eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania oznakowania poziomego dróg



Ogłoszenie z dnia 2022-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania oznakowania poziomego dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PSZCZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276291963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Sygietyńskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322128068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdpszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdpszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania oznakowania poziomego dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44ea9846-948c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009472/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania oznakowania poziomego dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065726/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP-BJ.2711.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133326,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
dostawy materiałów do bieżącego utrzymania oznakowania poziomego dróg.
Przedmiot dostawy obejmuje:
a) Farbę drogową do oznakowania poziomego w łącznej ilości do 13 170 kg w tym:
- Farbę drogową białą (RAL9016) do oznakowania poziomego w ilości do 13 050 kg
- Farbę drogową niebieską (RAL5017) do oznakowania poziomego w ilości do 120 kg
b) Kulki szklane refleksyjne do oznakowania poziomego w ilości do 5 220 kg.

Wymienione materiały muszą być atestowane oraz umożliwić ich aplikowanie maszynowo.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia na paletach do siedziby Zamawiającego - Powiatowego Zarządu Dróg w Pszczynie przy ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna.
Zamawiający zastrzega, że podane ilości są wielkością szacunkową. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości materiałów Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu z tego tytułu. Zamawiający gwarantuje zakup materiałów stanowiących łącznie 80% ilości określonej w pkt. 5.1. a) oraz 80% ilości określonej w pkt. 5.1. b).
Materiały będą dostarczane na podstawie indywidulanych zleceń.
Zamawiający składał będzie zamówienia na dostawy materiałów będące krotnością pełnych palet - minimalna ilość towaru, na który może zostać złożone zamówienie to jedna pełna paleta, za wyjątkiem zlecenia obejmującego partię końcową.


Wykonawca będzie realizował partie dostawy w ilościach określonych przez Zamawiającego w indywidualnych zleceniach. Zlecenie wykonania dostawy przekazywane będzie każdorazowo emailem. Dostawa materiałów każdorazowo musi być zrealizowana w terminie nie dłuższym niż zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44811000-8 - Farba drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170090,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219971,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170090,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farby Maestria Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 567 10 01 615

7.3.3) Ulica: Pułtuska 60

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170090,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.