Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00030688/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Polkowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4
1.3.) Oddział zamawiającego: im. Marii Skłodowskiej-Curie w Polkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367990538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hubala 3
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4.polkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Polkowicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b62f22b-7aa2-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4im. Marii Skłodowskiej – Curie w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej.
Część 1 - Produkty mleczarskie
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie
przedmiotu zamówienia.
Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie
(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny
środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie
specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty
prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać
wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup
środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach
systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach
żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154)
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w
niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów
równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów
technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp. Przedmiot
zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 10861,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4im. Marii Skłodowskiej – Curie w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej.
Część 2 - Różne produkty spożywcze
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie
przedmiotu zamówienia.
Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie
(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny
środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie
specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać
wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup
środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach
systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach
żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154)
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w
niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów
równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów
technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp. Przedmiot
zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 28017,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4im. Marii Skłodowskiej – Curie w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej.
Część 3 - Owoce, warzywa i podobne produkty
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie
przedmiotu zamówienia.
Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie
(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny
środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie
specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty
prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać
wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup
środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach
systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach
żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154)
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w
niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów
równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów
technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp. Przedmiot
zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 37199,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4im. Marii Skłodowskiej – Curie w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej.
Część 4 - Jaja
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie
przedmiotu zamówienia.
Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie
(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny
środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie
specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty
prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup
środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach
systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach
żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154)
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w
niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów
równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów
technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp. Przedmiot
zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 1340,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art. 255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art. 255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art. 255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art. 255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Eksploatacja sieci i węzłów cieplnych wraz z komorą regulacyjno-pomiarową na terenie miasta Polkowice."
- Budowa odcinka drogi manewrowej wraz z drogą dla rowerów oraz chodnikiem w ramach zadania pn. Przebudowa terenu wzdłuż ul. Kopalnianej w Polkowicach
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych, mięso, konserwy, jaja, ziemniaki
- Dostawa jaj kurzych świeżych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r."
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 2025
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec- grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.