Og³oszenie z dnia 2021-06-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00103436/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-05
- 2021/BZP 00135073/01 - Wynik z dnia 2021-08-03
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00098821 z dnia 2021-06-30 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Klub Pi³karski GKS Tychy S.A.
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: KP GKS Tychy S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381373220
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 506384482
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kp-gkstychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gkstychy.info/sport-template/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
gminna spó³ka prawa handlowego - spó³ka akcyjna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ sportowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7bdea7ab-d95c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00098821
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gkstychy.logintrade.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gkstychy.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej https://gkstychy.logintrade.net oraz poczty elektronicznej email: zamowienia@kp-gkstychy.pl (przy czym ten sposób komunikacji, tj. email nie jest w³a¶ciwy dla oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±).
2. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysy³anie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej oraz Instrukcji dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KP GKS Tychy S.A., ul. Edukacji 7, 43-100 Tychy;
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w KP GKS Tychy S.A.., ul. Edukacji 7, 43-100 Tychy jest Pan Janusz Gajdas, kontakt: adres e-mail: iod@tyski-sport.pl, telefon: 505 296 321;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „¦wiadczenie us³ug transportu osób” znak sprawy ZP 1/2021/KP, prowadzonym w trybie podstawowym;
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
1.5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/2021/KP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony:
- imprez sportowych – meczów pi³ki no¿nej, (imprezy masowe, mecze sparingowe,) rozgrywanych przez sekcje sportowe bêd±ce w strukturach Klubu Pi³karskiego GKS Tychy S.A., polegaj±cych na zabezpieczaniu stadionów, na których sekcje sportowe rozgrywaæ bêd± mecze w charakterze gospodarza, a tak¿e zapewnieniu bezpieczeñstwa osób znajduj±cych siê na terenie obiektów podczas imprez masowych zgodnie Dz.U. 2009 Nr 62 poz. 504 USTAWA z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeñstwie imprez masowych,
- innych imprez sportowych na obiektach wynajmowanych przez Klub Pi³karski GKS Tychy S.A.
2. Us³ugi bêd±ce przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuj± w szczególno¶ci:
- ochronê osób i mienia – fizycznego zabezpieczenia porz±dku, bezpieczeñstwa podczas meczów pi³ki no¿nej „Mecze o mistrzostwo Fortuna I liga 2021/2022 runda jesienna i Pucharu Polski” - sezon 2021/2022 na Stadionie Miejskim Tychy ul. Edukacji 7, gdzie sekcja pi³ki no¿nej rozgrywaæ bêdzie mecze w charakterze gospodarza,
- ochronê osób i mienia - fizycznego zabezpieczenia porz±dku, bezpieczeñstwa podczas innych imprez sportowych na obiektach wynajmowanych przez Klub Pi³karski GKS Tychy S.A., w tym treningi i inne.
6. Obowi±zki obligatoryjne:
a) pi³ka no¿na - obowi±zkiem agencji jest zapewnienie bezpieczeñstwa dru¿ynom, sêdziom, Delegatowi PZPN, przedstawicielom w³adz sportowych i widzom oraz zapewnienie porz±dku przed, w czasie i bezpo¶rednio po zawodach w zakresie wynikaj±cym z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa. Bezpieczeñstwo w/w uczestnikom meczu musi byæ zapewnione do momentu opuszczenia parkingu przy stadionie przez sêdziów, Delegata PZPN i zespó³ go¶ci:
1) 10 meczów Fortuna I liga, 3 mecze Puchar Polski, w tym:
- 7 meczów o niepodwy¿szonym ryzyku – wymagana ilo¶æ osób: 11 porz±dkowych, 70 informacyjnych
- 3 mecze podwy¿szonego ryzyka – wymagana ilo¶æ osób - 53 porz±dkowych, 53 informacyjnych
- 3 mecze Puchar Polski podwy¿szonego ryzyka – wymagana ilo¶æ osób - 53 porz±dkowych i 53 informacyjnych
2) czas pracy: godziny 4,5
3) dopuszczona ilo¶æ miejsc na stadionie: 4817.
b) inne imprezy sportowe – obowi±zkiem agencji jest zapewnienie widzom bezpieczeñstwa oraz porz±dku przed, w czasie i bezpo¶rednio po imprezie w zakresie wynikaj±cym z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa i regulaminu imprezy. Bezpieczeñstwo w/w uczestnikom meczu musi byæ zapewnione do momentu opuszczenia obiektu lub terenu, na którym przeprowadzono imprezê masow±.
- ilo¶æ imprez – oko³o 15 (mecze IV ligi pi³ki no¿nej)
- wymagana ilo¶æ osób ochrony na ka¿d± imprezê: 5 osób (2 osoby s³u¿b porz±dkowych i 3 informacyjnych),
- czas pracy: 3 godziny ochrony
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
1.2. Kryterium „DO -
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w obs³udze systemu biletowego, terminali mobilnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj. posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez ca³y okres trwania umowy – do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ dokumentu lub kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – niniejszy dokument winien posiadaæ ka¿dy z wykonawców;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli przedstawi:
1) wykaz us³ug
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:
* dwie us³ugi o warto¶ci min. 10 000,00z³ brutto ka¿da, polegaj±cych na zabezpieczaniem imprez masowych, w których ilo¶æ uczestników wynosi³a, co najmniej 5 000 osób;
* min. 1 us³uga, przy realizacji której wykonawca obs³ugiwa³ stadionowy system biletowy w zakresie obs³ugi bramofurt, terminali mobilnych i czytników dokumentów to¿samo¶ci. Us³uga ta mo¿e byæ jedn± z us³ug, o których mowa powy¿ej.
