eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dmosin › Modernizacja świetlicy środowiskowej w miejscowości Nagawki



Ogłoszenie z dnia 2022-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy środowiskowej w miejscowości Nagawki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dmosin

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148213

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dmosin 9

1.5.2.) Miejscowość: Dmosin

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-061

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 468747485

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dmosin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.dmosin.pl/wiadomosci/3/lista/1/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja świetlicy środowiskowej w miejscowości Nagawki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73b3e9da-72cf-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011319/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja świetlicy środowiskowej w miejscowości Nagawki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015170/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.TP.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja świetlicy środowiskowej w miejscowości Nagawki”.
4.2. Inwestycja ma na celu termomodernizację budynku świetlicy, obejmującej docieplenie ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych stropodachu wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont pomieszczeń wewnątrz obiektu. Zostanie wykonana opaska wokół budynku i chodnik do bramy wjazdowej z pochylnią dla osób niepełnosprawnych Poprawa stanu technicznego i estetyki budynku wpłynie korzystnie na integrację społeczności lokalnej a nowy wygląd świetlicy zaspokoi potrzeby społeczne i kulturalne mieszkańców. Korzystanie ze świetlicy będzie bardziej przyjazne dla środowiska.
4.3. Zamówienie obejmuje w szczególności:
▪ montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
▪ wykonanie wykopu w celu docieplenia ścian fundamentowych
▪ ocieplenie ścian fundamentowych
▪ wykonanie daszku nad wejściem
▪ ocieplenie ścian zewnętrznych
▪ wykonanie krat okiennych
▪ ocieplenie połaci dachowych
▪ montaż parapetów zewnętrznych
▪ wykonanie tynku strukturalnego na elewacji
▪ wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych
▪ ułożenie kostki betonowej na tarasie i schodach zewnętrznych oraz pochylni
▪ wykonanie opaski z koski betonowej wokół budynku
▪ wykonanie chodnika o bramy wjazdowej do głównego wejścia do budynku
▪ montaż balustrad
▪ wykonanie obróbek blacharskich
▪ montaż rynien i rur spustowych
▪ wykonanie gładzi gipsowych na ścianach w pom. 1.0 i 1.13
▪ wykonanie warstw podłogowych w pom. 1.0 i 1.13
▪ wykonanie na części sufitu podwieszonego w pom. 1.13
▪ wykonanie sufitów z płyt g-k w pom. 1.1, 1.2, 1.3 i 1.6
▪ położenie gresu na ścianach w kuchni oraz uzupełnienie ubytków gresu na podłodze (ok. 2m2)
▪ poszerzenie otworów drzwiowych w pom. 1.1, 1.2, 1.3
▪ montaż nadproży drzwiowych w pom. 1.1, 1.2, 1.3
▪ położenie gresu na ścianach i podłogach w pomieszczeniach łazienek (1.1, 1.2, 1.3)
▪ wykonanie pionów wentylacji i kanalizacji w pom. 1.1, 1.2, 1.3
▪ wykonanie odpowietrzenia kanalizacji w pom. 1.1, 1.2, 1.3
▪ montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej
▪ wykonanie powłok malarskich we wszystkich pomieszczeniach
▪ montaż lamp oświetleniowych w pom. 1.0,1.1, 1.2, 1.3, 1.6 i 1.13 oraz lamp w daszku nad wejściem
▪ montaż parapetów wewnętrznych w pom. 1.0, 1.1, 1.2, 1.3 , 1.7, 1.8, 1.13
▪ montaż armatury sanitarnej wraz z wyposażeniem łazienek
▪ montaż term elektrycznych wraz ze zlewami i bateriami w pom. Kuchni
Przedmiot zamówienia nie obejmuje projektowanych nasadzeń.
Zestawienie powierzchni i program funkcjonalno-użytkowy
− powierzchnia zabudowy - 440,23 m2
− powierzchnia użytkowa - 373,98 m2
− kubatura ~ 778,00 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 12

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1077373,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAkład Remontowo-BUdowlany Artur Cieśński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331014738

7.3.3) Ulica: Kutnowska 44

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.