eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Mazowiecki › Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Makowie Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Makowie Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Makowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Makowie Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550671027

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 3

1.5.2.) Miejscowość: Maków Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297171522

1.5.8.) Numer faksu: 297171522

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makowzdp@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdp.powiat-makowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

powiatmakowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Makowie Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ac8c739-a604-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016534/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Makowie Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.DB.261.2.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Makowie Mazowieckim”.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw do samochodów służbowych i maszyn w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Zarządu Dróg Powiatowych w Makowie Mazowieckim, realizowany w okresie od daty zawarcia umowy przez okres 12 m-cy bez podziału na części:
• benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej badawczej nie mniejszej niż 95 spełniająca wymagania PN-EN 228:2013-04 oraz wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680)w ilości 3.8000,00 litrów
• olej napędowy spełniający wymagania PN - EN 590:2013-12 oraz wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680) w ilości 54.000,00 litrów
• gaz LPG spełniający wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) w ilości 1.000,00 litrów.
2 Stacja paliw musi znajdować się na terenie administracyjnym miasta Maków Mazowiecki.
3 Ilości paliw określone przez Zamawiającego w ust. 2 pkt 1, 2 i 3 mają charakter szacunkowy, są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamówienia paliw w podanych ilościach. W zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, zastrzega się możliwość zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i będą to wahania rzędu 20% (zmniejszenie lub zwiększenie). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej niż przewidywana ilość paliw. Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupione paliwo, zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie (z uwzględnieniem stałego upustu).
4 Zakup paliwa odbywać się będzie bezpośrednio poprzez tankowanie do pojazdów,
a dla pozostałych urządzeń i maszyn – tankowanie do kanistrów, w ilościach i terminach wynikających z potrzeb Zamawiającego.
5 Zakup paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego.
6 Zakup paliwa dokonywany będzie przez Zamawiającego w formie bezgotówkowej po cenie obowiązującej na dystrybutorze stacji paliw Wykonawcy w dniu zakupu
z uwzględnieniem kwoty zaoferowanego przez wykonawcę stałego upustu.
7 Wykonawca na sprzedane paliwo będzie prowadzić ewidencję (asygnaty) sprzedaży, które będą stanowiły załączniki do faktury wystawianej za realizację zamówienia zgodnie
z warunkami określonymi przez zamawiającego, ofertą i umową.
Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów Zamawiającego z podaniem, co najmniej:
• nazwy, siedziby, nr NIP Zamawiającego;
• wyszczególnienie tankowanego pojazdu,
• numer rejestracyjny tankowanego pojazdu,
• datę tankowania,
• ilość pobranego paliwa,
• rodzaj pobranego paliwa,
• wartość transakcji,
• obowiązującą w momencie tankowania cenę paliwa,
• naliczony stały upust.
8 Zamawiający dopuszcza dowolne rozwiązania techniczne stosowane przez Wykonawcę w celu ewidencjonowania zakupów (np.: karta paliwowa, asygnata lub inne) z zastrzeżeniem, że rozwiązanie takie musi zapewnić uzyskanie, co najmniej powyżej wskazanych informacji oraz nie może generować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w terminie wyznaczonym SWZ tj. do dnia 16.02.2023 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym zachodzi przesłanka wskazana w art. 255 pkt. 1) Ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710), mówiąca, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) nie złożono (…) żadnej oferty.
Sytuacja taka ma tu miejsce, w związku z czym unieważnienie postępowania jest w pełni uzasadnione. W związku z faktem że postępowanie jest prowadzone na zasadzie dobrowolnej zgodności z prawem
zamówień publicznych, oraz faktem, że nie wpłynęła żadna oferta, od niniejszego zawiadomienia nie przysługują środki odwoławcze.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.