Og³oszenie z dnia 2021-06-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00148441/01 - Wynik z dnia 2021-08-13
Og³oszenie nr 2021/BZP 00099163 z dnia 2021-06-30 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 106505R Jod³owa-Ko¶ció³ w km 0+000-0+258
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jod³owa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661100
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jod³owa
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-225
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 146302001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.gmina@jodlowa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jodlowa.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 106505R Jod³owa-Ko¶ció³ w km 0+000-0+258
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4a860c65-d416-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00099163
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000145/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 106505R Jod³owa - Ko¶ció³ w km 0+000-0+258 w m. Jod³owa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.ugjodlowa.itl.pl/bip/index.php?page=departament.php&under=22&grp=1&dep=2263.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal, przetargi.gmina@jodlowa.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacji".
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ na „Li¶cie wszystkich postêpowañ" w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania w miniPortalu.
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .odt, .rtf i opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Je¿eli na ofertê sk³ada siê kilka dokumentów, wykonawca powinien stworzyæ folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nastêpnie z tego folderu wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu hase³ i bez szyfrowania)
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010), które wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika", dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl.
Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami - nie dotyczy sk³adania ofert
Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem:
a) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji" dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji" jako za³±czniki.
lub
b) poczty elektronicznej e-mail: przetargi.gmina@jodlowa.eu
W korespondencji dotycz±cej niniejszego postêpowania wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP lub sygnatur± nadan± przez zamawiaj±cego.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
Zaleca siê zadawanie pytañ do SWZ za po¶rednictwem poczty elektronicznej: przetargi.gmina@jodlowa.eu
Szczegó³owy opis zawarto w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
2. Administratorem Pañstwa danych jest Gmina Jod³owa reprezentowana przez Wójta. Kontakt do Administratora: 39-225 Jod³owa 1A, tel.146302001, e-mail: gmina.jodlowa@jodlowa.eu.
3. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê skontaktowaæ poprzez email: inspektorodo@onet.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze okre¶lonego w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. poz. 2019 z pó¼n. zm.) – zwanej dalej „ustaw±”,
b. art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 tj. wykonania zawartej umowy lub do podjêcia dzia³añ na Pañstwa ¿±danie przed zawarciem umowy.
5. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Przebudowa drogi gminnej nr 106505R Jod³owa-Ko¶ció³ w km 000+0+258 w m. Jod³owa wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz realizacja umowy.
6. Obiorcami Pañstwa danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy, Pañstwa dane bêd± zamieszczane w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Szczegó³owe informacje mo¿na uzyskaæ kontaktuj±c siê z Administratorem.
7. Pañstwa dane nie bêd± przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. pañstw trzecich).
8. Dane osobowe bêd± przechowywane przez czas niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych powy¿ej, a po tym czasie przez okres wymagany:
a. art. 78 ust. 1 ustawy, tj. protokó³ wraz z za³±cznikami przechowuje siê przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania chyba ¿e umowa zawarta jest na d³u¿y okres czasu wtedy administrator przechowuje protokó³ do zakoñczenia umowy;
b. umowy zgodnie z kategori± archiwaln± B10 – tj. 10 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego,
c. pozosta³a dokumentacja dotycz±ca zamówieñ publicznych zgodnie z kategori± B5 – tj. 5 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu sprawy.
9. W celu z³o¿enia oferty podanie danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym.
10. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguj± nastêpuj±ce ¿±dania:
a. prawo dostêpu do danych osobowych;
b. prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych;
c. prawo do usuniêcia danych osobowych;
d. prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
11. Przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
12. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie bêd± profilowane.
13. Sk³adaj±cy ofertê jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca sk³ada w ofercie.
14. Je¿eli przetwarzanie danych osobowych bêdzie dokonywane w imieniu zamawiaj±cego, podmiot sk³adaj±cy ofertê daje gwarancjê wdro¿enia odpowiednich ¶rodków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych spe³nia³o wymogi rozporz±dzenia 2016/679 i chroni³o prawa osób, których dane dotycz±.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowane zgodnie z Pzp :
a. prawo dostêpu do danych osobowych (w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b. prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c. skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
d. zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
e. w przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1.1 przebudowê konstrukcji nawierzchni drogi poprzez poszerzenie jezdni do parametrów normatywnych klasy technicznej D, wykonanie pakietu dwu warstw bitumicznych z betonu asfaltowego, warstwy profilowej i ¶cieralnej,
3.1.2 korektê przekroju poprzecznego na prostej i ³ukach poziomych,
3.1.3 budowê konstrukcji podbudowy i nawierzchni chodnika
3.1.4 budowê kana³u technologicznego
3.1.5 roboty na zjazdach indywidualnych,
3.1.6 konserwacjê i remont przepustów pod koron± drogi,
3.1.7 konserwacjê istniej±cych elementów kanalizacji deszczowej,
3.1.8 umocnienie powierzchni skarp
Ca³o¶æ robót nale¿y wykonaæ zgodnie ze sztuk± budowlan±, z obowi±zuj±cymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejsz± specyfikacj± warunkach.
