Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047775/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-05
- 2022/BZP 00055576/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników PGK Sp. z o. o. w Koszalinie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników PGK Sp. z o. o. w Koszalinie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a7e43e8-8657-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047775/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50030,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa obuwia roboczego i ochronnego - dla pracowników PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
Szczegółowy asortyment wg załącznika nr 1A do SWZ- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. Wymagania dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
1. Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm i posiadać wymagane atesty. Każdy wyrób musi posiadać oznaczenie CE umieszczone na każdym egzemplarzu w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie podczas użytkowania. Wykonawca przedstawi wymagane atesty, certyfikaty i gwarancje w chwili przystąpienia do przetargu.
2. Wykonawca udziela rękojmi oraz gwarancji jakości na dostarczone wyroby.
3. UWAGA: Obuwie robocze musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach. W przypadku, gdy zamawiający nie określił konkretnych rozmiarów i kolorystyki obuwia Zamawiający wymaga, aby proponowane obuwie było dostępne w pełnej rozpiętości rozmiarów i kolorystyce dostępnej u producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40746,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40746,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSTAR HOLDING WOŁOSZCZUK SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692251921
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSTAR HOLDING WOŁOSZCZUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
POLSTAR HOLDING WOŁOSZCZUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50118,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-20INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Koszalinie położonych na III i IV piętrze budynku przy ul. Zwycięstwa 140 w Koszalinie
- Przebudowa DW 163 na odc. Białogard - Moczyłki
- "Wywóz odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2024 roku".
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanych w Eko-punktach na terenie miasta Koszalina i gminy Sianów .
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Sukcesywna dostawa odzieży , obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników ZUOK RUDNO Sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
więcej: Obuwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.