzór graficzny wymaga przed wykonaniem i montażem uzyskania akceptacji Zamawiającego).
Tablice o wymiarach minimalnych 80 cm x 120 cm winny zostać ustawione niezwłocznie po podpisaniu umowy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Ich trwałość musi zapewniać utrzymanie odpowiedniego tanu technicznego oraz czytelności tablic przez okres minimum 5 lat od dnia oddania dróg do użytkowania.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich opinii, decyzji i uzgodnień włącznie z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu po jego realizacji. Termin realizacji zadania określony został wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Koszt opracowania, zakupu i montażu tablic musi uwzględnić w swojej ofercie wykonawca Zadania nr 2- części drogowej.

Dostępność
Przy przejściach dla pieszych należy stosować system fakturowych oznaczeń nawierzchni- pasy ostrzegawcze przed wejściem na jezdnię (zgodnie z „Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych. 01-2021.03.02”).

Zieleń
W ramach zadania Wykonawca zobligowany będzie do zagospodarowania terenów przeznaczonych pod zieleń wraz z wysiewem traw oraz pierwszym koszeniem lub przy zastosowanie trawy w rolce. Roboty związane z wysiewem traw należy przewidzieć w harmonogramie robót na okres, w którym jest możliwy wzrost traw. Zakres prac związany z zielenią dotyczy Zadania nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 5399096,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Instalacyjno- Inżynieryjnych HYDROPEX Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671706535

7.3.3) Ulica: Sosnowa

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6306763,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6306763,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.