2) wykaz dostêpnego wyposa¿enia w celu wykonania zamówienia publicznego:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada zezwolenie radiowe na u¿ywanie urz±dzeñ nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, pracuj±cych w sieci radiokomunikacji ruchomej l±dowej, typu dyspozytorskiego, wydane przez Urz±d Regulacji Telekomunikacji i Poczty oraz wymagane jest dysponowanie, co najmniej 30 profesjonalnymi radiotelefonami o parametrach technicznych odpowiadaj±cych ww. zezwoleniu i mocy powy¿ej 1 W.
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, i¿ dysponuje nastêpuj±cym osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug: co najmniej 106 osobami, posiadaj±cymi przeszkolenie zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeñstwie imprez masowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 611, 628, 829, z 2014 r. poz. 693, z 2015 r. poz. 1707.); w tym 100% przeszkolonych stewardów zgodnie z Uchwa³± nr III/61 z dnia 30 marca 2016 roku Zarz±du Polskiego Zwi±zku Pi³ki No¿nej w sprawie organizacji szkoleñ z wykorzystaniem narzêdzia szkoleniowego „Stewarding – Pakiet Szkoleniowy PZPN”, wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099, z 2015 r. poz. 1505, z 2016 r. poz. 65, 904.), oraz co najmniej 2 osobami posiadaj±cymi za¶wiadczenia o ukoñczeniu kursu kierownika do spraw bezpieczeñstwa zgodnie z art. 23. Ustawy o bezpieczeñstwie imprez masowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 611, 628, 829, z 2014 r. poz. 693, z 2015 r. poz. 1707); a w przypadku imprezy masowej podwy¿szonego ryzyka zosta³a dodatkowo wpisana na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099, z 2015 r. poz. 1505, z 2016 r. poz. 65, 904.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez ca³y okres trwania umowy;
b. wykazu us³ug wed³ug Za³±cznika nr 7 do SWZ;
c. wykazu dostêpnego wyposa¿eniem w celu wykonania zamówienia publicznego wed³ug Za³±cznika nr 8 do SWZ;
d. wykazu osób wed³ug Za³±cznika nr 9 do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, Za³±cznik nr 3 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ofertê podpisuje osoba umocowana do tej czynno¶ci prawnej, co powinno wynikaæ z dokumentów (Pe³nomocnictwa) za³±czonych do oferty6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w zakresie:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci.
b) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia realizacji przedmiotu umowy przez zamawiaj±cego,
c) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wyst±pienia przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego,
d) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ przedmiotu umowy.
e) zmiany terminu na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji przedmiotu umowy.
f) zmiany osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu umowy. Zmiana którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiaj±cego.
g) wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy.
h) zmiany podwykonawców, pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.
i) Zmiany urzêdowej stawki podatku VAT.
4. W przypadkach wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 3 strony ustal± nowe terminy realizacji, z tym, ¿e minimalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia równy bêdzie okresowi przerwy lub postoju.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gkstychy.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
kryteria oceny ofertSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach ora z w odniesieni do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnym i zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy oceni czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie prze z Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotupodstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 i 5 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
| 2021-06-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Zadanie nr 1: Us³uga w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach (...) Zadanie nr 2: Us³uga polegaj±ca na wykoszeniu ro¶lin wodnych (...)
- Bie¿±ce utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ¶ciekowych i przykanalików w ci±gu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2026 r.
- Us³uga ¶wiadczenia sta³ej pomocy technicznej obs³ugi parkingów wielopoziomowych administrowanych przez MZUiM w Tychach
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla realizacji budowy kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Lawendowej
- SUKCESYWNY ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH z TERENU PSZOK-ÓW ORAZ INSTALACJI MASTER ODPADY I ENERGIA SP. Z O.O."
- Wykonanie bie¿±cej obs³ugi (bie¿±cych napraw) i konserwacji oraz przegl±dy techniczne w budynkach placówek o¶wiatowych bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Tychy
wiêcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej, sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Bia³ej Podlaskiej
- Us³ugi ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, us³uga ochrony mienia i osób oraz ¶wiadczenie us³ugi monitoringu wraz z mo¿liwo¶ci± reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Us³uga dozoru i ochrony mienia oraz utrzymania w czysto¶ci obiektów instalacji przetwarzania odpadów komunalnych i sk³adowiska odpadów w Giedlarowej w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026
- Us³uga ochrony fizycznej osób i mienia obiektu DWOMP przy ul. Joannitów 10-12.
- Us³ugi ochrony i dozoru nieruchomo¶ci Zespo³u budynków Willa Decjusza przy ul. 28 lipca 1943 17a w Krakowie oraz nieruchomo¶ci Strzelnica przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





