eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD (łącze podstawowe oraz łącze zapasowe)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD (łącze podstawowe oraz łącze zapasowe)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piękna 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02785bbf-5928-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nadzór nad rynkiem finansowym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD (łącze podstawowe oraz łącze zapasowe)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02785bbf-5928-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414962

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.48.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 338754,8 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD (łącze podstawowe oraz łącze zapasowe).
2. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane dalej „Częściami”, tj:
2.1. Część nr I – „Zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD - łącze podstawowe”; Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD przez okres 36 miesięcy od dnia 30.07.2024 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy w sprawie zamówienia, stanowiącym:
3.1. Załącznik nr 2A do SWZ dla Części I;
4. Warunkiem obligatoryjnym jest, aby łącza dla Części nr I i Części nr II pochodziły od dwóch niezależnych operatorów. Zgodnie art. 91 ust. 1 i 3 oraz 4 Ustawy Pzp Wykonawca nie może składać jednocześnie oferty na Część nr I i Część nr II zamówienia (jednemu Wykonawcy, może być udzielone zamówienie tylko dla jednej części zamówienia (w odniesieniu do Części nr I oraz Części II). W przypadku, gdy Wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na obie wskazane powyżej Części zamówienia, zostanie z nim podpisana umowa w zakresie Części I. W zakresie Części II umowa zostanie podpisana
z kolejnym Wykonawcą, który uzyska drugą w kolejności punktację zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w pkt 11 SWZ. W przypadku, gdy w zakresie Części I i II złożona zostanie tylko jedna oferta tego samego Wykonawcy niepodlegająca odrzuceniu Zamawiający podpisze umowę w zakresie Części I, a postępowanie w zakresie Części II zamówienia podlegać będzie unieważnieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72318000-7 - Usługi przesyłu danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 201474,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD (łącze podstawowe oraz łącze zapasowe).
2. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane dalej „Częściami”, tj:
2.1. Część nr II - Zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD - łącze zapasowe” Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD przez okres 36 miesięcy od dnia 21.03.2024 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy w sprawie zamówienia, stanowiącym:
3.1. Załącznik nr 2B do SWZ dla Części II.
4. Warunkiem obligatoryjnym jest, aby łącza dla Części nr I i Części nr II pochodziły od dwóch niezależnych operatorów. Zgodnie art. 91 ust. 1 i 3 oraz 4 Ustawy Pzp Wykonawca nie może składać jednocześnie oferty na Część nr I i Część nr II zamówienia (jednemu Wykonawcy, może być udzielone zamówienie tylko dla jednej części zamówienia
(w odniesieniu do Części nr I oraz Części II). W przypadku, gdy Wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na obie wskazane powyżej Części zamówienia, zostanie z nim podpisana umowa w zakresie Części I. W zakresie Części II umowa zostanie podpisana z kolejnym Wykonawcą, który uzyska drugą w kolejności punktację zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w pkt 11 SWZ. W przypadku, gdy w zakresie Części I i II złożona zostanie tylko jedna oferta tego samego Wykonawcy niepodlegająca odrzuceniu Zamawiający podpisze umowę w zakresie Części I, a postępowanie w zakresie Części II zamówienia podlegać będzie unieważnieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72318000-7 - Usługi przesyłu danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 215194,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690768 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exatel Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011986640

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159408 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792612 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318328,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Actus-Info Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021321720

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318328,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.