Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00091487/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00171226/01 - Wynik z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa oświetlenia drogowego oraz przejść dla pieszych w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.4.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.4.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098702
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00091487/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje rozliczenie umowy dwiema fakturami: zaliczkową i końcową, w następujący sposób:
1) faktura zaliczkowa, opiewającą na kwotę nie mniejszą niż 20% wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1, zostanie wystawiona przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia przekazania placu budowy
2) faktura końcowa, opiewającą na pozostałą część wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1, zostanie wystawiona z uwzględnieniem ust. 2-6.
2. Podstawę do wystawienia faktury końcowej stanowi protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy.
3. Protokół, o którym mowa w ust. 2, kierownik budowy obowiązany jest przedłożyć do zatwierdzenia inspektowi nadzoru inwestorskiego. Zatwierdzenie protokołu przez inspektora nadzoru następuje w terminie do 14 dni od dnia przedłożenia go przez kierownika budowy.
4. Wraz z fakturą Wykonawcy obejmującą roboty realizowane w podwykonawstwie (zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym) należy przedłożyć kopię faktury wystawioną przez podwykonawcę wraz z dowodem jej zapłaty przez Wykonawcę lub oświadczenie podwykonawcy o uregulowaniu należności przez generalnego Wykonawcę lub dyspozycję Wykonawcy przekazania wartości wynagrodzenia za podwykonawstwo na rachunek wskazanego podwykonawcy.
5. Zamawiający jest uprawniony do zwrotu Wykonawcy faktury niespełniającej warunków określonych w ust. 2-4 oraz do wstrzymania się z zapłatą należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu faktury najpóźniej w terminie 14 dni od daty sporządzenia protokołu odbioru końcowego.
7. Zapłata wynagrodzenia przez Zamawiającego nastąpi w przypadku:
1) faktury zaliczkowej - w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury;
2) faktury końcowej - w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, ale nie później niż w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje rozliczenie umowy dwiema fakturami: zaliczkową i końcową, w następujący sposób:
1) faktura zaliczkowa, opiewającą na kwotę nie mniejszą niż 10% wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1, zostanie wystawiona przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia przekazania placu budowy
2) faktura końcowa, opiewającą na pozostałą część wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1, zostanie wystawiona z uwzględnieniem ust. 2-6.
2. Podstawę do wystawienia faktury końcowej stanowi protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy.
3. Protokół, o którym mowa w ust. 2, kierownik budowy obowiązany jest przedłożyć do zatwierdzenia inspektowi nadzoru inwestorskiego. Zatwierdzenie protokołu przez inspektora nadzoru następuje w terminie do 14 dni od dnia przedłożenia go przez kierownika budowy.
4. Wraz z fakturą Wykonawcy obejmującą roboty realizowane w podwykonawstwie (zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym) należy przedłożyć kopię faktury wystawioną przez podwykonawcę wraz z dowodem jej zapłaty przez Wykonawcę lub oświadczenie podwykonawcy o uregulowaniu należności przez generalnego Wykonawcę lub dyspozycję Wykonawcy przekazania wartości wynagrodzenia za podwykonawstwo na rachunek wskazanego podwykonawcy.
5. Zamawiający jest uprawniony do zwrotu Wykonawcy faktury niespełniającej warunków określonych w ust. 2-4 oraz do wstrzymania się z zapłatą należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu faktury najpóźniej w terminie 14 dni od daty sporządzenia protokołu odbioru końcowego.
7. Zapłata wynagrodzenia przez Zamawiającego nastąpi w przypadku:
1) faktury zaliczkowej - w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury;
2) faktury końcowej - w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, ale nie później niż w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Kędzierzyn-Koźle w 2026 roku
- Koncepcja odbudowy lamusa wraz z programem prac archeologicznych i konserwatorskich w ramach rewitalizacji zabytkowego kompleksu zamkowego w Kędzierzynie-Koźlu
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa budowy placu zabaw na terenie Publicznego Przedszkola nr 11 w Kędzierzynie-Koźlu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania wnętrza podwórzowego położonego w kwartale ulic Trzebnicka, Kleczkowska, Siemieńskiego oraz Kraszewskiego we Wrocławiu
- Przebudowa części "A" ZSP w Czarnocinie - rewitalizacja wspólnej przestrzeni w Czarnocinie dla międzypokoleniowej integracji i promowania aktywności społecznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej architektoniczno-budowlanej i technicznej w ramach zadania: Poprawa ekomobilności w MOF Olsztyna - etap II
- Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania "Pobiedzisko - modernizacja i przebudowa chodnika"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





