eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przebudowa ul. Bolesława Chrobrego w Białogardzie - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098873 z dnia 2021-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Bolesława Chrobrego w Białogardzie - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 79 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Bolesława Chrobrego w Białogardzie - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8124783c-c2a7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa ul. Bolesława Chrobrego w Białogardzie- II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070247/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 384070,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Przebudowa ul. Bolesława Chrobrego w Białogardzie – etap II” (na terenie działki ewid. nr 578/5 obr. 0009 m. Białogard – przed podziałem działka nr 578 obr. 0009 m. Białogard):
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
W ramach robót budowlanych (zgodnie z dokumentacją projektową) przewidziano przebudowę ulicy Bolesława Chrobrego w Białogardzie obejmującą:
1.1 roboty pomiarowe;
1.2 opracowanie i wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu;
1.3 roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod rurociągi (ze względu na warunki gruntowe Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej możliwe koszty związane z zabezpieczeniem i odwodnieniem wykopów np. poprzez pompowanie wody z wykopu);
1.4 wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej o długości 165,5 mb, średnicy Dn 200 mm wraz z odgałęzieniami i wpustami oraz studniami rewizyjnymi;
1.5 frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z demontażem istniejącego cieku wodnego, wykonanego z kostki betonowej;
1.6 wykonanie nawierzchni jezdni z warstwy wiążącej i warstwy wierzchniej asfaltu oraz warstw geosiatki;
1.7 regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
1.8 wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 120*80;
1.9 odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego.
2. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) należy,
w szczególności:
2.1 zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp. podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie ponosić Wykonawca),
2.2 sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2.3 oznakowania i zabezpieczenia terenu robót,
2.4 przeprowadzenie z przedstawicielem Spółki Regionalne Wodociągi i Kanalizacja w Białogardzie inwentaryzacji istniejących urządzeń, pokryw, itp
2.5 zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót,
2.6 ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem zgodnie z wytycznymi i utrzymanie w należytym stanie technicznym,
2.7 zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt,
2.8 wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu zamówienia w terminie,
2.9 utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób niepowodujący kolizji,
2.10 przed wbudowaniem każdego materiału Wykonawca złoży do zatwierdzenia przez Zamawiającego wniosek materiałowy, dla wszystkich materiałów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu atesty i certyfikaty potwierdzające ich właściwości,
2.11 zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji,
2.12 materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 7 km,
2.13 zorganizowania budowy w sposób zapewniający odbiór odpadów komunalnych z sąsiadujących nieruchomości (wyznaczenie miejsca lub miejsc, do których właściciele nieruchomości będą mogli swobodnie przetransportować pojemniki z odpadami w dniach ich odbioru zgodnych z rocznym harmonogramem i poinformowanie o tym wszystkich właścicieli nieruchomości) lub odbiór i transport tych odpadów we własnym zakresie,
2.14 stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych,
2.15 skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji przed zgłoszeniem robót do odbioru,
2.16 wykonania dokumentacji powykonawczej,
2.17 wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych,
2.18 zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe,
2.19 po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu,
2.20 niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty wystąpienia zdarzenia,
2.21 ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
3. Wykonawca ma obowiązek sporządzić i złożyć u Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych, zwany dalej „harmonogramem”, w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, w formie pisemnej i elektronicznej (edytowalnej), w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji, o której mowa w §14. Będzie on także podstawą do rozliczania dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza określenie przedmiotu umowy w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp. Szczegółowo zostało to opisane w § 5 ust. 5 - 7 umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
1) projekt budowlany (branża drogowa w zakresie: przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej, odtworzenia nawierzchni po realizacji projektowanej kanalizacji deszczowej, branża sanitarna w zakresie: wykonania kolektora kanalizacji deszczowej o średnicy Dn 200 mm wraz z odgałęzieniami i wpustami oraz studniami rewizyjnymi);
2) przedmiary robót;
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia, zgodnie z przedłożoną ofertą, (termin gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert), licząc od dnia przekazania całości przedmiotu zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji znajdują się we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396563,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452430,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396563,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG Drawsko Pomorskie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 253-00-33-758

7.3.3) Ulica: Podmiejska 2

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396563,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-06-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.