Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327261/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
P-12-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w systemie całodobowym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr. Tytusa Chałubińskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lekarska 4
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.radom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6f8dea8-be14-44b3-866c-a70a758020aa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
P-12-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w systemie całodobowym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6f8dea8-be14-44b3-866c-a70a758020aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wystąpiła wyjątkowa sytuacja niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, polegająca na braku możliwości udzielenia zamówienia w postępowaniu P-61-2024 (ogłoszenie o zamówieniu z dn. 30.10.2024) z uwagi na uchylenie się od podpisania umowy przez wykonawcę. Jest to sytuacja, której Zamawiający nie mógł przewidzieć.
Wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, ponieważ ochrona obiektów szpitala jest konieczna z uwagi na bezpieczeństwo pacjentów i personelu. Nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, z uwagi na to, iż Zamawiający ma możliwość zapewnienia ochrony własnymi zasobami na okres około 10 dni.
Aktualnie obowiązująca umowa na Ochronę osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w systemie całodobowym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego kończy się z dniem 31.01.2025 o godzinie 22:00.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-12-2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej
w systemie całodobowym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERIM CMA Beata Hendel, Mirosław Hendel Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482603203
7.3.3) Ulica: ul. DZIELNA nr 11
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KERIM CMA BEATA HENDEL, MIROSŁAW HENDEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KERIM CMA BEATA HENDEL, MIROSŁAW HENDEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229248,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-06INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa oświetlenia sięgacza ul. Banacha w Radomiu
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim - z prawem opcji
- Usługa sporządzenia 4 operatów szacunkowych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Usługa ochrony mienia, w tym zewnętrznego zabezpieczenia oraz dozoru obiektów wraz z przyległym terenem, położonych w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SWPZZPOZ W RADOMIU
- Usługi ochrony mienia w budynku biurowym ul. Siemiradzkiego 5a w Poznaniu administrowanym przez GDDKiA Oddział w Poznaniu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie wraz z działaniem grup interwencyjnych
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.