Og³oszenie z dnia 2021-06-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00128817/01 - Wynik z dnia 2021-07-28
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00099084 z dnia 2021-06-30 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W SAKACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KLESZCZELE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659071
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kleszczele
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-250
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 856818004
1.5.8.) Numer faksu: 856818004 wew. 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kleszczele@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kleszczele.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W SAKACH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b0c6ae25-d96f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00099084
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005087/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa ¶wietlicy wiejskiej we wsi Saki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej Zamawiaj±cego kleszczele@wrotapodlasia.pl oraz poczty elektronicznej Wykonawcy wskazanej w ofercie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej to 50 MB.
7. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6. Ofertê i o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy mo¿liwo¶ci s± równorzêdne. Oferta sk³adana w formie elektronicznej musi zostaæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast oferta sk³adana w postaci elektronicznej musi zostaæ podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych:
a) administratorem danych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê jest Burmistrz Kleszczel, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele, adres e-mail: kleszczele@wrotapodlasia.pl, tel. 85 6818004;
b) je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Urzêdu Miejskiego w Kleszczelach, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzêdzie Miejskim w Kleszczelach za pomoc± adresu e-mail: iod@um.kleszczele.wrotapodlasia.pl lub pod numerem telefonu: 85 6818004.
c) administrator danych osobowych – Burmistrz Kleszczel - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
d) dane osobowe osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w niniejszym postêpowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z ustaw± PZP, w tym zawarciem umowy o realizacjê zamówienia publicznego;
e) odbiorcami danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
f) dane osobowe osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
g) obowi±zek podania przez osobê fizyczn± sk³adaj±c± ofertê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) w odniesieniu do danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
i) posiada osoba fizyczna sk³adaj±ca ofertê:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna osoba fizyczna sk³adaj±ca ofertê, ¿e przetwarzanie danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê dotycz±cych j± narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje osobie fizycznej sk³adaj±cej ofertê:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.2.2.2021.AM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w Sakach”. 1. Zakres robót ujêtych w dokumentacji technicznej:
- wymiana pokrycia dachu wraz z wymian± obróbek blacharskich,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- docieplenie ¶cian zewnêtrznych,
- remont pod³óg i ¶cian,
- wymiana istniej±cej instalacji elektrycznej z monta¿em grzejników oraz paneli fotowoltaicznych,
- wydzielenie ³azienki i aneksu kuchennego wraz z wykonaniem instalacji wodno – kanalizacyjnej,
- monta¿ kominka grzewczego,
- u³o¿enie kostki polbruk przed budynkiem.
Szczegó³owy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja techniczna stanowi±ca za³±cznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
UWAGA! UWAGA! Roboty zwi±zane z wymian± ogrodzenia siatkowego i panelowego opisane w dokumentacji technicznej nie s± przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawca po zrealizowaniu zamówienia zobowi±zany jest wykonaæ powykonawcz± inwentaryzacjê geodezyjn± wraz z inwentaryzacj± istniej±cego przy³±cza wodoci±gowego,
3. Przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki nr 9 i nr 10 do SWZ s± materia³em pomocniczym. Wykonawca w ramach proponowanej ceny winien przewidzieæ wszystkie roboty i elementy zwi±zane z prawid³owym wykonaniem zamówienia. Roboty zwi±zane z wymian± ogrodzenia siatkowego i panelowego nie s± przedmiotem zamówienia i nale¿y pomin±æ pozycje od 141 do 154 Przedmiaru robót stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ.
4. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagaj±cych utylizacji, za ich prawid³ow±, zgodn± z obowi±zuj±cymi przepisami utylizacjê, jest odpowiedzialny Wykonawca.
5. Wykonawca udzieli minimum 36 miesiêcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licz±c od momentu dokonania odbioru koñcowego robót,
6. Wszelkie nazwy w³asne materia³ów, urz±dzeñ i produktów u¿yte w dokumentacji przetargowej, maj± na celu jedynie okre¶lenie ich parametrów technicznych, estetycznych, jako¶ciowych. Je¿eli w SWZ, przedmiarach lub dokumentacji przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materia³ów, urz±dzeñ, itp. równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne nale¿y traktowaæ jako minimalne. Obowi±zek wykazania i¿ oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania Zamawiaj±cego, le¿y po stronie Wykonawcy.
7. Podstaw± wykonania i wyceny robót jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (z pominiêciem czê¶ci dotycz±cej ogrodzeñ siatkowych i panelowych), a wymagania wyszczególnione w choæby jednym z nich s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Przedmiary robót (z pominiêciem czê¶ci dotycz±cej ogrodzeñ siatkowych i panelowych) s± pogl±dowe.
