Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00153262/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Prowadzenie stołówki w Przedszkolu Samorządowym w Tenczynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE W TENCZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356741870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 171
1.5.2.) Miejscowość: Tenczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 268 28 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.tenczyn@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkoletenczyn.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/pstenczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prowadzenie stołówki w Przedszkolu Samorządowym w Tenczynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67d5bed1-001f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00153127/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Prowadzenie stołówki w Przedszkolu Samorządowym w Tenczynie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153262/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 348000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na: „Prowadzenie stołówki w Przedszkolu Samorządowym w Tenczynie”
1. Przedmiotem zamówienia jest :
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i wydaniu posiłków dla dzieci w Przedszkolu Samorządowym w Tenczynie.
Dożywianie dzieci odbywać się będzie w okresie od 01.06.2021r. do 31.12.2022r. - od poniedziałku do piątku, w dni pracy przedszkola z uwzględnieniem przerw świątecznych i tp.
Zamawiający informuje, że przygotowywanie posiłków musi odbywać się w pomieszczeniach, które są w posiadaniu Przedszkola Samorządowego w Tenczynie. Zamawiający informuje, że szacunkowa liczba posiłków wydawanych dziennie przedstawia się następująco: 116 śniadań, 110 obiadów pełnych, oraz 48 podwieczorków (Zamawiający zastrzega, że liczba ta może ulec zmianie). Ponadto informujemy, że liczba dni pracujących
w przedszkolu w roku 2021 wynosi 85 dni a w roku 2022 wynosi 224 dni. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w zał. nr 4 do SWZ. SWZ jest integralną cęścią nin. ogłoszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastronomia i Handel Zbigniew Bulas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811916776
7.3.4) Miejscowość: Tenczyn 436
7.3.5) Kod pocztowy: 32-433
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GASTRONOMIA I HANDEL ZBIGNIEW BULAS
jakie przetargi wygrała firma
GASTRONOMIA I HANDEL ZBIGNIEW BULAS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 51 "KOLOROWY POCZĄTEK" WE WROCŁAWIU
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- CP-24-349-2/2025; usługa cateringowa podczas konferencji pn. "III Forum Młodych Naukowców"
- 2025 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Jak założyć nowoczesną pasiekę" oraz na kompleksowa organizacja konferencji pn. ,,Nowoczesna gospodarka pasieczna''
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Zakładanie winnicy krok po kroku" w ramach operacji pn. ,,Przydomowa uprawa winorośli jako sposób na dodatkowe źródło dochodu w gospodarstwie"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.