Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096479/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00096479/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23 (po zmianach)
- 2022/BZP 00097933/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00169578/01 - Wynik z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
PN 10/03/2022 - audyty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-704
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-pcss@man.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: portal.ichb.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka naukowo - badawcza
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098489
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00096479/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2022-12-31
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
7
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2022-12-31
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Dotyczy informacji zawartych w pkt. 4.2.10.) niniejszego ogłoszenia tj.:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej
Zamawiający wymaga, aby audyty projektów były zrealizowane w następujących terminach:
1) w ramach części nr 1:
a) rozpoczęcie: 5 dni od otrzymania informacji od zamawiającego, że możliwe jest rozpoczęcie audytu;
b) zakończenie: nie później niż w ciągu 7 dni od daty rozpoczęcia audytu;
2) w ramach części nr 2:
a) rozpoczęcie: 5 dni od otrzymania informacji od zamawiającego, że możliwe jest rozpoczęcie audytu;
b) zakończenie: nie później niż w ciągu 20 dni od daty rozpoczęcia audytu;
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie audytów wraz ze szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 2 zamówienia
- Zakup usług w zakresie obszaru organizacyjnego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Cyberbezpieczna Gmina Słupca - szkolenia, opracowanie dokumentacji w zakresie cyberbezpieczeństwa z wdrożeniem, audyt
- Wykonanie Audytu zgodności z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), ustawą o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (UoKSC) posiadanego SZBI, (...)
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Przeprowadzenie audytu KRI, aktualizację i wdrożenie SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z cyberbezpieczeństwa związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