8. W przypadku rozbie¿no¶ci Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ b³êdów w dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomiæ inspektora nadzoru i projektanta, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek.
9. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materia³y winny byæ zgodne z dokumentacj± techniczn± oraz innymi obowi±zuj±cymi przepisami.
10. Dane okre¶lone w dokumentacji technicznej nale¿y uwa¿aæ za warto¶ci docelowe, od których dopuszczalne s± odchylenia w ramach okre¶lonego przedzia³u tolerancji i za wiedz± projektanta.
11. W przypadku, gdy materia³y lub roboty nie bêd± w pe³ni zgodne z dokumentacj± techniczn± i wp³ynie to na niezadowalaj±c± jako¶æ wykonanych robót to takie materia³y nale¿y niezw³ocznie zast±piæ innymi, a roboty wykonaæ na koszt Wykonawcy.
12. Wszystkie materia³y stosowane przy realizacji zamówienia powinny posiadaæ certyfikat lub aprobatê techniczn±.
13. Przy wykonywaniu robót nale¿y uwzglêdniaæ instrukcje producenta materia³ów oraz przepisy zwi±zane i obowi±zuj±ce, w tym równie¿ te, które uleg³y zmianie lub aktualizacji.
14. W przypadku istnienia norm, atestów, certyfikatów, instrukcji ITB, aprobat technicznych, ¶wiadectw dopuszczenia nie wyszczególnionych w za³±czonej dokumentacji a obowi±zuj±cych, Wykonawca ma równie¿ obowi±zek stosowania siê do ich tre¶ci i postanowieñ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-02 do 2022-07-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) Kryterium nr 1 - cena - znaczenie 60%
2) Kryterium nr 2 – okres gwarancji i rêkojmi - znaczenie 40%
2. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1) W kryterium 1 Wykonawca otrzyma punkty za cenê zaproponowan± w ofercie wed³ug wzoru:
cena brutto oferty najni¿szej
------------------------------------ x 100pkt. x 60% = Liczba punktów w kryterium nr 1
cena brutto oferty badanej
2) W kryterium nr 2 punkty za okres gwarancji i rêkojmi zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
- 40 pkt otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi 60 miesiêcy i wiêcej,
- 30 pkt otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi od 48 miesiêcy do 59 miesiêcy,
- 10 pkt otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi od 37 miesiêcy do 47 miesiêcy,
- 0 pkt otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje wymagany minimalny okres gwarancji i rêkojmi, tj. 36 miesiêcy
Zamawiaj±cy wymaga minimalnego okresu gwarancji i rêkojmi, który wynosi 36 miesiêcy. Oferowanie okresu gwarancji i rêkojmi krótszego ni¿ wymagany skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.
3) Ilo¶æ punktów badanej oferty bêdzie stanowiæ suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów. Maksymalnie mo¿na otrzymaæ 100 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania z obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
1.1. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
1.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
1.3. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na remoncie, przebudowie lub budowie budynku, przy czym zakres robót obejmowa³ co najmniej remont, przebudowê lub budowê dachu oraz wykonanie zewnêtrznej elewacji, o warto¶ci ca³kowitej inwestycji brutto minimum 200.000,00 z³,
b) dysponuj± co najmniej 1 osob±, któr± skieruje do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci elektrycznej. Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, albo uprawnionymi do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów prawa.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych – za³±cznik nr 7 do SWZ,
- wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta musi zawieraæ:a) wype³niony formularz ofertowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ;
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
c) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
d) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spó³ek cywilnych, konsorcjów);
e) pe³nomocnictwo do podpisywania oferty lub po¶wiadczania zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (je¿eli dotyczy);
f) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
11. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie za¬mó¬wie¬nia (dotyczy spó³ki cywilnej, konsorcjum) Zamawiaj±cy wymaga, aby:1) ustanowili pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ stosowny dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika np. pe³nomocnictwo, umowê spó³ki cywilnej, umowê konsorcjum);
2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane by³y wy³±cznie z pe³nomocnikiem lub Wykonawc± wyznaczonym przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do dokonywania rozliczeñ w ich imieniu;
3) warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w dziale V SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Konieczno¶æ ich spe³niania odnosi siê do konsorcjum jako ca³o¶ci, nie do poszczególnych jego cz³onków;
4) brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w dziale VI SWZ powinien spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie;
5) w przypadku, gdyby oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zosta³a wybrana w przedmiotowym postêpowaniu, Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy ¿±da przedstawienia umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ze zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych zdarzeñ:a) gdy konieczno¶æ zmiany, w tym w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia, zwi±zana jest ze zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy (np. w zakresie zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT);
b) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych okoliczno¶ciami, za które Wykonawca nie odpowiada.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-15 10:20
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
| 2021-06-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





