eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Czynna ochrona oraz inwentaryzacja siedlisk przyrodniczych i gatunków występujących na terenie województwa śląskiego, w podziale na 3 części (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-06-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099101 z dnia 2021-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czynna ochrona oraz inwentaryzacja siedlisk przyrodniczych i gatunków występujących na terenie województwa śląskiego, w podziale na 3 części (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801

1.5.8.) Numer faksu: 32 42 06 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.katowice@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czynna ochrona oraz inwentaryzacja siedlisk przyrodniczych i gatunków występujących na terenie województwa śląskiego, w podziale na 3 części (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28bbce28-a779-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006108/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Czynna ochrona przyrody w rezerwatach przyrody w 2021 r.

1.3.7 Weryfikacja zasadności uzupełnienia sieci obszarów Natura 2000 o obszar o roboczej nazwie Torfowisko w Myszkowie - ekspertyza przyrodnicza

1.3.8 Weryfikacja zasadności uzupełnienia sieci obszarów Natura 2000 o obszar o roboczej nazwie obszar w pobliżu Sławkowa - ekspertyza przyrodnicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042656/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83000,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1: Weryfikacja zasadności uzupełnienia sieci obszarów Natura2000
o obszar o roboczej nazwie „Torfowisko w Myszkowie” - ekspertyza przyrodnicza

Przedmiotem zamówienia jest m.in. :

 wykonanie badań terenowych w odniesieniu do górskich i nizinnych torfowisk zasadowych o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk (kod: 7230), torfowisk przejściowych i trzęsawisk (przeważnie z roślinnością
z Scheuchzerio-Caricetea) (kod: 7140) i lipiennika Loesela Liparis loeselii, haczykowca błyszczącego Hamatocaulis vernucosus stanowiących potencjalne przedmioty ochrony w projektowanym obszarze Natura 2000;
 weryfikacja terenowa pod kątem innych siedlisk przyrodniczych i gatunków roślin, które mogłyby się stać przedmiotami ochrony z uwzględnieniem stanu zachowania potencjalnych przedmiotów ochrony (ze szczególnym uwzględnieniem siedliska obniżenia na podłożu torfowym z roślinnością ze związku Rynchosporion kod: 7150);
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych oraz wyników przeprowadzonych badań terenowych;
 wykonanie dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych prac terenowych (stanowisk w terenie);
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2 Weryfikacja zasadności uzupełnienia sieci obszarów Natura2000
o obszar o roboczej nazwie „Obszar w pobliżu Sławkowa” - ekspertyza przyrodnicza


Przedmiotem zamówienia jest m.in. :
 wykonanie badań terenowych w odniesieniu do górskich i nizinnych torfowisk zasadowych o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk (kod: 7230), torfowisk przejściowych i trzęsawisk (przeważnie z roślinnością z Scheuchzerio-Caricetea) (kod: 7140) i lipiennika Loesela Liparis loeselii, stanowiących potencjalne przedmioty ochrony w projektowanym obszarze Natura 2000;
 weryfikacja terenowa pod kątem innych siedlisk przyrodniczych i gatunków roślin, które mogłyby się stać przedmiotami ochrony z uwzględnieniem stanu zachowania potencjalnych przedmiotów ochrony [ze szczególnym uwzględnieniem siedlisk: obniżenia na podłożu torfowym z roślinnością ze związku Rynchosporion kod: 7150, zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion) kod: 6410, bory i lasy bagienne kod: 91D0, twardowodne oligo-i mezotroficzne zbiorniki wodne z podwodnymi łąkami ramienic (Charetea) kod: 3140, starorzecza i naturalne eutroficzne zbiorniki wodne ze zbiorowiskami
z Nympheion, Potamion kod: 3150, nizinne i podgórskie rzeki ze zbiorowiskami włosieniczników (Ranunculion fluitantis) 3260, a także gatunku haczykowiec błyszczący Hamatocaulis vernucosus) kod: 6216].
 opracowanie ekspertyzy na podstawie prac studyjnych oraz wyników przeprowadzonych badań terenowych.
 wykonanie dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych prac terenowych (stanowisk w terenie);
 sporządzenie map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.5.) Wartość części: 57500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część nr 3 Koszenie łąk w rezerwacie przyrody Łężczok, na terenie gmin Racibórz i Nędza w powiecie raciborskim

Przedmiotem zamówienia jest m.in. :
 koszenie łąk na powierzchni 2,5 ha w wydzieleniach leśnych 563d,f, 565a,b, Leśnictwa Nędza, Nadleśnictwa Rudy Raciborskie:
1) pasy oznaczone na mapie kolorem brązowym pozostawić niekoszone,
2) pasy oznaczone na mapie kolorem zielonym skosić jeden raz w terminie od 30 sierpnia do 10 września (koszenie późne wraz z usunięciem biomasy),
3) pasy oznaczone na mapie kolorem niebieskim skosić dwukrotnie
w terminach:
a) 1 czerwca - 20 czerwca (koszenie wczesne wraz z usunięciem skoszonej biomasy),
b) 30 sierpnia do 10 września (koszenie późne wraz z usunięciem skoszonej biomasy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90720000-0 - Ochrona środowiska

4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAMIL KULPIŃSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ANNA TYC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411928480

7.3.3) Ulica: SŁOMIANA 11/31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-316

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45387,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45387,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM OCHRONY MOKRADEŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342195624

7.3.3) Ulica: ŻWIRKI I WIGURY 101 LOK. 1.135

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-089

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45387,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BEDNAREK TOMASZ BEDNAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241614103

7.3.3) Ulica: PABIANICE 32

7.3.4) Miejscowość: JANÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 42-253

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

2021-06-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.