Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042656/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099101 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czynna ochrona oraz inwentaryzacja siedlisk przyrodniczych i gatunków występujących na terenie województwa śląskiego, w podziale na 3 części (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801
1.5.8.) Numer faksu: 32 42 06 884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.katowice@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/rdos-katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czynna ochrona oraz inwentaryzacja siedlisk przyrodniczych i gatunków występujących na terenie województwa śląskiego, w podziale na 3 części (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28bbce28-a779-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006108/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Czynna ochrona przyrody w rezerwatach przyrody w 2021 r.
1.3.7 Weryfikacja zasadności uzupełnienia sieci obszarów Natura 2000 o obszar o roboczej nazwie Torfowisko w Myszkowie - ekspertyza przyrodnicza
1.3.8 Weryfikacja zasadności uzupełnienia sieci obszarów Natura 2000 o obszar o roboczej nazwie obszar w pobliżu Sławkowa - ekspertyza przyrodnicza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042656/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1: Weryfikacja zasadności uzupełnienia sieci obszarów Natura2000o obszar o roboczej nazwie „Torfowisko w Myszkowie” - ekspertyza przyrodnicza
Przedmiotem zamówienia jest m.in. :
wykonanie badań terenowych w odniesieniu do górskich i nizinnych torfowisk zasadowych o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk (kod: 7230), torfowisk przejściowych i trzęsawisk (przeważnie z roślinnością
z Scheuchzerio-Caricetea) (kod: 7140) i lipiennika Loesela Liparis loeselii, haczykowca błyszczącego Hamatocaulis vernucosus stanowiących potencjalne przedmioty ochrony w projektowanym obszarze Natura 2000;
weryfikacja terenowa pod kątem innych siedlisk przyrodniczych i gatunków roślin, które mogłyby się stać przedmiotami ochrony z uwzględnieniem stanu zachowania potencjalnych przedmiotów ochrony (ze szczególnym uwzględnieniem siedliska obniżenia na podłożu torfowym z roślinnością ze związku Rynchosporion kod: 7150);
opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych oraz wyników przeprowadzonych badań terenowych;
wykonanie dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych prac terenowych (stanowisk w terenie);
sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2 Weryfikacja zasadności uzupełnienia sieci obszarów Natura2000o obszar o roboczej nazwie „Obszar w pobliżu Sławkowa” - ekspertyza przyrodnicza
Przedmiotem zamówienia jest m.in. :
wykonanie badań terenowych w odniesieniu do górskich i nizinnych torfowisk zasadowych o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk (kod: 7230), torfowisk przejściowych i trzęsawisk (przeważnie z roślinnością z Scheuchzerio-Caricetea) (kod: 7140) i lipiennika Loesela Liparis loeselii, stanowiących potencjalne przedmioty ochrony w projektowanym obszarze Natura 2000;
weryfikacja terenowa pod kątem innych siedlisk przyrodniczych i gatunków roślin, które mogłyby się stać przedmiotami ochrony z uwzględnieniem stanu zachowania potencjalnych przedmiotów ochrony [ze szczególnym uwzględnieniem siedlisk: obniżenia na podłożu torfowym z roślinnością ze związku Rynchosporion kod: 7150, zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion) kod: 6410, bory i lasy bagienne kod: 91D0, twardowodne oligo-i mezotroficzne zbiorniki wodne z podwodnymi łąkami ramienic (Charetea) kod: 3140, starorzecza i naturalne eutroficzne zbiorniki wodne ze zbiorowiskami
z Nympheion, Potamion kod: 3150, nizinne i podgórskie rzeki ze zbiorowiskami włosieniczników (Ranunculion fluitantis) 3260, a także gatunku haczykowiec błyszczący Hamatocaulis vernucosus) kod: 6216].
opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych oraz wyników przeprowadzonych badań terenowych.
wykonanie dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych prac terenowych (stanowisk w terenie);
sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.5.) Wartość części: 57500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część nr 3 Koszenie łąk w rezerwacie przyrody Łężczok, na terenie gmin Racibórz i Nędza w powiecie raciborskimPrzedmiotem zamówienia jest m.in. :
koszenie łąk na powierzchni 2,5 ha w wydzieleniach leśnych 563d,f, 565a,b, Leśnictwa Nędza, Nadleśnictwa Rudy Raciborskie:
1) pasy oznaczone na mapie kolorem brązowym pozostawić niekoszone,
2) pasy oznaczone na mapie kolorem zielonym skosić jeden raz w terminie od 30 sierpnia do 10 września (koszenie późne wraz z usunięciem biomasy),
3) pasy oznaczone na mapie kolorem niebieskim skosić dwukrotnie
w terminach:
a) 1 czerwca - 20 czerwca (koszenie wczesne wraz z usunięciem skoszonej biomasy),
b) 30 sierpnia do 10 września (koszenie późne wraz z usunięciem skoszonej biomasy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAMIL KULPIŃSKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ANNA TYC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411928480
7.3.3) Ulica: SŁOMIANA 11/31
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-316
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45387,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45387,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM OCHRONY MOKRADEŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342195624
7.3.3) Ulica: ŻWIRKI I WIGURY 101 LOK. 1.135
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-089
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45387,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BEDNAREK TOMASZ BEDNAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241614103
7.3.3) Ulica: PABIANICE 32
7.3.4) Miejscowość: JANÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 42-253
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ BEDNAREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ BEDNAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- Zestawy do zabiegów fotoforezy ZP-24-041BN
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
- Koszenie płatów siedliska 6410 w obszarach Natura 2000: Poczesna koło Częstochowy, Walaszczyki w Częstochowie w podziale na 2 części
- Prace na korycie rzeki Kanał Ożarowski poprzez jego koszenie i bieżące utrzymanie
- Monitoring kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis w obszarze Natura 2000 Wejherowo PLH220084
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.