eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Końskie oraz wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Końskie oraz wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8d7581d-972c-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Końskie oraz wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8d7581d-972c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040922/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Końskie oraz wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271.1.1.2023.EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest do konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia ulicznego, której celem jest utrzymanie jej w
stanie sprawności technicznej oraz w stanie gwarantującym bezpieczeństwo ludzi i w zależności od potrzeb obejmuje w
szczególności:
1) wymianę niesprawnych źródeł światła,
2) wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych,
3) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw: odbłyśniki, klosze, mocowania itp.
4) wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach:zapłonniki, stateczniki, oprawki itp.
5) wymianę niesprawnych bezpieczników,
6)załączanie wyłączników nadmiarowo-prądowych zabezpieczających obwody oświetleniowe po ich zadziałaniu na skutek
krótkotrwałych zwarć i przeciążeń
7) regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb,
8) czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników każdorazowo przy wymianie lampy, ,
9) wymianę wyeksploatowanych złączy kablowych w latarniach wydzielonej sieci,
10) konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych,
11) malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego,
12) malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów,
13) prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego,
14) uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp.,
15) przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej minimum 1 raz w roku,
16) czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych minimum 1 raz w roku,
17) regulację zegarów sterowniczych,
18) wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych /zegarów sterujących, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp./,
19) wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach,
20) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn zasilających obwody oświetleniowe,
21) regulację zwisów przewodów napowietrznych oświetlenia drogowego,
22) lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,
23) naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci
podwieszonej,
24) wymianę lub naprawę uszkodzonych sterowniczych skrzynek oświetleniowych na słupach linii nn,
25) zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np.
w wyniku kolizji drogowych lub aktów wandalizmu itp. (np.: słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf
oświetleniowych, itp.),
26) okresową kontrolę sprawności oświetlenia drogowego na terenie gminy,
27) usuwanie gałęzi drzew ograniczających skuteczność świecenia lamp lub powodujących zwarcia oraz inne uszkodzenia
linii napowietrznych zasilających obwody oświetleniowe,
28) przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego oraz prowadzenie dokumentacji
związanej z konserwacją oświetlenia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobową dyspozycyjność i ciągły dozór urządzeń oświetlenia oraz wykonanie
prac związanych z usuwaniem awarii i usterek, a w szczególności utrzymywanie w sprawności technicznej punktów
oświetlenia ulicznego zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach określonych w
kalendarzu świeceń, także w niedziele i święta.
W przypadku kolizji drogowych lub aktów wandalizmu wskutek czego zostały uszkodzone urządzenia np.: słupy oświetlenia
wydzielonego, oprawy, klosze, daszki szaf oświetleniowych, itp., gdy znany jest sprawca zdarzenia Zamawiający zawrze z
Wykonawcą stosowną umowę na podstawie której Wykonawca będzie dochodził odszkodowania.
W ramach niniejszego przedmiotu Zamówienia Wykonawca wykona montaż świetlnej dekoracji świątecznej w mieście
Końskie polegającej na naprawie, montażu, demontażu i utrzymaniu w stanie sprawności elementów świetlnych będących w
posiadaniu Urzędu Miasta i Gminy Końskich. Wykaz elementów iluminacji świątecznych będących obecnie w posiadaniu
Zamawiającego oraz miejsca ich zamontowania przedstawia zał. nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538407,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYPERID Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011047960

7.3.3) Ulica: ul. Zurawia 22/704

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

większość zakresu objętego zakresem przedmiotu zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.