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿:
3.2.1 Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja;
3.2.2 Pe³n± obs³ugê geodezyjn± budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza;
3.2.3 Wszelkie naprawy urz±dzeñ nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
3.2.4 Dope³nienie wszelkich obowi±zków, nakazów i zaleceñ wynikaj±cych z wszystkich uzgodnieñ bran¿owych;
3.2.5 Przeprowadzenie wszelkich robót i czynno¶ci zwi±zanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.;
3.2.6 Zapewnienie bezpieczeñstwa na placu budowy i wokó³ niego oraz ubezpieczenie budowy;
3.2.7 Wykonanie wszelkich robót i czynno¶ci zwi±zanych z prawid³ow± realizacj± zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zosta³y one ujête w przetargowym przedmiarze robót;
3.2.8 Inne czynno¶ci wynikaj±ce z przepisów bran¿owych b±d¼ specyfiki zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ oraz za³±cznikach
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ¶cie¿ek ruchu pieszego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostan± przyznane punkty wg poni¿szego wzoru:
£±czna ilo¶æ punktów = punkty uzyskane w ramach kryterium „Cena" (plus) punkty uzyskane w ramach kryterium „Okres gwarancji"
„Cena"= Najni¿sza oferowana cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu/Cena ofertowa badanej oferty x 60 pkt
„Okres gwarancji" = Okres gwarancji w badanej ofercie (w miesi±cach)/Najd³u¿szy oferowany okres gwarancji spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu (w miesi±cach) x 40 pkt
Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± tê ofertê, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
Je¿eli z³o¿one oferty otrzymaj± tak± sam± liczbê punktów, spo¶ród tych ofert za ofertê najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta z najni¿sz± cen±. Je¿eli bêd± to oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie wykonawców którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:5.2.1 Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
5.2.2 Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
5.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
5.2.4 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
w zakresie do¶wiadczenia - wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi gdzie warto¶æ wykonanych prac wynios³a minimum 500 000,00 z³ brutto
w zakresie kwalifikacji zawodowych - wyka¿± osoby skierowane przez wykonawcê do realizacji zamówienia spe³niaj±ce ni¿ej okre¶lone wymagania:
kierownik budowy - 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej, (kierownik budowy), skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy. Sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji , nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
8.2.2. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
8.3 Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
8.4 Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu, sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane zgodnie z za³±cznikiem nr 7.
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy.
Dowody okre¶laj±ce, czy wykazane roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w jednej z poni¿szych postaci:
- dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane -w przypadku gdy dokument zosta³ sporz±dzony w postaci elektronicznej,
- cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporz±dzonego w postaci papierowej po¶wiadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci robotami budowalnymi odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z za³±cznikiem nr 8.
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 7 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmian tre¶ci umowy:a) wprowadzenie robót zamiennych w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z technologii lub funkcjonalno¶ci przedmiotu umowy.
b) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub dodatkowych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow± w sytuacji, gdy bêdzie to niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy je¶li:
1) sta³y siê konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub b³êdów w dokumentacji projektowej lub s± uzasadnione z przyczyn obiektywnych;
2) pojawienie siê na rynku czê¶ci, materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c) w przypadku rezygnacji z wykonywania czê¶ci (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. W przypadku odst±pienia od wykonania ca³ego elementu robót nast±pi odliczenie warto¶ci tego elementu, od ogólnej warto¶ci przedmiotu umowy. W przypadku odst±pienia od czê¶ci robót z danego elementu obliczenie warto¶ci niewykonanej czê¶ci tego elementu nast±pi na podstawie kosztorysu powykonawczego, przygotowanego przez wykonawcê, a zatwierdzonego przez inspektora nadzoru i zamawiaj±cego. Kosztorysy te opracowane bêd± na podstawie odpowiednich knr-ów lub knnr-ów w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia:
1) ceny jednostkowe robót zostan± przyjête z kosztorysów szczegó³owych, a ilo¶ci wykonanych robót z ksi±¿ki obmiarów,
2) w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿liwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakuj±ce ceny czynników produkcji zostan± przyjête z SECOCENBUD (jako ¶rednie) za okres ich wbudowania dla woj. podkarpackiego,
d) wyst±pienia awarii niezawinionej czynno¶ciami lub niewynikaj±cej z zaniechania czynno¶ci, do których Wykonawca by³ zobowi±zany;
e) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
f) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
g) dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy;
h) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego na skutek zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnieñ, zdarzeñ losowych, utraty stanowiska;
i) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wyst±pienia robót dodatkowych;
j) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkuj±cych tym, i¿ zrealizowanie za³o¿onego pierwotnie celu umowy by³oby bez tych zmian niemo¿liwe lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego
k) zmiany przepisów prawa w zakresie dotycz±cym przedmiotu umowy;
l) zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy, po uprzedniej zgodzie Zamawiaj±cego;
m) zmiana umowy mo¿e nast±piæ w okoliczno¶ci zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku si³y wy¿szej, przez któr±, na potrzeby niniejszego warunku rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej strony wiêzi prawnej:
1) o charakterze niezale¿nym od stron,
2) którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy,
3) którego nie mo¿na unikn±æ ani któremu strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
4) którego nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie;
n) w przypadku przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego np. konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynik³ych w trakcie prowadzenia robót i maj±cych wp³yw na mo¿liwo¶æ kontynuacji robót.
Szczegó³owy opis w SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna na miniPortalu Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-13
2021-06-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI JOD£OWA
wiêcej: przetargi JOD£OWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Kozice Dolne Kolonia
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Radomsku
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddêbicach przy ul. Mi³ej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa parkingu wraz z utwardzeniem dróg wewnêtrznych i terenu rekreacyjnego na terenie gminy Pilchowice
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywno¶ci budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Budowa mieszkañ komunalnych dla osób poszkodowanych przez powód¼ - uzbrojenie terenu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.