eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Budowa ul. Brzozowej w Brzegu Dolnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Brzozowej w Brzegu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Brzozowej w Brzegu Dolnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ef94829-7177-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029925/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa ul. Brzozowej w Brzegu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471337/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1915752,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa publicznej drogi gminnej - ulicy Brzozowej w Brzegu Dolnym.
2. Lokalizacja i opis stanu istniejącego: początek projektowanego odcinka ulicy Brzozowej zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulicą Akacjową. Droga posiada pas drogowy o szerokości 10,0 m. Jezdnia istniejąca w postaci utwardzenia powierzchniowego kamieniem łamanym szer. 2,50-3,00m. Pozostała szerokość pasa drogowego stanowią nawierzchnie gruntowe i pasy zieleni. Koniec ulicy w km 0+0379,75 – pętla (element ronda). Utwardzone dojazdy do posesji kruszywem kamiennym na szerokości wjazdów. Odcinek nr 2,3 początki zlokalizowane jest na skrzyżowaniu z odcinkiem nr 1 – ulicą Brzozową.
3. Ogólny zakres robót do wykonania zaprojektowanych nawierzchni:
1) Ciągu jezdnego o powierzchni: 2565,7 m2;
2) Ciągu pieszego o powierzchni: 838,50 m2;
3) Dojazdy do posesji o powierzchni: 406,30 m2;
4) Nawierzchni z tłucznia kamiennego o powierzchni: 176,40 m2.
1. Zgodnie z projektem zakres zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, rozbiórkowe;
2) roboty ziemne-wykonanie koryta na całej powierzchni drogi, chodników, zjazdów - 3987 m2;
3) profilowanie i zagęszczenie podłoża - 3987 m2;
4) wykonanie warstwy odsączającej z piasku - 3810 m2;
5) wykonanie podbudowy z kruszyw kamiennych łamanych - 3987 m2;
6) wykonanie podbudowy z „chudego betonu”- 3810 m2;
7) wykonanie warstw nawierzchni z kostki betonowej - 3810 m2;
8) obsadzenie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej – 1039 m;
9) obsadzenie obrzeży betonowych 30x8 - 674 m;
10) odwodnienie korpusu drogowego:
a) kanały z rur PVC fi 200 - 54 m,
b) studzienki ściekowe - 14 szt.;
11) regulacja pionowa istniejących studzienek dla urządzeń podziemnych - 73 szt.;
12) montaż oznakowania pionowego i poziomego;
13) organizację ruchu zastępczego;
14) organizację terenu budowy;
15) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ;
16) wywiezienie i utylizacja urobku z korytowania;
17) pełnej obsługi geodezyjnej w tym wytyczenia obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego;
18) dostawy materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;
19) wykonania dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
20) wykonania operatu kolaudacyjnego, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
21) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii.
4. Szczegółowy zakres robót i podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez Zakład Usług Technicznych Budownictwa Komunikacyjnego i Ogólnego TECHKOM, ul. Zielony Zaułek 14/5, 56-100 Wołów, stanowiąca załącznik do SWZ.
5. Przed złożeniem oferty zalecane jest wykonanie wizji lokalnej, w celu prawidłowego sporządzenia i skalkulowania oferty przez Wykonawcę. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt Wykonawcy.
6. Pozycje przedmiaru dotyczące wywozu urobku z robót ziemnych należy skalkulować w ofercie wg rzeczywistych odległości transportu i kosztów utylizacji. Gmina Brzeg Dolny nie posiada i nie wskazuje miejsc na składowanie urobku z robót ziemnych i rozbiórek. Wywóz na miejsce składowania wraz z kosztami utylizacji – w gestii Wykonawcy.
7. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
8. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1649865,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1759587,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1649865,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MARKOP Marcin Szmyt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880227478

7.3.3) Ulica: Akacjowa 1

7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 56-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1649865,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.