Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00028762/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w 2022 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-186
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lwk.zgora@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuska-bip.ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.lubuska-bip.ohp.pl/przetargi.php/6/6981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w 2022 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e2cc60f-79f4-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019611/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w 2022 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028762/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LWK.ZZP.271.04.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 417689,52 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108868,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w 2022 r. na potrzeby OSiW OHP w Zielonej Górze.Szacunkowe ilości produktów planowane do zakupu w 2022 r. zawiera załącznik asortymentowo-cenowy - nr 1 a – Załącznik asortymentowo-cenowy dla OSiW OHP w Zielonej Górze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131700-2 - Przetwory mięsne
4.5.5.) Wartość części: 27628,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w 2022 r. na potrzeby OSiW OHP w Nowej Soli.Szacunkowe ilości produktów planowane do zakupu w 2022 r. zawiera załącznik asortymentowo-cenowy - nr 1 b – Załącznik asortymentowo-cenowy dla OSiW OHP w Nowej Soli
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131700-2 - Przetwory mięsne
4.5.5.) Wartość części: 13043,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w 2022 r. na potrzeby OSiW OHP w Wiechlicach.Szacunkowe ilości produktów planowane do zakupu w 2022 r. zawiera załącznik asortymentowo-cenowy - nr 1 c – Załącznik asortymentowo-cenowy dla OSiW OHP w Wiechlicach
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131700-2 - Przetwory mięsne
4.5.5.) Wartość części: 26895,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w 2022 r. na potrzeby OSiW OHP w Międzyrzeczu.Szacunkowe ilości produktów planowane do zakupu w 2022 r. zawiera załącznik asortymentowo-cenowy - nr 1 d – Załącznik asortymentowo-cenowy dla OSiW OHP w Międzyrzeczu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131700-2 - Przetwory mięsne
4.5.5.) Wartość części: 20659,59 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w 2022 r. na potrzeby OSiW OHP w Strzelcach Krajeńskich.Szacunkowe ilości produktów planowane do zakupu w 2022 r. zawiera załącznik asortymentowo-cenowy - nr 1 e – Załącznik asortymentowo-cenowy dla OSiW OHP w Strzelcach
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131700-2 - Przetwory mięsne
4.5.5.) Wartość części: 20642,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił zapisów ustawy
o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 13 stycznia 2022 r. Dz.U.
z 2022 r. poz. 196, zmniejszającej podatek VAT na artykuły spożywcze z 5% na 0%. Wykonawca nie miał możliwości przedstawienia oferty uwzględniającej dwie stawki podatku VAT (0% do 31 lipca 2022 r. oraz 5% od 01 sierpnia do 31 grudnia 2022 r.).
W przygotowanych przez Zamawiającego formularzach ofertowych oraz załącznikach asortymentowo-cenowych brak było miejsca na ujęcie dwóch stawek VAT, przez co nie było możliwości prawidłowego wyliczenia ceny oferty na cały okres obowiązywania umowy.
Z uwagi na powyższe, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 ustawy pzp). W powyższych częściach postępowania zostały złożone oferty. Jednak ze względu na błąd jakim obarczone jest postępowanie, Zamawiający odstąpił od ich weryfikacji i oceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w wyżej wskazanej części postepowania, w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.01.2022 r. do godz. 10:00, nie wpłynęły oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił zapisów ustawy
o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 13 stycznia 2022 r. Dz.U.
z 2022 r. poz. 196, zmniejszającej podatek VAT na artykuły spożywcze z 5% na 0%. Wykonawca nie miał możliwości przedstawienia oferty uwzględniającej dwie stawki podatku VAT (0% do 31 lipca 2022 r. oraz 5% od 01 sierpnia do 31 grudnia 2022 r.).
W przygotowanych przez Zamawiającego formularzach ofertowych oraz załącznikach asortymentowo-cenowych brak było miejsca na ujęcie dwóch stawek VAT, przez co nie było możliwości prawidłowego wyliczenia ceny oferty na cały okres obowiązywania umowy.
Z uwagi na powyższe, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 ustawy pzp). W powyższych częściach postępowania zostały złożone oferty. Jednak ze względu na błąd jakim obarczone jest postępowanie, Zamawiający odstąpił od ich weryfikacji i oceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił zapisów ustawy
o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 13 stycznia 2022 r. Dz.U.
z 2022 r. poz. 196, zmniejszającej podatek VAT na artykuły spożywcze z 5% na 0%. Wykonawca nie miał możliwości przedstawienia oferty uwzględniającej dwie stawki podatku VAT (0% do 31 lipca 2022 r. oraz 5% od 01 sierpnia do 31 grudnia 2022 r.).
W przygotowanych przez Zamawiającego formularzach ofertowych oraz załącznikach asortymentowo-cenowych brak było miejsca na ujęcie dwóch stawek VAT, przez co nie było możliwości prawidłowego wyliczenia ceny oferty na cały okres obowiązywania umowy.
Z uwagi na powyższe, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 ustawy pzp). W powyższych częściach postępowania zostały złożone oferty. Jednak ze względu na błąd jakim obarczone jest postępowanie, Zamawiający odstąpił od ich weryfikacji i oceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił zapisów ustawy
o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 13 stycznia 2022 r. Dz.U.
z 2022 r. poz. 196, zmniejszającej podatek VAT na artykuły spożywcze z 5% na 0%. Wykonawca nie miał możliwości przedstawienia oferty uwzględniającej dwie stawki podatku VAT (0% do 31 lipca 2022 r. oraz 5% od 01 sierpnia do 31 grudnia 2022 r.).
W przygotowanych przez Zamawiającego formularzach ofertowych oraz załącznikach asortymentowo-cenowych brak było miejsca na ujęcie dwóch stawek VAT, przez co nie było możliwości prawidłowego wyliczenia ceny oferty na cały okres obowiązywania umowy.
Z uwagi na powyższe, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 ustawy pzp). W powyższych częściach postępowania zostały złożone oferty. Jednak ze względu na błąd jakim obarczone jest postępowanie, Zamawiający odstąpił od ich weryfikacji i oceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego - Zad. 8 - Rozbudowa DW283 w m. Studzieniec polegająca na budowie dwóch zatok autobusowych
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Nowa Sól.
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny".
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini.
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.