Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00088225/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00088733/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00363586/01 - Wynik z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1542 K, 1544 K, 1549 K, 1555 K, 1567 K
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136
1.4.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 18 442 74 14
1.4.8.) Numer faksu: +48 18 442 63 45
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.nowy-sacz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099641
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00088225
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość następujących zmian treści umowy w stosunku do oferty, w zakresie określonym w art. 455 ustawy PZP:
1) możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku:
a. działania siły wyższej,
b. nieuzyskania przez Wykonawcę niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy dokumentów, informacji i materiałów od organów i osób nie będących stronami umowy w terminach umożliwiających jej prawidłowe wykonanie,
c. przedłużającego się postępowania czy uzgodnienia z przyczyn leżących po stronie organów i urzędów, których niezbędność uzyskania wyszła w trakcie realizacji zamówienia, np. uzyskanie dodatkowej decyzji podziałowej nieruchomości przyległych, ustalenie linii brzegowej, zmiana oznaczeń nieruchomość,
d. zmiany przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia,
– pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy (w tym o czas oczekiwania na wydanie materiałów archiwalnych, opinii, uzgodnień lub decyzji właściwych organów i osób),
2) rezygnacji z części prac, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowego i racjonalnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3) niezależne od stron zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, w szczególności: osób bezpośrednio realizujących usługę.
4) zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie:
a. rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy,
b. wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie,
c. wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych
w niniejszej umowie,
d. wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności zmiany podmiotów, na zasobach których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym, niż wykazane zostało to na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
e. w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
5) porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane z:
a. zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony;
6) zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w szczególności poprzez dopuszczenie jednej faktury częściowej w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia o więcej niż 30 dni.
Szczegółowy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ - wzór umowy (§ 10).
Po zmianie:
1. Zam. zastrzega sobie możl. następujących zmian treści um. w stosunku do oferty, w zakr. określ. w art. 455 ustawy PZP:
1) możliwość przedłużenia terminu wyk. um. w przypadku:
a. działania siły wyższej,
b. nieuzyskania przez Wykonawcę niezbędnych do wyk. przedmiotu um. dokumentów, informacji i materiałów od organów i osób nie będących stronami um. w terminach umożliwiających jej prawidłowe wyk.
c. przedłużającego się postępowania czy uzgodnienia z przyczyn leżących po stronie organów i urzędów, których niezbędność uzyskania wyszła w trakcie realizacji zamówienia, np. uzyskanie dodatkowej decyzji podziałowej nieruchomości przyległych, ustalenie linii brzegowej, zmiana oznaczeń nieruchomości, a także przedłużającej się procedury badania akt ksiąg wieczystych bądź problemy z dostępem do zasobów archiwalnych, o ile Wykonawca wykaże i udokumentuje, że miały bezpośredni wpływ na termin realizacji zam.
d. zmiany przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia um., mającą wpływ na realizację zam.
– pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu um. (w tym o czas oczekiwania na wydanie materiałów archiwalnych, opinii, uzgodnień lub decyzji właściwych organów i osób),
2) rezygnacji z części prac, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowego i racjonalnego wyk. przedmiotu zam.
3) niezależne od stron zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji um., w szczególności: osób bezpośrednio realizujących usługę
4) zmiana trybu realizacji zam. w zakresie:
a. rezygnacji z podwykonawstwa dla części zam., którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wyk. podwykonawcy
b. wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zam., którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wyk. podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych w niniejszej um.
c. wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji przez podwykonawcę części zam., której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wyk. podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej um.
d. wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności zmiany podmiotów, na zasobach których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postęp. o udzielenie zam. spełnianie war. udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod war., że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie war. udziału w postępowaniu w zakr. nie mniejszym, niż wykazane zostało to na etapie postępowania o udzielenie zam., a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zam.
e. w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
5) porządkujące i informacyjne zmiany postanowień um., w szczególności związane z:
a. zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony um. i osób reprezentujących strony
6) zmiany postanowień um. korzystne z punktu widzenia realizowanego zam., jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego um. na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego um., modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w szczególności poprzez dopuszczenie jednej faktury częściowej w przypadku zmiany terminu realizacji zam. o więcej niż 30 dni
Szczegółowy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określ. w zał. nr 6 do SWZ - wzór umowy (§ 10)
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa samochodu elektrycznego
- "Malowanie pomieszczeń sądowych w budynku Sądu Rejonowego w Nowym Sączu Wydziały Zamiejscowe w Muszynie przy ul. Kity 18".
- BZP.271.48.2025 Utwardzenie terenu na działce nr 188 w obrębie 115 - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. "Wiata rekreacyjna na placu zabaw w Porębie"
- Usługi doradcze i konsultingowe w zakresie spełnienia wymogów standardów akredytacyjnych zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2024 r.
- Usługi doradcze i konsultingowe w zakresie spełnienia wymogów standardów akredytacyjnych zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2024 r.
- Zamówienie na dostawę mebli szkolnych dla Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu Nowosądeckiego(...)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi pożarowej nr 1 w Leśnictwie Mirosławiec, etap II
- Podniesienie dokładności wyników prac geodezyjnych poprzez inwentaryzację, pomiar i przeliczenie osnów pomiarowych wraz z przeliczeniem współrzędnych punktów granicznych
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy DP4344W w msc. Wójty, gm. Jadów"
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Dokumentacja projektowa rozbudowy drogi powiatowej nr 4422W od DW 636 do msc. Borzymy, gm. Jadów"
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy dróg na terenie gminy Stara Biała - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Opracowanie projektów oraz dostawa i montaż ławek na terenach administrowanych przez ZGN Mokotów m.st. Warszawy, w ramach realizacji zwycięskich projektów Budżetu Obywatelskiego (...)
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.